Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt


Poter2003
 Udostępnij

Pytanie

Witam mam problem taki ze gdy gracz wyjdzie z serwera to nie zapisuje jego lokalizacji

command /feb [<text>]:
    trigger:
        if arg 1 is "wyjdz":
            set {ekwipunek.fbb.%player%} to serialized inventory of player
            teleport player to {splegg.lobby.spawn}
            clear player's inventory
            send "&B&lLOBBY &e» &AOdlaczono od serwera &c&LFREEBUILD"
        if arg is "join":
            teleport player to {fbspawn}
            restore inventory of player from {ekwipunek.fbb.%player%}
            send "&B&lLOBBY &e» &ADolaczono do serwera &c&LFREEBUILD"
            wait 2 second
            teleport player to {last.%player%}
        if arg is "setfbspawn":
            set {fbspawn} to location of player
            send "&C"
on quit:
    execute player command "feb wyjdz"
    teleport player to {splegg.lobby.spawn}
    clear player's inventory
command /lobby:
    trigger:
        execute player command "lobbys tp"
on quit:
    if player is in world "world":
        set {last.%player%} to location of player

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 odpowiedź na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
on quit:
    execute player command "feb wyjdz"
    teleport player to {splegg.lobby.spawn}
    clear player's inventory
	if "%world of player%" contains "world":
        set {last.%player%} to location of player 
command /lobby:
    trigger:
        execute player command "lobbys tp"
    

Nie testowane, wytabuj 6 linijke tylko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...