Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt na amulet nie działa poprawnie


Random2178
 Udostępnij

Pytanie

Witam.

Tworzę skrypt na amulety. Amulety mają swój poziom wytrzymałości (max. = 5000). Mają one działać tak, że gdy gracz zakupi np. Amulet Szybkości,  to przy użyciu eventu "on any movement", będzie dodawało graczowi speeda (coś takie jak Buty Szybkości) oraz odejmowało 1 z wytrzymałości. W lore (opisie) amuletu ma pisać, ile pkt wytrzymałości danemu amuletowi jeszcze zostało. Gdy wytrzymałość spadnie do zera, amulet staje się bezużyteczny, nie dodaje już szybkości.

Oto kod:

 

A teraz przejdę do rzeczy:

Chyba zmienna nie działa poprawnie. Wartość zmiennej powinna spadać amuletowi (itemowi) a nie graczowi. W sensie, że np. gracz kupi amulet, wykorzysta go w połowie (wartość zmiennej będzie wynosiła 2500) i da go innemu graczowi (amulet ten nadal powinien mieć 2500 wytrzymałości) a sam kupi sobie drugi, ma on mieć 5000 wytrzymałości.

Mam nadzieję, że jasno opisałem problem. Jeśli nie, napisz, a poprawię.

Pozdrawiam i liczę na szybką pomoc.

Edytowane przez Wojciu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Zrobiłem takie coś, wszystko działa poprawnie, prawie. Otóż, trzeba zastąpić linijkę "set lore of player's tool" na coś, co będzie ustawiało lore dla amuletu (czyli blaze powder).

Kod:

	variables:
    {amu.speed.%player%} = 5000	on any movement:
    if player has 1 blaze powder named "&9❂ &eAmulet Szybkości &9❂" with lore "&7Wytrzymałość: &c%{amu.speed.%player%}%":
        if {amu.speed.%player%} is 0:
            set lore of player's tool to "&7Wytrzymałość: &c%{amu.speed.%player%}%"
        else:
            wait 1 seconds
            set lore of player's tool to "&7Wytrzymałość: &c%{amu.speed.%player%}%"
            remove speed effect from player
            command "effect %player% 1 1 1"
            remove 1 from {amu.speed.%player%}
            wait 1 seconds
            set lore of player's tool to "&7Wytrzymałość: &c%{amu.speed.%player%}%"	
command /amulet [<text>]:
    permission: *
    trigger:
        if arg 1 is "speed" or "speeda":
            give 1 blaze powder named "&9❂ &eAmulet Szybkości &9❂" with lore "&7Wytrzymałość: &c%{amu.speed.%player%}%" to player
        if arg 1 is "wytrzymalosc":
            send "%{amu.speed.%player%}%"
        if arg 1 is "napraw":
            set {amu.speed.%player%} to 5000	on rightclick on Witch:
    wait 5 tick
    open chest with 1 row named "&9Kup amulet" to player
    format slot 4 of player with 1 of blaze powder named "&9❂ &eAmulet Szybkości &9❂"	

 

Pomoże ktoś?

Edytowane przez Ozelot
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...