Skocz do zawartości

Yup!


hajpbestia

Rekomendowane odpowiedzi

yup! W internecie znany jestem pod nickiem hajpbestia. Jak niektorzy wnioskuja juz po nicku, interesuje sie street wearem, ale nie tylko.

Interesuje sie rowniez grafika (generalnie zamieniam zdjecia z rzeczywistosci na rysunkowe)

No i to tyle.. Mam nadzieje ze bede sie dobrze bawic i wy rowniez :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 2.01.2018 o 00:03, Sewer napisał:

Pochwal się swoimi ciuszkami plss

Ciuszki beda co jakis czas na blogu :) Nie spodziewaj sie cos typu bogo supreme, butow gucci itp. Raczej interesuja mnie rzeczy do 600 zł.. Chce udowodnic ludziom ze mozna fajnie sie ubierac za mniej niz 600 zł (niektorzy mysla ze yeezy + tiro i to jest hypebeast'ia albo bape shark hoodie (tylko)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Bielecki napisał:

Imho można fajnie się ubrać za 200 albo nawet i 100 zł :v:bezkappy:

 

Teraz, hajpbestia napisał:

Chce udowodnic ludziom ze mozna fajnie sie ubierac za mniej niz 600 zł (niektorzy mysla ze yeezy + tiro i to jest hypebeast'ia albo bape shark hoodie (tylko)

Chyba malutkie nieporozumienie :) Chodzi mi o to, ze wiele ludzi mysli ze jak cos jest tansze to nie jest typu street wear :)

Edytowane przez hajpbestia
maslo maslane
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 1.01.2018 o 23:53, Ixidi napisał:

Witaj :D

 

A dzien dobry ;) 

Teraz, Bielecki napisał:

Nie znam się na ciuchach i nie jara mnie noszenie znaczków firmowych, które podnoszą cenę kilkukrotnie za tą samą rzecz :kappa: osobiście przywiązuję wagę do innych rzeczy, sooo... #noOffence oczywiście, puściłem tamten post bardziej jako żart.

Moim celem jest pokazanie, ze mozna sie ubierac podobnie jak markowo, ale taniej.. I ja np. nie nosilbym shark hoodie bo po prostu mi sie nie podoba. Znam osoby ktore nosza to bo to jest bape :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, hajpbestia napisał:

Ciuszki beda co jakis czas na blogu :) Nie spodziewaj sie cos typu bogo supreme, butow gucci itp. Raczej interesuja mnie rzeczy do 600 zł.. Chce udowodnic ludziom ze mozna fajnie sie ubierac za mniej niz 600 zł (niektorzy mysla ze yeezy + tiro i to jest hypebeast'ia albo bape shark hoodie (tylko)

To szybko zakladaj bloga :D Generanie, moglbys polecic jakis streetmarket?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Sewer napisał:

To szybko zakladaj bloga :D Generanie, moglbys polecic jakis streetmarket?

No i jest zalozony! :) Moze dzisiaj pierwszy wpis bedzie ;] 

Oj wiesz, nie polece Ci jednego.. Generalnie mozesz cos wyczaic na zalando fajnego :bezkappy: 

Np. Sa teraz fajne vansy przecenione tam :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Szifter zablokował(a) ten temat
Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...