Skocz do zawartości
  • 0

Zdrowie,LevelUp,Doświadczenie


Neonek
 Udostępnij

Pytanie

Witam mógłby mi ktoś napisać skrypt na Zdrowie i level up to znaczy:

 

*Zdrowie na start dla każego gracza hp = 50

*Dwie klasy postaci Wojownik i Mag

*Exp z świni = 10

*Po wbiciu Levela dodaje nam punkt umiejetnosci

*Gdy dodamy go Zdrowia hp + 10 (Woj.) hp + 5 (Mag)

*Gdy dodamy go do Zwinności atak gracza wzrasta o 1 dla każdej profesji

*2 Atrybuty Zdrowie i Zwinność

 

Jeżeli oczywiście jest to możliwe, z góry dziękuje.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Tu masz na razie pkt 1 i 3, później spróbuję napisać resztę o ile mi się uda i dam edita :]

on first join:	set max health of player to 25	heal playeron death of pig:	attacker is a player	send "&7Zabiles swinie!" to attacker  #zbedna wiadomosc, sluzyla sprawdzeniu czy dziala, mozesz ja usunac jak chcesz	give 10 xp to the attacker

A magik i Wojownik to ranga czy jak ?

w 4 pkt napisałeś że jak gracz wbije level, chodzi ci o lvl np za zabijanie świnek ?

w 5. definiujesz 1 hp jako 1 serduszko czy pół ?

Edytowane przez Hydorax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Poprawione @up 2  z dawaniem serc przy pierwszym logowaniu :)

Klasę Magik i Wojownik można wybrać tylko raz czy można ja zmieniać ?

Tylko coś mi się niezgadza z tym expem, bo 1 lvl łatwo zdobyć gorzej np z 20 czy 30. Więc gracze będą zbierać cały czas po 1 lvl i bardzo szybko ulepszą swoje klasy :|

Edytowane przez Hydorax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Trochę pozmieniałem w systemie naliczania lvl, jutro ci opiszę , skrypt mam prawie gotowy tylko muszę się spytać na forum jak zrobić pewną rzecz bo mi nie wychodzi, a aktualnie chyba nikogo nie ma na forum :P

 

I jeszcze małe pytanko dodać komendę dla admina, która resetuje wszystkie punkty graczowi ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Dnia 9.08.2014 o 10:26, Neonek napisał:

Hmmm jak by można było coś w deseń że dla danego gracza to taki bonusik fajny :)

EE ale że gracz może sobie wyzerować czy admin graczowi ?

Wrzucę już skrypt bo mam go już w miaę skończone tylko mam problem z dodawaniem obrazęń

