Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt na zapraszanie


BlackRode
 Udostępnij

Pytanie

Witam ! Chciałbym aby ktoś napisał skrypt na tzn. System poleceń. Na czym ma ten skrypt polegać ?? Jeśli wbija nowy gracz może wpisać komendę ./zaprosił nick (Nick gracza, który go zaprosił)
Osoba, która zaprosiła tą osobę może wpisać ./zaproszenia i wyskakuje małe gui w którym ma kilka informacji ile osób zaprosił, nagrody do odebrania. W tym Evip za zaproszenie 8 osób kit sponsor za 16 osób
itp.
 

Oczywiście w tym gui może kliknąć na jakiś tam item i dostanie tą nagrodę :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

variables:
    {zaprosil::%player%} = 0
    {zaproszenia::%player%} = 0
command /zaprosil [<offlineplayer>]:
    trigger:
        if arg-1 is online:
            if player's nickname = arg-1:
                send "&cBlad: &7Nie mozesz podac samego siebie!"
                stop
            if {zaprosil::%player%} is 0: #Po to, aby gracze nie mogli dawac kilka razy zaprosil
                add 1 to {zaproszenia::%arg-1%}
                add 1 to {zaprosil::%player%}
                if {zaproszenia::%arg-1%} is 8:
                    execute console command "pex user %arg-1% group set evip"
                if {zaproszenia::%arg-1%} is 16:
                    execute console command "kit sponsor %arg-1%"
            else:
                send "&cBlad: &7Juz poleciles 1 osobe!"
        else:
            send "&cBlad: &7Gracz nie jest online!"
command /zaproszenia [<text>]:
    trigger:
        if {zaproszenia::%player%} > 0:
            set {_} to "&e%{zaproszenia::%player%}% zaproszen!"
        else:
            set {_} to "&cbrak zaproszen!"
        new Inventory "&6ZAPROSZENIA";
        "&6ZAPROSZENIA".Inventory.setRow{1};
        "&6ZAPROSZENIA".Inventory.setItem{5, 1 paper named "&eZaproszenia" with lore "&7Otrzymales: %{_}%"};
        "&6ZAPROSZENIA".Inventory.setCommand{5, "zaproszenia"};
        "&6ZAPROSZENIA".Inventory.setExecutor{5, "player"};
        "&6ZAPROSZENIA".Inventory.display{player};

 

 

NIE TESTOWANE!!!!!!!!!!

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! tu masz poprawioną wersje!!!!

Edytowane przez Ixidi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Dzięki
 

3 godziny temu, LordziaK napisał:

 

variables:
    {zaprosil::%player%} = 0
    {zaproszenia::%player%} = 0
command /zaprosil [<offlineplayer>]:
    trigger:
        if arg-1 is online:
            if player's nickname = arg-1:
                send "&cBlad: &7Nie mozesz podac samego siebie!"
                stop
            if {zaprosil::%player%} is 0: #Po to, aby gracze nie mogli dawac kilka razy zaprosil
                add 1 to {zaproszenia::%arg-1%}
                add 1 to {zaprosil::%player%}
                if {zaproszenia::%arg-1%} is 8:
                    execute console command "pex user %arg-1% group set evip"
                if {zaproszenia::%arg-1%} is 16:
                    execute console command "kit sponsor %arg-1%"
            else:
                send "&cBlad: &7Juz poleciles 1 osobe!"
        else:
            send "&cBlad: &7Gracz nie jest online!"
command /zaproszenia [<text>]:
    trigger:
        if {zaproszenia::%player%} > 0:
            set {_} to "&e%{zaproszenia::%player%}% zaproszen!"
        else:
            set {_} to "&cbrak zaproszen!"
        new Inventory "&6ZAPROSZENIA";
        "&6ZAPROSZENIA".Inventory.setRow{1};
        "&6ZAPROSZENIA".Inventory.setItem{5, 1 paper named "&eZaproszenia" with lore "&7Otrzymales: %{_}%"};
        "&6ZAPROSZENIA".Inventory.setCommand{5, "zaproszenia"};
        "&6ZAPROSZENIA".Inventory.setExecutor{5, "player"};
        "&6ZAPROSZENIA".Inventory.display{player};

 

 

 

NIE TESTOWANE!!!!!!!!!!

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! tu masz poprawioną wersje!!!!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...