Krystian Krycha 8 Opublikowano 13 września 2017 Udostępnij Opublikowano 13 września 2017 Czy dało by radę napisać taki skript jak jest na serwerach rust że są kulki stone mają one ileś tam hp i tylko tego stone można kopać :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kapi. 332 Opublikowano 14 września 2017 Udostępnij Opublikowano 14 września 2017 command /generate: trigger: loop all blocks in radius 100 around player: add 1 to {_var::%player%} set {_x} to a random integer between 1 and {_var::%player%} if {_var::%player%} = {_x}: set block 1 left loop-block to cobblestone set block 3 left loop-block to cobblestone set loop-block to cobblestone # tu jest srodek. set block 1 above loop-block to cobblestone set block 2 before loop-block to cobblestone set block 3 behind loop-block to cobblestone # wyj. 1 send "%location of loop-block%" to the player send "&6Pomyslnie wygenerowano cobblestone" to the player Spoiler ; Wyjaśnienie 1 ; set block 1 (kierunek) (od bloku) to cobblestone set block 1 before loop-block to cobblestone # jesli mamy petle to loop-block jesli w evencie to event-block Teraz jakby to przetlumaczyc na polski Dajmy na to ze 1 blok po lewo set block 1 left loop-block to cobblestone ustaw 1 blok po lewo bloku z pętli na cobblestone K i e ru n k i: left - po lewo right - po prawo before - przed behind - za above - nad under - pod K i e r u n k i Tłumaczę to, ponieważ ja bloków nie będę ustawiał, a autor powinien sobie poradzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Krystian Krycha 8 Opublikowano 14 września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 września 2017 Wysztko fajnie tylko że respi na 7.5y a po drugie cały skrypt spami i laguje serwer bo leci w pętli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kapi. 332 Opublikowano 14 września 2017 Udostępnij Opublikowano 14 września 2017 (edytowane) command /generate: trigger: loop all blocks in radius 100 around player: add 1 to {_var::%player%} set {_x} to a random integer between 1 and {_var::%player%} if {_var::%player%} = {_x}: if block under loop-block isn't air: return true set block 1 left loop-block to cobblestone set block 3 left loop-block to cobblestone set loop-block to cobblestone # tu jest srodek. set block 1 above loop-block to cobblestone set block 2 before loop-block to cobblestone set block 3 behind loop-block to cobblestone # wyj. 1 else: return false log "%location of loop-block%" to "cobble.log" Edytowane 14 września 2017 przez esej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Krystian Krycha 8 Opublikowano 14 września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 września 2017 Godzinę temu, esej napisał: command /generate: trigger: loop all blocks in radius 100 around player: add 1 to {_var::%player%} set {_x} to a random integer between 1 and {_var::%player%} if {_var::%player%} = {_x}: if block under loop-block isn't air: return true set block 1 left loop-block to cobblestone set block 3 left loop-block to cobblestone set loop-block to cobblestone # tu jest srodek. set block 1 above loop-block to cobblestone set block 2 before loop-block to cobblestone set block 3 behind loop-block to cobblestone # wyj. 1 else: return false log "%location of loop-block%" to "cobble.log" [17:59:54 INFO]: [Skript] Reloading drzewo.sk... [17:59:54 ERROR]: The return statement can only be used in a function (drzewo.sk, line 8: return true') [17:59:54 ERROR]: loop-block is not a world (drzewo.sk, line 13: set block 2 before loop-block to cobblestone') [17:59:54 ERROR]: The return statement can only be used in a function (drzewo.sk, line 17: return false') Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kapi. 332 Opublikowano 14 września 2017 Udostępnij Opublikowano 14 września 2017 command /generate: trigger: loop all blocks in radius 100 around player: add 1 to {_var::%player%} set {_x} to a random integer between 1 and {_var::%player%} if {_var::%player%} = {_x}: if block under loop-block isn't air: set 1 block left the loop-block to cobblestone set 3 block left the loop-block to cobblestone set loop-block to cobblestone # tu jest srodek. set 1 block above the loop-block to cobblestone set 2 block before the loop-block to cobblestone set 3 block behind the loop-block to cobblestone # wyj. 1 log "%location of loop-block%" to "cobble.log" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Krystian Krycha 8
Czy dało by radę napisać taki skript jak jest na serwerach rust że są kulki stone mają one ileś tam hp i tylko tego stone można kopać :?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi