Skocz do zawartości
  • 0

Resp kulek stone


Krystian Krycha
 Udostępnij

Pytanie

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
command /generate:
	trigger:
		loop all blocks in radius 100 around player:
			add 1 to {_var::%player%}
			set {_x} to a random integer between 1 and {_var::%player%}
			if {_var::%player%} = {_x}:
				set block 1 left loop-block to cobblestone
				set block 3 left loop-block to cobblestone
				set loop-block to cobblestone # tu jest srodek.
				set block 1 above loop-block to cobblestone
				set block 2 before loop-block to cobblestone
				set block 3 behind loop-block to cobblestone
				# wyj. 1
			send "%location of loop-block%" to the player
			send "&6Pomyslnie wygenerowano cobblestone" to the player
Spoiler
; Wyjaśnienie 1 ;

set block 1 (kierunek) (od bloku) to cobblestone
set block 1 before loop-block to cobblestone # jesli mamy petle to loop-block jesli w evencie to event-block

Teraz jakby to przetlumaczyc na polski
Dajmy na to ze 1 blok po lewo

set block 1 left loop-block to cobblestone

ustaw 1 blok po lewo bloku z pętli na cobblestone

K i e ru n k i:

left - po lewo
right - po prawo
before - przed
behind - za
above - nad
under - pod

K i e r u n k i

 

Tłumaczę to, ponieważ ja bloków nie będę ustawiał, a autor powinien sobie poradzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /generate:
	trigger:
		loop all blocks in radius 100 around player:
			add 1 to {_var::%player%}
			set {_x} to a random integer between 1 and {_var::%player%}
			if {_var::%player%} = {_x}:
				if block under loop-block isn't air:
					return true
					set block 1 left loop-block to cobblestone
					set block 3 left loop-block to cobblestone
					set loop-block to cobblestone # tu jest srodek.
					set block 1 above loop-block to cobblestone
					set block 2 before loop-block to cobblestone
					set block 3 behind loop-block to cobblestone
					# wyj. 1
				else:
					return false
			log "%location of loop-block%" to "cobble.log"

 

Edytowane przez esej
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Godzinę temu, esej napisał:
command /generate:
	trigger:
		loop all blocks in radius 100 around player:
			add 1 to {_var::%player%}
			set {_x} to a random integer between 1 and {_var::%player%}
			if {_var::%player%} = {_x}:
				if block under loop-block isn't air:
					return true
					set block 1 left loop-block to cobblestone
					set block 3 left loop-block to cobblestone
					set loop-block to cobblestone # tu jest srodek.
					set block 1 above loop-block to cobblestone
					set block 2 before loop-block to cobblestone
					set block 3 behind loop-block to cobblestone
					# wyj. 1
				else:
					return false
			log "%location of loop-block%" to "cobble.log"

 

[17:59:54 INFO]: [Skript] Reloading drzewo.sk...
[17:59:54 ERROR]: The return statement can only be used in a function (drzewo.sk, line 8: return true')
[17:59:54 ERROR]: loop-block is not a world (drzewo.sk, line 13: set block 2 before loop-block to cobblestone')
[17:59:54 ERROR]: The return statement can only be used in a function (drzewo.sk, line 17: return false')

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /generate:
	trigger:
		loop all blocks in radius 100 around player:
			add 1 to {_var::%player%}
			set {_x} to a random integer between 1 and {_var::%player%}
			if {_var::%player%} = {_x}:
				if block under loop-block isn't air:
					set 1 block left the loop-block to cobblestone
					set 3 block left the loop-block to cobblestone
					set loop-block to cobblestone # tu jest srodek.
					set 1 block above the loop-block to cobblestone
					set 2 block before the loop-block to cobblestone
					set 3 block behind the loop-block to cobblestone
					# wyj. 1
			log "%location of loop-block%" to "cobble.log"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...