Skocz do zawartości
  • 0

on any movement if event-... is villager named "Test"


Lord Loginus
 Udostępnij

Pytanie

Tak jak w temaci, jak to zrobić?

on any movement:if event-... is villager named test

Tak ?

 

Jak daje:

on any move:    if event-entity is villager:	    if name of event-entity is "test":		    cancel event

Nie działa, villager dalej chodzi i da się go ruszyć.

Edytowane przez login989
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

spawnujac villagera możesz dać

on spawn of villager:    set {loc::%event-entity%} to location of event-entity    apply slowness 10000 to event-entity for 99999 daysevery 2 seconds:    loop all entities:        if loop-entity is villager:            teleport loop-entity to {loc::%loop-entity%}

P.S + coś przeciwko zbędnemu trzymaniu tego w pamięci po zabiciu

on death of villager:    if {loc::%victim%} is set:        delete {loc::%victim%}
Edytowane przez Shooterowy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

No właśnie tak robię od godziny i nie działa.

every 1 seconds:    loop all entities:        if loop-entity is villager:                if name of loop-entity is "&6Cos":                if {_pos.%loop-entity%} isn't location of loop-entity:                    teleport loop-entity to {_pos.%loop-entity%}

Nie działa.

Oczywiście wcześniej ustawione

command /chuj:    trigger:        if player have permission "*":            set {_loc} to location of player            spawn 1 villager at {_loc}            set name of last spawned entity to "&6Cos"            set {_pos.%last spawned entity%} to location of last spawned entity
Edytowane przez login989
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...