Chce aby z jedenj zmiennej respiło się max np. 20 mobów, czyli jak jest wiecej niz 20, to odliczanie do respienia sie ich sie zatrzymuje, jak jest mniej, to znowu wznawia itd.
(Oczywiscie chodzi mi o komende np. SetSpawnMob 1 ( zeby sie max z 1 respilo np. 5 potworów.)
Mój skrypt:
command /SetSpawnMob [<number>]:
permission: set.spawnmoba
permission message: &4Nie masz do tego uprawnien...
trigger:
arg 1 is set:
if {ZombieBossyS::%number-arg%} is not set:
add 1 to {bossyY}
set {ZombieBossyS::%number-arg%} to location of player
every 60 second:
chance of 100%:
loop {bossyY} times:
spawn 1 zombie at {ZombieBossyS::%loop-number%}
set the spawned zombie's display name to "NAZWA"
set the last spawned entity's max health to 203
heal the last spawned entity
set tool of last spawned entity to wooden sword of unbreaking 10
on death:
if victim is zombie:
if name of victim is "NAZWA":
give 2 exp to attacker
Pytanie
Wakal 23
Witam :).
Jak dodac limit zrespionych mobow z 1 zmiennej?
Chce aby z jedenj zmiennej respiło się max np. 20 mobów, czyli jak jest wiecej niz 20, to odliczanie do respienia sie ich sie zatrzymuje, jak jest mniej, to znowu wznawia itd.
(Oczywiscie chodzi mi o komende np. SetSpawnMob 1 ( zeby sie max z 1 respilo np. 5 potworów.)
Mój skrypt:
Proszę o szybką pomoc.
Za wszystkie odp. z góry dzięki!
Daje naj i like!
Edytowane przez WakalOdnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
0 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi