Skocz do zawartości

Sewer

Użytkownik
  • Zawartość

    556
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana Sewer w dniu 24 maja 2018

Użytkownicy przyznają Sewer punkty reputacji!

7 obserwujących

O Sewer

  • Tytuł
    Wyjadacz III
  • Urodziny 14.05.2016 (3.349932722 lat)

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    localhost
  • Nick w MC
    Sewer47

Metody kontaktu

Ostatnie wizyty

4 393 wyświetleń profilu
  1. Sewer

    Cześć wszystkim!

    to sie nazywa mutacja
  2. zamiast trzymac to tak Enchants.enchants.put("alldmg", Enchantment.DAMAGE_ALL); Enchants.enchants.put("sharpness", Enchantment.DAMAGE_ALL); Enchants.enchants.put("sharp", Enchantment.DAMAGE_ALL); ... ja bym zrobil to w jakims pliku nawet yaml i uzywajac petli dodalbym to wszystko do mapki
  3. ide do inwidualny wybor, ale od siebie moge ci polecic intellij idea. pierw naucz sie javy i dopiero potem zacznij poznawac inne biblioteki https://javastart.pl/ https://kobietydokodu.pl/kurs-javy/ a tutaj dokumentacja spigota https://hub.spigotmc.org/javadocs/spigot/overview-summary.html
  4. nie rozumiales public final class Time { private Time() { } public static String convert(int time){ int d = time / 86400; int h = time % 86400 / 3600; int m = time % 86400 % 3600 / 60; int s = time % 86400 % 3600 % 60; String message = ""; if(d > 0){ message = d + "d "; } if(h > 0){ message = message + h + "h "; } if(m > 0){ message = message + m + "m "; } message = message + s + "s "; return message; } }
  5. klasy util powinny byc finalne i miec prywanty konstruktor by zablokowac mozliwosci tworzenia instancji klasy i dziedziczenia jej
  6. Sewer

    Kupię plugin na sektory

    https://github.com/SocketByte/OpenSectors
  7. kofident :rak: :bankappa:

    1. Libter

      Libter

      Raczej praworządny obywatel naszego forum :ancap:

  8. Sewer

    Sewer ma urodziny

    urodziny mam bystrosci
  9. Sewer

    NS-CustomCMD

    No nie.. Klasa CustomCommand: protected List<String> command; to powinno byc prywatne @Override public boolean execute(CommandSender sender, String s, String[] strings) { for(String a : this.command){ sender.sendMessage(a); } return true; } teraz zwracasz tylko true, a przeciez powinienes brac pod uwage czy komenda wykonala sie prawidlowo true - komenda wykonala sie prawidlowo false - komenda wykonala sie nieprawidlowo this.command.add(a.replace("&", "§")); NIE UZYWAJ PARAGRAFOW W KODZIE od takiego czegos w bukkicie jest metoda translateAlternateColorCodes() w klasie ChatColor Teraz Main Pierw sama nazwa klasy - bukkit zaleca nazywanie glownej klasy NazwaPluginuPlugin metody onEnable() i onDisable() nadpisuja inne, wiec powinna byc tam adnotacja @Override Juz wczesniej czepialem sie singletonu, ale juz dam sobie spokoj... I jeszcze package powinno sie nazywac w liczbie poj. Mam tu na mysli files
  10. Sewer

    NS-CustomCMD

    System.out.println("NS-CustomCMD: ON"); Bukkit ma wlasny logger od tego; KlasaGlowna.getLogger() instance = this; /*** I D K ***/ instance = this; po co robisz dwa razy to samo? Swoja droga nie wiem czy jak jestes poczatkujacy, jest sens zakladac, ze jakas klasa moze miec tylko jedna instancje, bo mozesz nauczyc sie zlych praktyk... public class Config { private static Config inst; Jak klasa glowna pluginu moze miec tylko jedna instancje to juz taka klasa niekoniecznie - nie bierzesz pod uwage mozliwosci posiadania kilku plikow konfiguracyjnych, przez co aplikacja robi sie hard-coded. public static Config getInst(){ if(inst == null) return new Config(); return inst; } public Config(){ inst = this; } X D @Override public boolean execute(CommandSender sender, String s, String[] strings) { for(String a : this.command){ sender.sendMessage(a); } return false; } czemu zwracasz jedynie false? Jesli w komendzie zwrocisz false oznacza to, ze nie wykonala sie poprawnie...
  11. Ilosc zadan, jakie zarejestrujesz nie stanowi roznicy, bo wszystkie i tak wykonaja sie w jednym momencie. Jeszcze jest cos takiego jak timingi, ktore zliczaja czas wykonania zadania, gdy wszystkie taski sprowadzisz do jednego, w pewnym sensie stracisz kontrole nad timingami przez co stana sie zwyczajnie bezuzyteczne.
  12. singleton nie ma nic do wydajnosci Jedna rzecz - jedna klasa. Nie mozna robic syfu w kodzie
  13. w zasadzie prawie wszystko powinno sie robic w innych watkach, niestety bukkit i serwer nms jest synchroniczny i nie jest zabezpieczony przed asynchroniczna modyfikacja itd...
  14. no tak... ItemMeta leanmeta = lean.getItemMeta();
  15. package pl.demonn.drugs.listeners; package nazywa sie w liczbie pojedynczej public static String marihuana3; public static String marihuana4; public static String marihuana5; zmienne nazywa sie po angielsku i zgodnie z camel case ItemStack i = p.getItemInHand(); ItemStack lean = new ItemStack(Material.POTION, 1, (short)8262); ItemMeta leanmeta = lean.getItemMeta(); leanmeta.setDisplayName(Util.fixChatColor("&5&lLEAN")); leanmeta.setLore(Arrays.asList(Util.fixChatColor("&8>> &a&nKliknij PPM aby zazyc!"))); lean.setItemMeta(leanmeta); takie cos powinienes ladowac do pamieci przy starcie pluginu public static String fixChatColor(final String msg) { return msg.replaceAll("&", "§").replaceAll(">>", "»"); } jak wyzej napisal @Peridot do kolorowanie uzywa sie metody translateAlternateColorCodes z klasy ChatColor inv.setItem(inv.getSize() - 1, s.build()); inv.setItem(inv.getSize() - 2, s.build()); inv.setItem(inv.getSize() - 3, s.build()); inv.setItem(inv.getSize() - 4, s.build()); inv.setItem(inv.getSize() - 5, s.build()); inv.setItem(inv.getSize() - 6, s.build()); inv.setItem(inv.getSize() - 7, s.build()); inv.setItem(inv.getSize() - 8, s.build()); inv.setItem(inv.getSize() - 9, s.build()); inv.setItem(inv.getSize() - 10, s.build()); inv.setItem(inv.getSize() - 11, s.build()); inv.setItem(inv.getSize() - 12, c.build()); inv.setItem(inv.getSize() - 13, s.build()); inv.setItem(inv.getSize() - 14, b.build()); inv.setItem(inv.getSize() - 15, s.build()); inv.setItem(inv.getSize() - 16, a.build()); inv.setItem(inv.getSize() - 17, s.build()); inv.setItem(inv.getSize() - 18, s.build()); inv.setItem(inv.getSize() - 19, s.build()); inv.setItem(inv.getSize() - 20, s.build()); inv.setItem(inv.getSize() - 21, s.build()); inv.setItem(inv.getSize() - 22, s.build()); inv.setItem(inv.getSize() - 23, s.build()); inv.setItem(inv.getSize() - 24, s.build()); inv.setItem(inv.getSize() - 25, s.build()); inv.setItem(inv.getSize() - 26, s.build()); inv.setItem(inv.getSize() - 27, s.build()); o tym tez ktos wspomnial - powinienes uzyc petli System.out.println("[Drugs] Wylaczanie pluginu z powodu edytowania pliku plugin.yml"); jak cos wysylasz do konsoli to uzywasz loggera, a nie sout public void onEnable() {} to jest metoda nadpisujaca inna, czyli powinna byc tam adnotacja @Override
×