Skocz do zawartości

Sewer

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    590
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    5

Ostatnia wygrana Sewer w dniu 6 lipca 2020

Użytkownicy przyznają Sewer punkty reputacji!

9 obserwujących

O Sewer

  • Urodziny 01.10.2003 (18.994377878 lat)

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Nick w MC
    VLONE_SOLDIER

Metody kontaktu

Ostatnie wizyty

10 471 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Sewer

  1. XD skonczcie najpierw robic serwer a potem robcie reklame
  2. Sewer

    CUBOIDY 1.17

    chcesz to moge ci to w pluginie napisac
  3. po tym juz widac, ze powazny projekt to nie bedzie ale rob swoje to przynajmniej sie czegos nauczysz
  4. Sewer

    Skrypt na narkotyki!

    send "&6Polknoles LSD!" to the player XD
  5. Sewer

    Skrypt na podglądanie msg

    jak uzywasz essentials to masz komende socialspy
  6. public class PluginController implements Listener { public static Chat chat = null; public PluginController(OpChat opChat) { initalize(); } package me.opkarol.opchat.utils; public class BukkitUtils { } to albo jest skopiowane i nieudolnie przepisane albo nie widziales co robisz
  7. zero problemu, bedziesz mial czas, to wejdziesz i pograsz
  8. Siemka, jak w temacie Szukam osób chetnych do wspolnej gry na prywatnym serwerze na 'wzor' kwadratowej masakry. Bedzie to serwer o ograniczonej mapie (granica +/- 600 kratek), a zasady gry jak na zwyklej vanilli (jak w trybie jednoosobowym) Ogolnie sam pomysl na zrobienie tego wzial sie z serwera, na ktorym jakos rok temu mialem okazje grac i byl to w sumie ciekawie spedzony czas do momentu, kiedy ktos nie zniszczyl mapy, ale teraz wszystko bedzie zabezpieczone. Czyli biala lista, regularne kopie zapasowe i logblock. Dodatkowo, gdyby zabraklo pieniedzy na oplacanie serwera, to wstawie gdzies mape i kazdy kto bedzie chcial, to sobie ja pobierze Fajnie by bylo, zeby kazda chetna osoba miala konto premium i przynajmniej te 16 lat, zeby zwyczajnie nie bylo syfu i sama gra byla przyjemna. Kazdy zainteresowany, niech da znac pw. Wysle link do discorda i jak zbierzemy sie w jakas grupke dajmy na to 5 osob moge stawiac serwer, ktory ja oplace, bo nie mam sensownego pomyslu na wydanie pieniedzy, ktore mam na pewnym hostingu XD
  9. brak dostepu do komendy help, a na spawnie jedynie czego idzie sie dowiedziec, to nicki administracji. mimo bycia na premce musze sie rejestrowac. Serwer ma wiele niedociagniec i ogolnie wyglada jakby byl zrobiony w kilka godzin.
  10. przeciez nikt nie powiedzial porzuczony, a nawet jesli to nie jest on ani porzucony, ani przestarzaly nie znam sie a wypowiemXD
  11. https://github.com/SpigotMC/BungeeCord przeciez ostatnia aktualizacja byla miesiac temu co ty gadasz ze jest przestarzaly
  12. w tej baterii pewnie masz ogniwa 18650 to mozesz sprobowac je wymienic
  13. https://github.com/SocketByte/OpenSectors
×
×
  • Dodaj nową pozycję...