Skocz do zawartości
  • 0

RPG


divx
 Udostępnij

Pytanie

Witam nie znalazłem tego nigdzie a szukam skrypt/plugin :

System lvl czyli np [ 1 lvl 0/100 exp trzeba zdobyć 2 lvl 0/200 lvl trzeba zdobyć i tak np do 100 lvl ]

System mobów czyli mamy kilka map 1 to bedzie miasto z npc u których kupimy bronie [ merchant plugin na to użyje więc nie potrzebuje na npc nic] a 3 inne mapy to beda expowiska na ktorych będę mógł ustawić expowsika bez tych klatek poprostu w danym miejscu może się zrespic tylko zombie co 10 sekund 2

 

nie mozna reklamować serwera chyba a tak bym podał ip i byście wiedzieli o co mi chodzi dokladnie 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Na lvl

options:    xp.nextlvl: 100variables:    xp::player::%player% = 0    lvl::%player% = 0on break stone:    if {xp::must::%player%} is not set:        set {xp::must::%player%} to {@xp.nextlvl}    add 1 to {xp::player::%player%}    {xp::player::%player%} is more than or equal to {xp::must::%player%}:        add 1 to {lvl::%player%}        add {@xp.nextlvl} to {xp::must::%player%}        set {xp::player::%player%} to 0

W opcji ustawisz sobie o ile więcej trzeba expa do następnego lvl tzn

Dasz 100:
100 --> 200 --> 300 --> 400 itd.

Dasz 200:

200 --> 400 --> 600 --> 800 itd.

 

Zmienna {xp::player::%player%} przechowuje aktualny poziom expa gracza

Zmienna {lvl::%player%} przechowuje aktualny lvl gracza (tam w variables możesz sobie ustawić, czy gracze mają zaczynać od 0 poziomu czy od 1)

Zmienna {xp::must::%player%} przechowuje ilość expa, którą gracz musi posiadać, aby mieć następny lvl

 

Jeżeli chcesz, aby exp nie był ustawiany na 0 po następnym lvl usuwasz linijkę set {xp::player::%player%} to 0

 

 

 

co do expiarki:

Nwm czy zadziała, ale sprawdź. Możesz sobie uprawnienia dać

command /ustawzombie:    trigger:        add location of player to {zombieSpawn::*}every 10 seconds:    loop {zombieSpawn::*}:        spawn 2 zombie at loop-value
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /ustawzombie:    trigger:        add location of player to {zombieSpawn::*}every 10 seconds:    loop {zombieSpawn::*}:        spawn 2 zombie at loop-value

Dobra to teraz czy dał byś radę dodać tak że więcej niż 50 w tej lokacji ich się nie zrespi ? cos typu stawiam /ustawzombie i ta lokacja ma limit spawnow do 50

Edytowane przez divx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...