Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt na bronie


necek123

Pytanie

Witam ponownie ;D Tworze skrypt na bronie, lecz troche go kijowo zrobiłem bo naboje zapisują się do zmiennej, i gdy jest 30 naboi i wpiszemy /m4a1 to daje nam bron z nazwa "M4A1   30/30" Wpisze jeszcze raz /m4a1 i tez mi da tą samą broń, gdy postrzelam troche tą pierwszą, i potem próbuje postrzelać drugą to nie moge, bo ta pierwsza bron spelnia warunek:  

if name of tool of player is "&b&lM4 A1   %{naboje.%player%}%/30":

a ta druga juz nie ;/ Looknijcie na kod:

variables:	{naboje.%player%} = 30on rightclick with golden hoe:	if name of tool of player is "&b&lM4 A1   %{naboje.%player%}%/30":		cancel event		if {naboje.%player%} is greater than or equal to 1:			shoot a snowball from player at speed 3			remove 1 from {naboje.%player%}			play raw sound "random.pop" at player with pitch 1 volume 2			set name of the player's tool to "&b&lM4 A1   %{naboje.%player%}%/30"		else:			play raw sound "fire.ignite" at player with pitch 1.3 volume 2command /m4a1:	trigger:		give 1 golden hoe named "&b&lM4 A1   %{naboje.%player%}%/30" to the playercommand /dajnaboje:	trigger:		set {naboje.%player%} to 30		set name of the player's tool to "&b&lM4 A1   %{naboje.%player%}%/30"

Myśle czy zastosować jakąś tymczasową zmienną czy co ;/

Edytowane przez necek123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...