Skocz do zawartości
  • 0

Sypie nullem


Kondi60PL
 Udostępnij

Pytanie

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

1.

@EventHandler(priority = EventPriority.HIGH)
        public void onInteract(PlayerInteractEvent e){
                Player p = e.getPlayer();
                if(e.getAction() != Action.RIGHT_CLICK_BLOCK || e.getClickedBlock() == null || e.getClickedBlock().getType() != Material.ENCHANTMENT_TABLE){
					return;
				}
				//...

2.

                                                        || !(p.getItemInHand().getType() == Material.DIAMOND_AXE)

mozesz zrobic tak..

                                                        || p.getItemInHand().getType() != Material.DIAMOND_AXE

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...