Skocz do zawartości
  • 0

see block


neexipl
 Udostępnij

Pytanie

Witam,

mam taki kod:

on hotbar switch:
	if player's tool is paper:
		while player's tool is paper:
				
			set {_head} to location 4 meter forward location of player's head
			set {_b1} to {_head}
			set {_b2} to {_head}
			set {_b3} to {_head}
			set {_b4} to {_head}
			set {_b5} to {_head}
			add 1 to z-coord of {_b1}
			add -1 to z-coord of {_b2}
			add 2 to z-coord of {_b3}
			add -2 to z-coord of {_b4}
			add -1 to x-coord of {_b5}
			add {_b1} and {_b2} and {_b3} and {_b4} and {_b5} to {_xd::*}
			#...
			add {_head} to {_xd::*}
			loop {_xd::*}:
				if block at location of loop-value is air:
					make player see block at loop-value as red glass block
				else:
					remove loop-value from {_xd::*}
			wait 2 tick
			if {_xd::*} is set:
				loop {_xd::*}:
					make player see block at loop-value as air
				delete {_xd::*} 

Chodzmi w jakis sposob  by zmienic system pojawiania sie tych blokow i znikania tak aby przechodzily one z klocka na klocek w miare plynnie i szybko bez efektu migotania tak jak ma to miejsce teraz. Z gory dziekuje za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

0 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Nie udzielono jeszcze odpowiedzi na to pytanie

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...