Witam ponownie ;D Tworze skrypt na bronie, lecz troche go kijowo zrobiłem bo naboje zapisują się do zmiennej, i gdy jest 30 naboi i wpiszemy /m4a1 to daje nam bron z nazwa "M4A1 30/30" Wpisze jeszcze raz /m4a1 i tez mi da tą samą broń, gdy postrzelam troche tą pierwszą, i potem próbuje postrzelać drugą to nie moge, bo ta pierwsza bron spelnia warunek:
if name of tool of player is "&b&lM4 A1 %{naboje.%player%}%/30":
a ta druga juz nie ;/ Looknijcie na kod:
variables: {naboje.%player%} = 30on rightclick with golden hoe: if name of tool of player is "&b&lM4 A1 %{naboje.%player%}%/30": cancel event if {naboje.%player%} is greater than or equal to 1: shoot a snowball from player at speed 3 remove 1 from {naboje.%player%} play raw sound "random.pop" at player with pitch 1 volume 2 set name of the player's tool to "&b&lM4 A1 %{naboje.%player%}%/30" else: play raw sound "fire.ignite" at player with pitch 1.3 volume 2command /m4a1: trigger: give 1 golden hoe named "&b&lM4 A1 %{naboje.%player%}%/30" to the playercommand /dajnaboje: trigger: set {naboje.%player%} to 30 set name of the player's tool to "&b&lM4 A1 %{naboje.%player%}%/30"
Myśle czy zastosować jakąś tymczasową zmienną czy co ;/
Pytanie
necek123 0
Witam ponownie ;D Tworze skrypt na bronie, lecz troche go kijowo zrobiłem bo naboje zapisują się do zmiennej, i gdy jest 30 naboi i wpiszemy /m4a1 to daje nam bron z nazwa "M4A1 30/30" Wpisze jeszcze raz /m4a1 i tez mi da tą samą broń, gdy postrzelam troche tą pierwszą, i potem próbuje postrzelać drugą to nie moge, bo ta pierwsza bron spelnia warunek:
a ta druga juz nie ;/ Looknijcie na kod:
Myśle czy zastosować jakąś tymczasową zmienną czy co ;/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
12 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi