Skocz do zawartości
knugi

skrypt miesiąca OX - Automatyczny OX dla Ciebie!

Rekomendowane odpowiedzi

Użytkownik

OX

{*Informacje*}

Jest to w pełni automatyczny OX, wraz z mapą.

Jedyne co musisz zrobić to wrzucić to na serwer i ewentualnie skonfigurować. Czyli dodać pytania w configu (/OX/config.yml) lub zmienić wiadomości w pliku (/OX/messages.yml).

{*Od Autora*}

Chciałbym na początek zaznaczyć, że jest to już mój 3 skrypt na automatyczny OX lecz ten jest najlepszą wersją od swoich poprzedników, więc go udostępniam. Dla lajków wszystko

Co w nim jest takiego świetnego?

- Przyjazny config z SkQuerry

Spoiler
minPlayers: 1
reward: diamond
amountOfQuestion: MAX
godziny:
- '16:00'
- '19:00'
- '21:00'
pytanie:
  tak:
  - Czy 'przytulenie' kaktusa zadaje obrazenia?
  - Czy ruda lazurytu jest mozliwa do wydobycia przy uzyciu kamiennego kilofa?
  - Czy creeper'y uciekaja przed ocelot'ami?
  - Czy kaktus jest odporny na dzialanie ognia?
  - Czy glowstone mozna zdobyc poza nether'em?
  nie:
  - Czy bieganie/skakanie po brodawkach je niszczy?
  - Czy Ocelot naturalnie spawnuje sie poza biomem dzunglowym?
  - Czy siodla mozna uzywac na krowie?
  - Czy slime wystepuja naturalnie na bagnach?

 

- Przyjazna zmiana wszelkich wiadomości, które są wysyłane przez skrypt

Spoiler
recordsStart: |-
  §c* §6Zapisy na event OX sie rozpoczely.
  §c* §7Wpisz §c/ox§7, aby sie zapisac.
recordsStop: §c* §6Zapisy na event OX sie zakonczyly.
gameNoStarted: §c* §6Event OX nie wystartowal. Za malo graczy sie zapisalo.
gameNoStartedNoQuestion: §c* §6Event OX nie wystartowal. Brak pytan w puli.
gameStarted: §c* §6Event OX rozpoczal sie.
gameStopedByOneWin: §c* §7Event OX zakonczyl sie. Zwyciezyl gracz §3{PLAYER}
gameStopedByNoWin: §c* §7Event OX zakonczyl sie. Nikt nie wygral.
gameStopedByMoreWin: §c* §7Event OX zakonczyl sie. Wygralo {AMOUNT} graczy.
gameStopedByAdmin: §c* §7Event OX zakonczyl sie. Zostal zatrzymany przez admina.
gameSendQuestion: |2

  §c* §7Pytanie:
  §c* §6{QUESTION}§r
gameWait3: §e{TIME}
gameWait2: §6{TIME}
gameWait1: §4{TIME}
gamePlayerLeft: '§c* §7Pozostalo graczy: {AMOUNT}'
gamePlayerOut: §c* §6Spadles!
cmdOxAdminNoArgs: |-
  §a/ox §8- §7dolaczasz do OX.
  §a/ox start §8- §7startujesz OX.
  §a/ox godziny §8- §7godziny aktywowania eventu OX
cmdOxAdminStartAbort: §7Juz jest aktywowane rozpoczecie OX.
cmdOxAdminStart: §c* §7Za niecala minute rozpoczna sie zapisy na OX!
cmdOxInGame: §6Juz jestes zapisany na OX!
cmdOxToGame: §7Zapisales sie na OX!
cmdOxHours: '§c* §7Godziny aktywowania zapisow:'

 

- Skrypt nie wymaga od użytkownika wpisywania zbędnych komend, które są odpowiedzialne za ustawianie wszelkich zmiennych (wszystko jest zintegrowane z mapą)

{*Komendy*}

Komenda która w tym skrypcie istnieje to '/ox'.

Gdy są rozpoczęte zapisy, komendą tą zapisujemy się do rozgrywki. Jeżeli nie, to pokazuje godziny w których ten event się rozpoczyna.

A jeżeli jesteśmy graczem z uprawnieniem "ox.admin", mamy możliwość przyśpieszenie owego eventu '/ox start' i przy napotkaniu kolejnej minuty systemowej, zaczną się zapisy na event.


{*SS'y*}

- Chwilowo brak, gdyż mam internet z kamienia łupanego i mój komputer na którym aktualnie funkcjonuję jest gorszy od posiadanego smartfona.

{*Wymagania*}

Do poprawnego działania skryptu potrzebujemy:
 

Spoiler
- Mapki*

- WildSkript 1.7*

- Skryptu*

- Skripta

- SKQuery 3

- MultiverseCore

* - znajduje się w paczce

 

 

{*DOWNLOAD*}

Linkiem poniżej pobierasz od razu najnowszą wersję :)

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Wersja 2.0:

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

 

{*CHANGELOG*}

Spoiler
Wersja 1.0: Wydanie skryptu

Wersja 2.0:

- Naprawienie błędu z wejściem na arenę nieskończoną ilość razy i większy pobór nagród. Dziękuję @XANT3R za zgłaszanie błędów :),

- Dodałem możliwość budowania swoich aren jedyne co musicie aby takową założyć to:

* w configu zmienić nazwę mapy na tą, na której będzie OX

* w configu zmienić minYtoLose: 60 na waszą wartość (to jest gdy gracz będzie poniżej tego poziomu, to wypada z gry [czyli przegrał], więc musicie przystosować swoją mapę na to, że gracz będzie spadał)

* Gdy już macie zarysy swojej areny, to komendami: /ox ustaw <red, green, light> dostajecie patyki którymi ustawiacie platformy, a komendami /ox ustaw <ingame, lobby> ustawiacie swoją lokację (na której aktualnie jesteście) tam gdzie ma was teleportować t.j. lokację na białej wełnie i tam gdzie ma was teleportować gdy zapiszecie się na ox i gdy spadniecie. - Jest to potrzebne do prawidłowego działania eventu.

* Parę innych zabezpieczeń

* Małe poprawki

//Jeżeli aktualizujesz skrypt z wersji 1.0 do 2.0 - koniecznie usuń folder OX z configiem i wiadomościami.

{*TODO*}

-Wszelkie błędy / sugestie, które będą wysyłane pod tym tematem lub w wiadomości prywatnej.

Edytowane przez xVendrome
Aktalizacja do 2.0

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik

Jest poważny błąd w skrypcie, można dołączyć nieskończoną ilość razy do eventu i otrzymać większą nagrodę! :/

Nie dałoby się też zrobić jakiegoś systemu zaznaczania wandem danego pola? Kordy nie są zbyt precyzyjne jak ktoś ma zbudowaną arenę.

Edytowane przez XANT3R

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik

Działa! :) Dzięki! :D

edit: @knugi W momencie gdy spadnę gdzieś poza areną poza 60 klocków w dół to mnie teleportuje na arene, dzieje się to na portalach w Multiverse które są poniżej 60 kratek. Myślę że rozwiązaniem byłoby ustalenie regionu areny OX

Edytowane przez XANT3R

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik

Urok posiadania areny na zwykłej mapie :D

Zaraz to poprawię :)

 

@XANT3R poprawione , nie dodawałem wersji 2.1 tylko poprawiłem na 2.0 :) Link zmieniony.

Nie musisz nic więcej ustawiać, tylko zrobiłem tak: Gdy gracz nie jest na OX to go nie teleportuje :)

Edytowane przez knugi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik

@knugi Głupie pytanie, bo niezależnie czy kliknę prawym czy lewym to mi zapisuje to jak to klikać? A i wyświetla pytania innym nawet tym co nie są w evencie :P

Edytowane przez XANT3R

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Nie chce mi się aktualizować narazie tematu to tutaj podrzucam naprawione :)

 

@XANT3R Dziękuję bardzo, że wykrywasz te wszystkie błędy :) I tutaj prosze już poprawione:

* Dodana komenda /ox stop (nie było jej) (polecam znów usunąć folder OX, by zaktualizowało wysyłane wiadomości dla admina, który wpisze /ox)

* I poprawiłem wiadomości, że wysyła je tylko tym którzy są aktualnie w grze.

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Edytowane przez knugi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik

@knugi A ta poprawka że tylko ci w evencie widzą pytania będzie? Jeśli tak to masz tu najlepszy skrypt na to i jedyny ... :P

aha i 

Spoiler

[18:17:29 ERROR]: Use 'attacker' and/or 'victim' in damage events (ox.sk, line 424: if "%loop-value%" is "%player%":')

@knugi jeszcze to:

Spoiler

[19:19:09 ERROR]: A variable's name must not contain any asterisks except at the end after '::' to denote a list variable, e.g. {variable::*} (error in variable {OX::game::players:*}) (ox.sk, line 161: loop {OX::game::players:*}:')
[19:19:10 ERROR]: The function 'stopOx' does not exist. (ox.sk, line 341: stopOx()')
[19:19:10 ERROR]: Use 'attacker' and/or 'victim' in damage events (ox.sk, line 430: if "%loop-value%" is "%player%":')

A cóż .... sprawdzam błędy niejako chcąc tego użyć na serwerze :D

Edytowane przez XANT3R

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×