Skocz do zawartości
  • 0

Mapy


ZombieMc

Pytanie

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Robisz dwa takie same spawny, i jeden świat nazywasz spawn1 a drugi spawn2 i wgrywasz to:

on any move:
	if player is in world "spawn2" or "spawn1":
		if x-coordinates of player > 150 or x-coordinates of player < -150:
			execute console command "mv tp spawn1"
			send "&cOpuszczasz spawn."
            tp(player)
		else if z-coordinates if player > 150 or z-coordinates of player < -150:
            execute console command "mv tp spawn1"
			send "&cOpuszczasz spawn."
            tp(player)
        else:
            send "&aWchodzisz na spawn."
			chance of 50%:
				execute console command "mv tp spawn1"
               	tp(player)
			else:
				execute console command "mv tp spawn2"
                tp(player)
                                                                                
function tp(p: player):
    set {_w} to {_p}'s world
	set {_x} x-coordiantes of {_p}
    set {_y} y-coordiantes of {_p}
   	set {_z} z-coordiantes of {_p}
    while({_p}'s world is not {_w}):
		set x-coordianates of {_p} to {_x}
       	set y-coordianates of {_p} to {_y}                                  		
        set z-coordianates of {_p} to {_z}                         			
	

Myślę, że zadziała. Spawn ma 150 kratek i jest podzielony na 2 "sektory". Jest on przydzielany losowo. Nie zapomnij odpowiednio nazwać światów. Nie patrz na tablulatory, jak skopiujesz to będzie okej.

Edytowane przez KrejzolekPRO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...