Tworzę skrypt na amulety. Amulety mają swój poziom wytrzymałości (max. = 5000). Mają one działać tak, że gdy gracz zakupi np. Amulet Szybkości, to przy użyciu eventu "on any movement", będzie dodawało graczowi speeda (coś takie jak Buty Szybkości) oraz odejmowało 1 z wytrzymałości. W lore (opisie) amuletu ma pisać, ile pkt wytrzymałości danemu amuletowi jeszcze zostało. Gdy wytrzymałość spadnie do zera, amulet staje się bezużyteczny, nie dodaje już szybkości.
Oto kod:
A teraz przejdę do rzeczy:
Chyba zmienna nie działa poprawnie. Wartość zmiennej powinna spadać amuletowi (itemowi) a nie graczowi. W sensie, że np. gracz kupi amulet, wykorzysta go w połowie (wartość zmiennej będzie wynosiła 2500) i da go innemu graczowi (amulet ten nadal powinien mieć 2500 wytrzymałości) a sam kupi sobie drugi, ma on mieć 5000 wytrzymałości.
Mam nadzieję, że jasno opisałem problem. Jeśli nie, napisz, a poprawię.
Pytanie
Nieaktywny
Witam.
Tworzę skrypt na amulety. Amulety mają swój poziom wytrzymałości (max. = 5000). Mają one działać tak, że gdy gracz zakupi np. Amulet Szybkości, to przy użyciu eventu "on any movement", będzie dodawało graczowi speeda (coś takie jak Buty Szybkości) oraz odejmowało 1 z wytrzymałości. W lore (opisie) amuletu ma pisać, ile pkt wytrzymałości danemu amuletowi jeszcze zostało. Gdy wytrzymałość spadnie do zera, amulet staje się bezużyteczny, nie dodaje już szybkości.
Oto kod:
A teraz przejdę do rzeczy:
Chyba zmienna nie działa poprawnie. Wartość zmiennej powinna spadać amuletowi (itemowi) a nie graczowi. W sensie, że np. gracz kupi amulet, wykorzysta go w połowie (wartość zmiennej będzie wynosiła 2500) i da go innemu graczowi (amulet ten nadal powinien mieć 2500 wytrzymałości) a sam kupi sobie drugi, ma on mieć 5000 wytrzymałości.
Mam nadzieję, że jasno opisałem problem. Jeśli nie, napisz, a poprawię.
Pozdrawiam i liczę na szybką pomoc.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi