Skocz do zawartości
  • 0

Kody


SQK

Pytanie

Witam, czy ktoś mógł by zrobić voucher kod  

/dodajkod - Robimy kod Od A-Z 1-9   robi kod do 10 znaków tylko Admin ( OP ) może stworzyć
/kod <Kod> - używa kod daje nam item zapisany w skrypcie np 5 diamentów oraz na czacie pojawia się <gracz> Użył Kodu !
wszystkie kody zapisują się do jakiegoś  pliczku np Kody, gdy użyjemy  go kod się usuwa z pliczku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 odpowiedź na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Spoiler

options:
 przedmioty: 5 diamonds
 dozwoloneznaki: "ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ1234567890"

command /dodajkod [<text>]:
 trigger:
  if player is not op:
   send "&cTylko operator może użyc tej komendy..."
   stop
  if arg 1 is set:
   if length of arg 1 is 10:
    set {_znaki::*} to argument split at ""
    set {_int} to 1
    loop {_znaki::*}:
     if {_int} is 11:
      remove loop-value from {_znaki::*}
     add 1 to {_int}
    loop {_znaki::*}:
     if {@dozwoloneznaki} contains "%loop-value%":
      clear {_NicTuSieNieDziejeLinijkaPoToZebyNieWyskakiwaloZePustaSekcja;)}
     else:
      send "&cKod zawiera niedozwolone znaki."
      stop
    if {kody.lista::*} contains arg 1:
     send "&aTaki kod znajduje sie juz na liscie."
     stop
    add "%arg 1%" to {kody.lista::*}
    send "&aKod dodany."
   else:
    send "&cKod powinien byc dlugi na 10 znakow!"
  else:
   set {_kod} to ""
   while length of {_kod} is less than 10:
    set {_dowznaki} to {@dozwoloneznaki}
    set {_znaki::*} to {_dowznaki} split at ""
    set {_kod} to "%{_kod}%%random element of {_znaki::*}%"
   if {kody.lista::*} contains {_kod}:
    execute player command "/dodajkod"
    stop
   add {_kod} to {kody.lista::*}
   send "&aWygenerowano i dodano kod: %{_kod}%"

command /kod [<text>]:
 trigger:
  if arg 1 is set:
   loop {kody.lista::*}:
    if loop-value is arg 1:
     give {@przedmioty} to player
     remove arg 1 from {kody.lista::*}
     send "&eWykorzystales kod!"
     broadcast "&2&l%player% &auzyl kodu!"
     stop
   send "&cKod nie jest poprawny lub zostal juz wykorzystany."
  else:
   send "&cPoprawne użycie: /kod <kod>"

command /kody [<text>]:
 trigger:
  if player is op:
   send "&eAktualne kody: %{kody.lista::*}%"
  else:
   send "&cTylko operator moze uzyc tej komendy."

 

Oj, trochę się nad tym pomęczyłem... Dużo rzeczy nie szło tak jak powinno, dlatego taki dziwny ten kod... Mam nadzieję, że pomogłem, testowałem i wszystko (wreszcie...) śmigało! ;)

A, no i dodałem jeszcze /kody - możesz sprawdzić wszystkie dostępne aktualnie kody. Przedmioty po użyciu możesz wpisać na początku, w opcjach.

EDIT: Ups... Sorry, nie zauważyłem, że kod ma się generować automatycznie, a nie po wpisaniu go w argumencie... Zaraz poprawię!

EDIT2: Ok, już zmieniłem. Jeżeli nie wpiszesz argumentu, samo wygeneruje kod, jeżeli podasz, doda do listy kodów podany. 8)

Edytowane przez xMarcinos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...