RamzeS 17 Opublikowano 11 sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 sierpnia 2014 (edytowane) Czołem, tak jak w temacie.Czy da się w jakiś sposób wyczyścić obecnie edytowaną tabliste? np: najpierw ukrywanie graczy wysyłanie tablisty:=============Ranking PVP1. RamzeS============ czyszczenie tablisty pokazanie graczy Edytowane 11 sierpnia 2014 przez RamzeS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Xayanix 51 Opublikowano 12 sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 sierpnia 2014 Otóż czyszcząc tablistę używając pakietów jest to rzecz dość skomplikowana i polega na czymś takim:set {_packet::*} to "PacketPlayOutPlayerInfo", "&6Test", true and 0player.sendPacket{{_packet::*}}; To jest twój przykładowy pakiet, który jest widoczny na liście tab.Jeśli chcesz go usunąć (odesłać) musisz posłużyć się tym.set {_packet::*} to "PacketPlayOutPlayerInfo", "&6Test", false and 0player.sendPacket{{_packet::*}}; Wartość true przysyła pakiet.Wartość false odsyła. RamzeS 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 RamzeS 17 Opublikowano 12 sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 sierpnia 2014 To już ogarnąłem, tylko teraz mam problem ze zmiennymi na TAB'ie. Bo co, jeśli zmienna np. z 1 ustawi sie na 2? Wtedy już muszę tą zmienną jakoś wyciągnąć z pakietu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kresrek007 17 Opublikowano 13 sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 sierpnia 2014 W tym przypadku musisz dać event every (czas), aby się automatycznie odświeżała. Po evencie musisz ponownie podać te same pakiety RamzeS 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Xayanix 51 Opublikowano 13 sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 sierpnia 2014 To już ogarnąłem, tylko teraz mam problem ze zmiennymi na TAB'ie. Bo co, jeśli zmienna np. z 1 ustawi sie na 2? Wtedy już muszę tą zmienną jakoś wyciągnąć z pakietuWydaje mi się, że musisz je przechowywać dodatkowo tzn. przykładowo jak masz event every second to na starcie dajesz.set {_%{twoja.zmienna.na.tabliscie}%} to {twoja.zmienna.na.tabliscie} I przy odsyłaniu pakietów podajesz {_%{twoja.zmienna.na.tabliscie}%} RamzeS 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 RamzeS 17 Opublikowano 14 sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 sierpnia 2014 Wydaje mi się, że musisz je przechowywać dodatkowo tzn. przykładowo jak masz event every second to na starcie dajesz.set {_%{twoja.zmienna.na.tabliscie}%} to {twoja.zmienna.na.tabliscie} I przy odsyłaniu pakietów podajesz {_%{twoja.zmienna.na.tabliscie}%}Dokładnie tak zrobiłem :)Dzięki wszystkim, do zamknięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Nieaktywny Opublikowano 14 sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 sierpnia 2014 Po co every? Zrob funkcje od reffu tab i wywoluj ja przy zmianie pkt :P No dopra, zamek xd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
RamzeS 17
Czołem, tak jak w temacie.
Czy da się w jakiś sposób wyczyścić obecnie edytowaną tabliste? np:
najpierw ukrywanie graczy
wysyłanie tablisty:
=============
Ranking PVP
1. RamzeS
============
czyszczenie tablisty
pokazanie graczy
Edytowane przez RamzeSOdnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
6 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi