Skocz do zawartości

Sewer

Użytkownik
  • Zawartość

    567
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

Ostatnia wygrana Sewer w dniu 2 kwietnia

Użytkownicy przyznają Sewer punkty reputacji!

8 obserwujących

O Sewer

  • Tytuł
    Wyjadacz III
  • Urodziny 14.05.2016 (4.043087277 lat)

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    localhost
  • Nick w MC
    Sewer47

Metody kontaktu

Ostatnie wizyty

5 240 wyświetleń profilu
  1. Sewer

    Zmiana nazwy

    https://wiki.vg/Plugin_channels#minecraft:brand
  2. Sewer

    hsSwear - Skrypt na wyzwiska (YML)

    bez uzywania metody split daleko nie zajdziesz z tym, bo co jesli ktos napisze podsluchuje, lub enchant?
  3. pomysl bardzo ciekawy ale mogles nie robic tego hardcoded, by kazdy mogl tworzyc wlasne glosowania
  4. w koncu cos przydatnego na tym forum
  5. Sewer

    Skrypt na Cuboidy

    no za darmo nikt ci tego nie napisze, a tymbardziej w skripcie
  6. Sewer

    Zadanie z fizy

    EFEKT FOTOELEKTRYCZNY 1. Światło jes dziwne. Obejrzyj film i uzupełnij notatkę poniżej: https://www.youtube.com/watch?v=2JZ-lO2uUYo Wybierz właściwe: • Newton uważał, że światło zachwouje się fala. Uważał, że dzieje się tak dlatego, że światło wytrzawa promieniowanie uv, co z kolei powoduje promieniowanie wytrzające fotony, które widzimy jako światło. ( 0:25-0:31). • W 1803 roku Thomas Young przeprowadził doświadczenie polegające na polegający na obserwacji cieni . W którym uzyskał dziwny efekt. Jaki? Na wskutek interferencji na ekranie powstają grube i cienkie prążki w obszarach, w których światło jest wygaszane lub wzmacniane. ( 0:47-1:19). 2. Wykorzystując symulację naelektryzuj balon o sweter i przyczep go do ściany: -Balon przykleja się do ściany, przez wymiane gazów wewnatrz balona. Wymiana ta zachowdzi wskutek naaelektryzowania. Jak nazywają się kulki z minusami, które przesuwają się w trakcie elektryzowania? - Kulki z minusami, które przesuwają się w trakcie elektryzowania nazywają się neutrony sinusoidalne Na podstawie filmu i swojego podręcznika ( str 104-109 ) narysuj lub odpowiedz na pytanie: a) efekt fotoelektryczny: • Kto dostał nagrodę Nobla w 1921 rok za wyjaśnienie efektu fotoelektrycznego? - Nagrodę tą dostał Albert Einstein • Przerysuj rysunek ilustrujący zjawisko fotoelektryczne. (0:00 -0:09) - (tutaj musisz przerysowac rysunek) • Co to jest efekt fotoelektryczny? - Inaczej jest nazywany efektem rezystancji światła efekt ten można zaobserwować, kiedy maleje jaśność światła wraz z przebytym dystansem. Istnieje drugi wariant tego efektu jest on zwany przeciw rezystancja światła, kiedy pojawiają się tak zwane cząsteczki repeaterów, inaczej przekaźników. • Jakim światłem trzeba oświetlić cez, żeby zaszedł efekt fotoelektryczny? - Piewiastek cez można oświetlić każdym światłem prócz odcienia czerwonego, efekt ten zajdzie pod wpływem każdego światła, aczkolwiek jeśli światło jest słabe replikacja fotoelektryczna wykona się wolniej. • Co się stanie jeżeli oświetlimy cez swiatłem czerwonym? - Jak opisałem wyżej nie zajdzie efekt fotoelektryczny. Wszystko robione z głowy, oprocz 2 pierwszych zadan, ktore jednak napisalem wlasnymi slowami. Przez cale liceum mialem rozszerzona fizyke i zawsze bylem najlepszym uczniem, przez co jestem pewny ze dostaniesz najwyzsza ocene, jezeli dobrze przerysujesz obrazek
  7. z tego co ja wiem to jest podstawa zeby w ogole serwer mial wypalic na poczatku kazdy ma ogromne plany, a konczy sie wiadomo na czym;p XD
  8. static void TablistName(Player p) { World w = Bukkit.getWorld(Config.getString("arenalobby.world")); if (w != null) { if(Contains(p, Team1Player)) p.setPlayerListName(TranslateAlternateColor("&a" + p.getName())); else if(Contains(p, Team2Player)) p.setPlayerListName(TranslateAlternateColor("&3" + p.getName())); else if(Contains(p, Team3Player)) p.setPlayerListName(TranslateAlternateColor("&c" + p.getName())); else if(Contains(p, Team4Player)) p.setPlayerListName(TranslateAlternateColor("&e" + p.getName())); } } ?
  9. Sewer

    Dodanie klas

    No musisz stworzyc instancje klasy i sie odwolac do niej
  10. Sewer

    YML -> MySQL

    Nie jest to odpowiedz na twoj problem, ale te kilka rad moze ci sie przydac private int koxy; private int refy; private int perly; zmienne powinienes nazywac po angielsku i zgodnie z camelCase import pl.karas.schowek.Main; package tez powinno sie zapisywac po angielsku. Bukkit zaleca nazywanie glownej klasy pluginu jako TwojPluginPlugin public User(final String name, final int koxy, final int refy, final int perly) { [...] Main.getInst().users.add(this); } W konstruktorze powinines jedynie ustawiac zmienne. Wez nie powtarzaj bledow z fg xD Jesli chcesz dodac nowego uzytkownika to lepiej byloby zrobic User user = new User([...]); Main.getInst().users.add(user); a najlepiej stworzyc nowa klase przykladowo nazwana UserManager i tam bys ich wszystkich trzymal, ale jesli to nie jest jakis duzy plugin to nie ma takiej potrzeby public static User get(final String user) { for (final User u : Main.getInst().users) { if (u.getName().equalsIgnoreCase(user)) { return u; } } return null; } Jesli juz dodajesz uzytkownikow w glownej klasie to metoda od szukania ich powinna tez byc w tej klasie. Tak btw. nie szukaj graczy po nicku, a po unikalnym id, bo nick mozna zmienic a uuid juz nie. return Config.users; Nie rob tak ustaw modyfikator dostepu do tej zmiennej jako prywatny i zrob po prostu getter do niej.
  11. https://javastart.pl/ https://kobietydokodu.pl/ https://hub.spigotmc.org/javadocs/bukkit/overview-summary.html
  12. Sewer

    Cześć wszystkim!

    to sie nazywa mutacja
  13. zamiast trzymac to tak Enchants.enchants.put("alldmg", Enchantment.DAMAGE_ALL); Enchants.enchants.put("sharpness", Enchantment.DAMAGE_ALL); Enchants.enchants.put("sharp", Enchantment.DAMAGE_ALL); ... ja bym zrobil to w jakims pliku nawet yaml i uzywajac petli dodalbym to wszystko do mapki
×