Lord Loginus 8 Opublikowano 19 sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 sierpnia 2014 (edytowane) Tak jak w temaci, jak to zrobić?on any movement:if event-... is villager named testTak ? Jak daje:on any move: if event-entity is villager: if name of event-entity is "test": cancel eventNie działa, villager dalej chodzi i da się go ruszyć. Edytowane 19 sierpnia 2014 przez login989 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 TheSMB 21 Opublikowano 19 sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 sierpnia 2014 entity? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Lord Loginus 8 Opublikowano 19 sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 sierpnia 2014 @UP Napisałem, że to nie działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Nieaktywny Opublikowano 19 sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 sierpnia 2014 spawnujac villagera możesz daćapply slowness 10000 to spawned entity for 99999 daysi sie nie ruszy :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Lord Loginus 8 Opublikowano 19 sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 sierpnia 2014 Ale gracz może go poruszyć, jak to zablokować ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Shooterowy 356 Opublikowano 19 sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 sierpnia 2014 (edytowane) spawnujac villagera możesz daćon spawn of villager: set {loc::%event-entity%} to location of event-entity apply slowness 10000 to event-entity for 99999 daysevery 2 seconds: loop all entities: if loop-entity is villager: teleport loop-entity to {loc::%loop-entity%}P.S + coś przeciwko zbędnemu trzymaniu tego w pamięci po zabiciuon death of villager: if {loc::%victim%} is set: delete {loc::%victim%} Edytowane 19 sierpnia 2014 przez Shooterowy Lord Loginus 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Lord Loginus 8 Opublikowano 19 sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 sierpnia 2014 Wszystko pięknie, tylko chcę aby ten villager był nazwany, a jak go nazywam to się wszystko komplikuje. Bo nie chce, aby żaden villager się nie ruszał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Shooterowy 356 Opublikowano 19 sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 sierpnia 2014 every 2 seconds: loop all entities: if loop-entity is villager: if name of loop-entity is "Cos tam": teleport loop-entity to {loc::%loop-entity%} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Lord Loginus 8 Opublikowano 19 sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 sierpnia 2014 (edytowane) No właśnie tak robię od godziny i nie działa.every 1 seconds: loop all entities: if loop-entity is villager: if name of loop-entity is "&6Cos": if {_pos.%loop-entity%} isn't location of loop-entity: teleport loop-entity to {_pos.%loop-entity%}Nie działa.Oczywiście wcześniej ustawionecommand /chuj: trigger: if player have permission "*": set {_loc} to location of player spawn 1 villager at {_loc} set name of last spawned entity to "&6Cos" set {_pos.%last spawned entity%} to location of last spawned entity Edytowane 19 sierpnia 2014 przez login989 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Shooterowy 356 Opublikowano 19 sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 sierpnia 2014 (edytowane) http://pastebin.com/TG6acjA8 Edytowane 19 sierpnia 2014 przez Shooterowy Lord Loginus 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Lord Loginus 8 Opublikowano 19 sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 sierpnia 2014 Do zamknięcia. //Zrobione ~ :szymnyo: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Lord Loginus 8
Tak jak w temaci, jak to zrobić?
Tak ?
Jak daje:
Nie działa, villager dalej chodzi i da się go ruszyć.
Edytowane przez login989Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
10 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi