Skocz do zawartości

Sewer

Użytkownik
  • Zawartość

    560
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana Sewer w dniu 24 maja 2018

Użytkownicy przyznają Sewer punkty reputacji!

7 obserwujących

O Sewer

  • Tytuł
    Wyjadacz III
  • Urodziny 14.05.2016 (3.578576253 lat)

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    localhost
  • Nick w MC
    Sewer47

Metody kontaktu

Ostatnie wizyty

4 640 wyświetleń profilu
  1. Sewer

    Dodanie klas

    No musisz stworzyc instancje klasy i sie odwolac do niej
  2. Sewer

    YML -> MySQL

    Nie jest to odpowiedz na twoj problem, ale te kilka rad moze ci sie przydac private int koxy; private int refy; private int perly; zmienne powinienes nazywac po angielsku i zgodnie z camelCase import pl.karas.schowek.Main; package tez powinno sie zapisywac po angielsku. Bukkit zaleca nazywanie glownej klasy pluginu jako TwojPluginPlugin public User(final String name, final int koxy, final int refy, final int perly) { [...] Main.getInst().users.add(this); } W konstruktorze powinines jedynie ustawiac zmienne. Wez nie powtarzaj bledow z fg xD Jesli chcesz dodac nowego uzytkownika to lepiej byloby zrobic User user = new User([...]); Main.getInst().users.add(user); a najlepiej stworzyc nowa klase przykladowo nazwana UserManager i tam bys ich wszystkich trzymal, ale jesli to nie jest jakis duzy plugin to nie ma takiej potrzeby public static User get(final String user) { for (final User u : Main.getInst().users) { if (u.getName().equalsIgnoreCase(user)) { return u; } } return null; } Jesli juz dodajesz uzytkownikow w glownej klasie to metoda od szukania ich powinna tez byc w tej klasie. Tak btw. nie szukaj graczy po nicku, a po unikalnym id, bo nick mozna zmienic a uuid juz nie. return Config.users; Nie rob tak ustaw modyfikator dostepu do tej zmiennej jako prywatny i zrob po prostu getter do niej.
  3. https://javastart.pl/ https://kobietydokodu.pl/ https://hub.spigotmc.org/javadocs/bukkit/overview-summary.html
  4. Sewer

    Cześć wszystkim!

    to sie nazywa mutacja
  5. zamiast trzymac to tak Enchants.enchants.put("alldmg", Enchantment.DAMAGE_ALL); Enchants.enchants.put("sharpness", Enchantment.DAMAGE_ALL); Enchants.enchants.put("sharp", Enchantment.DAMAGE_ALL); ... ja bym zrobil to w jakims pliku nawet yaml i uzywajac petli dodalbym to wszystko do mapki
  6. ide do inwidualny wybor, ale od siebie moge ci polecic intellij idea. pierw naucz sie javy i dopiero potem zacznij poznawac inne biblioteki https://javastart.pl/ https://kobietydokodu.pl/kurs-javy/ a tutaj dokumentacja spigota https://hub.spigotmc.org/javadocs/spigot/overview-summary.html
  7. nie rozumiales public final class Time { private Time() { } public static String convert(int time){ int d = time / 86400; int h = time % 86400 / 3600; int m = time % 86400 % 3600 / 60; int s = time % 86400 % 3600 % 60; String message = ""; if(d > 0){ message = d + "d "; } if(h > 0){ message = message + h + "h "; } if(m > 0){ message = message + m + "m "; } message = message + s + "s "; return message; } }
  8. klasy util powinny byc finalne i miec prywanty konstruktor by zablokowac mozliwosci tworzenia instancji klasy i dziedziczenia jej
  9. Sewer

    Kupię plugin na sektory

    https://github.com/SocketByte/OpenSectors
  10. kofident :rak: :bankappa:

    1. Libter

      Libter

      Raczej praworządny obywatel naszego forum :ancap:

  11. Sewer

    Sewer ma urodziny

    urodziny mam bystrosci
  12. Sewer

    NS-CustomCMD

    No nie.. Klasa CustomCommand: protected List<String> command; to powinno byc prywatne @Override public boolean execute(CommandSender sender, String s, String[] strings) { for(String a : this.command){ sender.sendMessage(a); } return true; } teraz zwracasz tylko true, a przeciez powinienes brac pod uwage czy komenda wykonala sie prawidlowo true - komenda wykonala sie prawidlowo false - komenda wykonala sie nieprawidlowo this.command.add(a.replace("&", "§")); NIE UZYWAJ PARAGRAFOW W KODZIE od takiego czegos w bukkicie jest metoda translateAlternateColorCodes() w klasie ChatColor Teraz Main Pierw sama nazwa klasy - bukkit zaleca nazywanie glownej klasy NazwaPluginuPlugin metody onEnable() i onDisable() nadpisuja inne, wiec powinna byc tam adnotacja @Override Juz wczesniej czepialem sie singletonu, ale juz dam sobie spokoj... I jeszcze package powinno sie nazywac w liczbie poj. Mam tu na mysli files
  13. Sewer

    NS-CustomCMD

    System.out.println("NS-CustomCMD: ON"); Bukkit ma wlasny logger od tego; KlasaGlowna.getLogger() instance = this; /*** I D K ***/ instance = this; po co robisz dwa razy to samo? Swoja droga nie wiem czy jak jestes poczatkujacy, jest sens zakladac, ze jakas klasa moze miec tylko jedna instancje, bo mozesz nauczyc sie zlych praktyk... public class Config { private static Config inst; Jak klasa glowna pluginu moze miec tylko jedna instancje to juz taka klasa niekoniecznie - nie bierzesz pod uwage mozliwosci posiadania kilku plikow konfiguracyjnych, przez co aplikacja robi sie hard-coded. public static Config getInst(){ if(inst == null) return new Config(); return inst; } public Config(){ inst = this; } X D @Override public boolean execute(CommandSender sender, String s, String[] strings) { for(String a : this.command){ sender.sendMessage(a); } return false; } czemu zwracasz jedynie false? Jesli w komendzie zwrocisz false oznacza to, ze nie wykonala sie poprawnie...
  14. Ilosc zadan, jakie zarejestrujesz nie stanowi roznicy, bo wszystkie i tak wykonaja sie w jednym momencie. Jeszcze jest cos takiego jak timingi, ktore zliczaja czas wykonania zadania, gdy wszystkie taski sprowadzisz do jednego, w pewnym sensie stracisz kontrole nad timingami przez co stana sie zwyczajnie bezuzyteczne.
×