on first join:	set max health of player to 25	heal playerOptions:	lvl: 10 #tu wpisz ile punktów lvl jest potrzebne do dania 1 punktu umiejętnościvariables:	{wybierz.%player%} = false	{staty.%player%} = false	{health.%player%} = 25	{domage.%player%} = 5	{zaplac.punkty.zdrowie.%player%} = 1	{zaplac.punkty.zwinnosc.%player%} = 1command /klasa [<text&gt] [<text&gt]:	usage: /klasa <Magik/Wojownik>	trigger:		if arg 1 is "help":			send "&7*Aby wybrać klasę wpisz &6/klasa Magik/Wojownik"			send "&7*swoje punkty lvl, umiejętności możesz na bierząco śledzić za pokocą komendy &6/klasa"			send "&7*Aby wyienić punkty na dodatkowe umiejętności wpisz komendę &6/klasa wymien zwinnosc/zdrowie"		if arg 1 is "Magik":			if {wybierz.%player%} is false:				set {wybierz.%player%} to true				set {klasa.%player%} to 1				set {staty.%player%} to true				set {LVL.%player%} to 0				set {punkty.%player%} to 0				set {zdrowie.%player%} to 0				set {zwinnosc.%player%} to 0				send "&7Wybrałeś klasę &6Magik" to the player				send "&7Swój LVL, ilość punktów do rozdysponowania oraz aktualny poziom umiejętności możesz sprawdzić komendą &6/klasa." to the player		if arg 1 is "Wojownik":			if {wybierz.%player%} is false:				set {wybierz.%player%} to true				set {klasa.%player%} to 2				set {staty.%player%} to true				set {LVL.%player%} to 0				set {punkty.%player%} to 0				set {zdrowie.%player%} to 0				set {zwinnosc.%player%} to 0				send "&7Wybrałeś klasę &6Wojownik" to the player				send "&7Swój LVL, ilość punktów do rozdysponowania oraz aktualny poziom umiejętności możesz sprawdzić komendą &6/klasa." to the player		if arg 1 is not set:			if {staty.%player%} is true:				if {klasa.%player%} is 1:					send "&7Twoja klasa to &6Magik"					send "&7Twój LVL wynosi aktualnia &6%{LVL.%player%}% pkt"					send "&7W tej chwili posiadasz &6%{punkty.%player%}% pkt &7do rozdysponowania"					send "&7Twoja umiejętność &8Zdrowie &7aktualnie znajduje się na &6%{zdrowie.%player%}% poziomie&7."					send "&7Twoja umiejętność &8Zwinność &7aktualnie znajduje się na &6%{zwinnosc.%player%}% poziomie&7."				if {klasa.%player%} is 2:					send "&7Twoja klasa to &6Wojownik"					send "&7Twój LVL wynosi aktualnia &6%{LVL.%player%}% pkt"					send "&7W tej chwili posiadasz &6%{punkty.%player%}% pkt &7do rozdysponowania"					send "&7Twoja umiejętność &8Zdrowie &7aktualnie znajduje się na &6%{zdrowie.%player%}% poziomie&7."					send "&7Twoja umiejętność &8Zwinność &7aktualnie znajduje się na &6%{zwinnosc.%player%}% poziomie&7."		if arg 1 is "wymien":			if arg 2 is "zdrowie":				if {klasa.%player%} is 1:					{punkty.%player%} is greater than or equal to {zaplac.punkty.zdrowie.%player%}: 							remove {zaplac.punkty.zdrowie.%player%} from {punkty.%player%}						add 1 to {health.%player%}						Send "&7Wymieniłeś &6%{zaplac.punkty.zdrowie.%player%}% pkt&7 umiejętności na dodatkowe 1 serduszko"						add 1 to {zaplac.punkty.zdrowie.%player%}						add 1 to {zdrowie.%player%}						set max health of player to {health.%player%}						send "&7Pozostało jeszcze &6%{punkty.%player%}% pkt &7 do rozdysponowania, do kolejnego poziomu potrzeba &6%{zaplac.punkty.zdrowie.%player%}% pkt &7."										else:						send "&7Masz za mało punktów, aby nabyć tą umiejętność (potrzeba &6%{zaplac.punkty.zdrowie.%player%}% pkt &7)."				if {klasa.%player%} is 2:					{punkty.%player%} is greater than or equal to {zaplac.punkty.zdrowie.%player%}: 							remove {zaplac.punkty.zdrowie.%player%} from {punkty.%player%}						add 2 to {health.%player%}						Send "&7Wymieniłeś &6%{zaplac.punkty.zdrowie.%player%}% pkt&7 umiejętności na dodatkowe 2 serduszka"						add 1 to {zaplac.punkty.zdrowie.%player%}						add 1 to {zdrowie.%player%}						set max health of player to {health.%player%}						send "&7Pozostało jeszcze &6%{punkty.%player%}% pkt &7 do rozdysponowania, do kolejnego poziomu potrzeba &6%{zaplac.punkty.zdrowie.%player%}% pkt &7."					else:						send "&7Masz za mało punktów, aby nabyć tą umiejętność (potrzeba &6%{zaplac.punkty.zdrowie.%player%}% pkt &7)."			if arg 2 is "zwinnosc":				if {klasa.%player%} is 1:					{punkty.%player%} is greater than or equal to {zaplac.punkty.zwinnosc.%player%}: 							remove {zaplac.punkty.zwinnosc.%player%} from {punkty.%player%}						add 1 to {domage.%player%}						Send "&7Wymieniłeś &6%{zaplac.punkty.zwinnosc.%player%}% pkt&7 umiejętności na dodatkowy 1 proc. ataku"						add 1 to {zaplac.punkty.zwinnosc.%player%}						add 1 to {zwinnosc.%player%}						send "&7Pozostało jeszcze &6%{punkty.%player%}% pkt &7 do rozdysponowania, do kolejnego poziomu potrzeba &6%{zaplac.punkty.zwinnosc.%player%}% pkt &7."					else:						send "&7Masz za mało punktów, aby nabyć tą umiejętność (potrzeba &6%{zaplac.punkty.zwinnosc.%player%}% pkt &7)."				if {klasa.%player%} is 2:					{punkty.%player%} is greater than or equal to {zaplac.punkty.zwinnosc.%player%}: 							remove {zaplac.punkty.zwinnosc.%player%} from {punkty.%player%}						add 2 to {domage.%player%}						Send "&7Wymieniłeś &6%{zaplac.punkty.zwinnosc.%player%}% pkt&7 umiejętności na dodatkowe 2 proc. ataku"						add 1 to {zaplac.punkty.zwinnosc.%player%}						add 1 to {zwinnosc.%player%}						send "&7Pozostało jeszcze &6%{punkty.%player%}% pkt &7 do rozdysponowania, do kolejnego poziomu potrzeba &6%{zaplac.punkty.zwinnosc.%player%}% pkt &7."					else:						send "&7Masz za mało punktów, aby nabyć tą umiejętność (potrzeba &6%{zaplac.punkty.zwinnosc.%player%}% pkt &7)."on death of zombie:	attacker is a player:		send "&7Zabiles %victim% !" to attacker		set {_ilesclvl} to a random integer between 1 and 3		add {_ilesclvl} to {lvl.%attacker%}		{LVL.%attacker%} is greater than or equal to {@lvl}:			add -{@lvl} to {LVL.%attacker%}			add 1 to {punkty.%attacker%}on damage:	attacker is a player	increase the damage by {domage.%player%}	stop

A więc zabijając graczy lub mobki dostajemy losowo od 1-3 pkt lvl, który jeśli dojdzie do wysokości podanej w Options (domyślnie 10)

Automatycznie dodaje graczowi 1 pkt umiejętności. Punkty można wymieniać komendom /klasa wymien zwinnosczdrowie, przy każdym kupieniu ulepszenia jego cena wzrasta o 1 pkt umiejętności. Komendą /klasa możemy na boierząco sprawdzać swoje statystyki .

Nie działa jak już wyżej wspomniałem wymienianie pkt na dodatkowe obrażenia.Może uda mi się to naprawić, moze ktoś naprawi to w temacie z Problemy :)

 

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Edytowane przez Ewald
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Wszystko prawie działa dziękuje :)

Oprócz tego dmg w ostatniej linijce ale to mniejsza.

//Zdrowie działa sorry zapomiałem Realoada zrobić ^^

//Zapomniałbym a ta komenda resetująca? Aby resetować punkty i wszystko inne

Edytowane przez Neonek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Wszystko prawie działa dziękuje :)

Oprócz tego dmg w ostatniej linijce ale to mniejsza.

//Zdrowie działa sorry zapomiałem Realoada zrobić ^^

//Zapomniałbym a ta komenda resetująca? Aby resetować punkty i wszystko inne

Nom właśnie ale komenda dla gracza którą on sam będzie mógł wszystko wyzerować, czy tylko komenda dla admina, który będzie mógł danemu graczowi zresetować wszystko ? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

OKs skrypt raczej gotowy,  jeśli znajdziesz jakiś błąd to napisz :]

Komenda do czyszczenia wszystkich punktów gracza : /zeruj <nick gracza>

Potrzebne do tej komendy uprawnienie "czysc.player"

Kod :)

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Mam nadzieję że pomogłem :D

Edytowane przez Ewald
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Pomogłeś to napewno :)

a Problem jest teraz z tym:

Zdrowie na start dałem 2 (Czyli 2 serca), gdy dodaje punkt w Witalnosc robi mi się 27 serduszek o.O

Wiem w czym tkwi problem ta zmienna się zapamiętała więc trzeba ją zamienić na inną nazwę zrobisz to sam ? czy to poprawić to ?

I najlepiej daj od razu tyle serduszek ile ma być :)

(Czy 2 to nie za mało :u )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Nie ma za co :)

 

A te zmienne to pozamieniaj linijki

{health.%player%}

na np.

{healt.%player%}

i tak samo z linijkami:

add 1 to {health.%player%}
set max health of player to {health.%player%}
add 2 to {health.%player%}
set max health of player to {health.%player%}

zamień {health.%player%} na {healt.%player%} c:

Edytowane przez Hydorax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...