Rafix1423 2 Opublikowano 28 października 2017 Udostępnij Opublikowano 28 października 2017 Witam da się zrobić skrypt że creeper nie będzie wybuchał tylko attakował tak jak zombie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kapi. 332 Opublikowano 29 października 2017 Udostępnij Opublikowano 29 października 2017 every second: loop all players: loop all entities around loop-player in radius 2: if loop-entity is creeper: damage loop-player by 0.2 hearts Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Rafix1423 2 Opublikowano 29 października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 29 października 2017 (edytowane) 15 godzin temu, KCPRRR napisał: every second: loop all players: loop all entities around loop-player in radius 2: if loop-entity is creeper: damage loop-player by 0.2 hearts Nie Działa Edytowane 30 października 2017 przez Rafix1423 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Rafix1423 2 Opublikowano 30 października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 października 2017 Dnia 29.10.2017 o 10:39, KCPRRR napisał: every second: loop all players: loop all entities around loop-player in radius 2: if loop-entity is creeper: damage loop-player by 0.2 hearts Zrobiłem takie coś i po tym nie wybuchają ,ale jest jeszcze jeden problem Jak zrobić żeby atakowały. on explosion prime: if event-entity is a creeper: cancel event Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kapi. 332 Opublikowano 30 października 2017 Udostępnij Opublikowano 30 października 2017 loop all player around event-entity in radius 2: damage loop-player by 0.2 hearts Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Rafix1423 2
Witam da się zrobić skrypt że creeper nie będzie wybuchał tylko attakował tak jak zombie ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi