Neonek 2 Opublikowano 8 sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 sierpnia 2014 Witam mógłby mi ktoś napisać skrypt na Zdrowie i level up to znaczy: *Zdrowie na start dla każego gracza hp = 50*Dwie klasy postaci Wojownik i Mag*Exp z świni = 10*Po wbiciu Levela dodaje nam punkt umiejetnosci*Gdy dodamy go Zdrowia hp + 10 (Woj.) hp + 5 (Mag)*Gdy dodamy go do Zwinności atak gracza wzrasta o 1 dla każdej profesji*2 Atrybuty Zdrowie i Zwinność Jeżeli oczywiście jest to możliwe, z góry dziękuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Hydorax 194 Opublikowano 8 sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 sierpnia 2014 (edytowane) Tu masz na razie pkt 1 i 3, później spróbuję napisać resztę o ile mi się uda i dam edita :]on first join: set max health of player to 25 heal playeron death of pig: attacker is a player send "&7Zabiles swinie!" to attacker #zbedna wiadomosc, sluzyla sprawdzeniu czy dziala, mozesz ja usunac jak chcesz give 10 xp to the attackerA magik i Wojownik to ranga czy jak ?w 4 pkt napisałeś że jak gracz wbije level, chodzi ci o lvl np za zabijanie świnek ?w 5. definiujesz 1 hp jako 1 serduszko czy pół ? Edytowane 8 sierpnia 2014 przez Hydorax Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Neonek 2 Opublikowano 8 sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 sierpnia 2014 Magik / Wojownik to Klasa skript którą można by wybrać chyba że da rade tylko jako range to jako range wtedy. Wbije level za zabijanie świnek tak.1 hp to 0.5 jak np. 50 hp to 25 serduszek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Hydorax 194 Opublikowano 8 sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 sierpnia 2014 (edytowane) Poprawione @up 2 z dawaniem serc przy pierwszym logowaniu :)Klasę Magik i Wojownik można wybrać tylko raz czy można ja zmieniać ?Tylko coś mi się niezgadza z tym expem, bo 1 lvl łatwo zdobyć gorzej np z 20 czy 30. Więc gracze będą zbierać cały czas po 1 lvl i bardzo szybko ulepszą swoje klasy :| Edytowane 8 sierpnia 2014 przez Hydorax Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Neonek 2 Opublikowano 8 sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 sierpnia 2014 Tak tylko raz można wybraćexp do każdego potworka potem zrobie mniejszy aby wolniej szedł ten level :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Hydorax 194 Opublikowano 9 sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 sierpnia 2014 Trochę pozmieniałem w systemie naliczania lvl, jutro ci opiszę , skrypt mam prawie gotowy tylko muszę się spytać na forum jak zrobić pewną rzecz bo mi nie wychodzi, a aktualnie chyba nikogo nie ma na forum :P I jeszcze małe pytanko dodać komendę dla admina, która resetuje wszystkie punkty graczowi ? Neonek 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Neonek 2 Opublikowano 9 sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 sierpnia 2014 Hmmm jak by można było coś w deseń że dla danego gracza to taki bonusik fajny :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Hydorax 194 Opublikowano 9 sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 sierpnia 2014 (edytowane) Dnia 9.08.2014 o 10:26, Neonek napisał: Hmmm jak by można było coś w deseń że dla danego gracza to taki bonusik fajny EE ale że gracz może sobie wyzerować czy admin graczowi ? Wrzucę już skrypt bo mam go już w miaę skończone tylko mam problem z dodawaniem obrazęń on first join: set max health of player to 25 heal playerOptions: lvl: 10 #tu wpisz ile punktów lvl jest potrzebne do dania 1 punktu umiejętnościvariables: {wybierz.%player%} = false {staty.%player%} = false {health.%player%} = 25 {domage.%player%} = 5 {zaplac.punkty.zdrowie.%player%} = 1 {zaplac.punkty.zwinnosc.%player%} = 1command /klasa [<text>] [<text>]: usage: /klasa <Magik/Wojownik> trigger: if arg 1 is "help": send "&7*Aby wybrać klasę wpisz &6/klasa Magik/Wojownik" send "&7*swoje punkty lvl, umiejętności możesz na bierząco śledzić za pokocą komendy &6/klasa" send "&7*Aby wyienić punkty na dodatkowe umiejętności wpisz komendę &6/klasa wymien zwinnosc/zdrowie" if arg 1 is "Magik": if {wybierz.%player%} is false: set {wybierz.%player%} to true set {klasa.%player%} to 1 set {staty.%player%} to true set {LVL.%player%} to 0 set {punkty.%player%} to 0 set {zdrowie.%player%} to 0 set {zwinnosc.%player%} to 0 send "&7Wybrałeś klasę &6Magik" to the player send "&7Swój LVL, ilość punktów do rozdysponowania oraz aktualny poziom umiejętności możesz sprawdzić komendą &6/klasa." to the player if arg 1 is "Wojownik": if {wybierz.%player%} is false: set {wybierz.%player%} to true set {klasa.%player%} to 2 set {staty.%player%} to true set {LVL.%player%} to 0 set {punkty.%player%} to 0 set {zdrowie.%player%} to 0 set {zwinnosc.%player%} to 0 send "&7Wybrałeś klasę &6Wojownik" to the player send "&7Swój LVL, ilość punktów do rozdysponowania oraz aktualny poziom umiejętności możesz sprawdzić komendą &6/klasa." to the player if arg 1 is not set: if {staty.%player%} is true: if {klasa.%player%} is 1: send "&7Twoja klasa to &6Magik" send "&7Twój LVL wynosi aktualnia &6%{LVL.%player%}% pkt" send "&7W tej chwili posiadasz &6%{punkty.%player%}% pkt &7do rozdysponowania" send "&7Twoja umiejętność &8Zdrowie &7aktualnie znajduje się na &6%{zdrowie.%player%}% poziomie&7." send "&7Twoja umiejętność &8Zwinność &7aktualnie znajduje się na &6%{zwinnosc.%player%}% poziomie&7." if {klasa.%player%} is 2: send "&7Twoja klasa to &6Wojownik" send "&7Twój LVL wynosi aktualnia &6%{LVL.%player%}% pkt" send "&7W tej chwili posiadasz &6%{punkty.%player%}% pkt &7do rozdysponowania" send "&7Twoja umiejętność &8Zdrowie &7aktualnie znajduje się na &6%{zdrowie.%player%}% poziomie&7." send "&7Twoja umiejętność &8Zwinność &7aktualnie znajduje się na &6%{zwinnosc.%player%}% poziomie&7." if arg 1 is "wymien": if arg 2 is "zdrowie": if {klasa.%player%} is 1: {punkty.%player%} is greater than or equal to {zaplac.punkty.zdrowie.%player%}: remove {zaplac.punkty.zdrowie.%player%} from {punkty.%player%} add 1 to {health.%player%} Send "&7Wymieniłeś &6%{zaplac.punkty.zdrowie.%player%}% pkt&7 umiejętności na dodatkowe 1 serduszko" add 1 to {zaplac.punkty.zdrowie.%player%} add 1 to {zdrowie.%player%} set max health of player to {health.%player%} send "&7Pozostało jeszcze &6%{punkty.%player%}% pkt &7 do rozdysponowania, do kolejnego poziomu potrzeba &6%{zaplac.punkty.zdrowie.%player%}% pkt &7." else: send "&7Masz za mało punktów, aby nabyć tą umiejętność (potrzeba &6%{zaplac.punkty.zdrowie.%player%}% pkt &7)." if {klasa.%player%} is 2: {punkty.%player%} is greater than or equal to {zaplac.punkty.zdrowie.%player%}: remove {zaplac.punkty.zdrowie.%player%} from {punkty.%player%} add 2 to {health.%player%} Send "&7Wymieniłeś &6%{zaplac.punkty.zdrowie.%player%}% pkt&7 umiejętności na dodatkowe 2 serduszka" add 1 to {zaplac.punkty.zdrowie.%player%} add 1 to {zdrowie.%player%} set max health of player to {health.%player%} send "&7Pozostało jeszcze &6%{punkty.%player%}% pkt &7 do rozdysponowania, do kolejnego poziomu potrzeba &6%{zaplac.punkty.zdrowie.%player%}% pkt &7." else: send "&7Masz za mało punktów, aby nabyć tą umiejętność (potrzeba &6%{zaplac.punkty.zdrowie.%player%}% pkt &7)." if arg 2 is "zwinnosc": if {klasa.%player%} is 1: {punkty.%player%} is greater than or equal to {zaplac.punkty.zwinnosc.%player%}: remove {zaplac.punkty.zwinnosc.%player%} from {punkty.%player%} add 1 to {domage.%player%} Send "&7Wymieniłeś &6%{zaplac.punkty.zwinnosc.%player%}% pkt&7 umiejętności na dodatkowy 1 proc. ataku" add 1 to {zaplac.punkty.zwinnosc.%player%} add 1 to {zwinnosc.%player%} send "&7Pozostało jeszcze &6%{punkty.%player%}% pkt &7 do rozdysponowania, do kolejnego poziomu potrzeba &6%{zaplac.punkty.zwinnosc.%player%}% pkt &7." else: send "&7Masz za mało punktów, aby nabyć tą umiejętność (potrzeba &6%{zaplac.punkty.zwinnosc.%player%}% pkt &7)." if {klasa.%player%} is 2: {punkty.%player%} is greater than or equal to {zaplac.punkty.zwinnosc.%player%}: remove {zaplac.punkty.zwinnosc.%player%} from {punkty.%player%} add 2 to {domage.%player%} Send "&7Wymieniłeś &6%{zaplac.punkty.zwinnosc.%player%}% pkt&7 umiejętności na dodatkowe 2 proc. ataku" add 1 to {zaplac.punkty.zwinnosc.%player%} add 1 to {zwinnosc.%player%} send "&7Pozostało jeszcze &6%{punkty.%player%}% pkt &7 do rozdysponowania, do kolejnego poziomu potrzeba &6%{zaplac.punkty.zwinnosc.%player%}% pkt &7." else: send "&7Masz za mało punktów, aby nabyć tą umiejętność (potrzeba &6%{zaplac.punkty.zwinnosc.%player%}% pkt &7)."on death of zombie: attacker is a player: send "&7Zabiles %victim% !" to attacker set {_ilesclvl} to a random integer between 1 and 3 add {_ilesclvl} to {lvl.%attacker%} {LVL.%attacker%} is greater than or equal to {@lvl}: add -{@lvl} to {LVL.%attacker%} add 1 to {punkty.%attacker%}on damage: attacker is a player increase the damage by {domage.%player%} stop A więc zabijając graczy lub mobki dostajemy losowo od 1-3 pkt lvl, który jeśli dojdzie do wysokości podanej w Options (domyślnie 10) Automatycznie dodaje graczowi 1 pkt umiejętności. Punkty można wymieniać komendom /klasa wymien zwinnosczdrowie, przy każdym kupieniu ulepszenia jego cena wzrasta o 1 pkt umiejętności. Komendą /klasa możemy na boierząco sprawdzać swoje statystyki . Nie działa jak już wyżej wspomniałem wymienianie pkt na dodatkowe obrażenia.Może uda mi się to naprawić, moze ktoś naprawi to w temacie z Problemy https://code.skript.pl/Yh7nEOvN/ Edytowane 18 sierpnia 2017 przez Ewald Neonek 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Neonek 2 Opublikowano 9 sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 sierpnia 2014 (edytowane) Wszystko prawie działa dziękuje :)Oprócz tego dmg w ostatniej linijce ale to mniejsza.//Zdrowie działa sorry zapomiałem Realoada zrobić ^^//Zapomniałbym a ta komenda resetująca? Aby resetować punkty i wszystko inne Edytowane 9 sierpnia 2014 przez Neonek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Hydorax 194 Opublikowano 9 sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 sierpnia 2014 Wszystko prawie działa dziękuje :)Oprócz tego dmg w ostatniej linijce ale to mniejsza.//Zdrowie działa sorry zapomiałem Realoada zrobić ^^//Zapomniałbym a ta komenda resetująca? Aby resetować punkty i wszystko inneNom właśnie ale komenda dla gracza którą on sam będzie mógł wszystko wyzerować, czy tylko komenda dla admina, który będzie mógł danemu graczowi zresetować wszystko ? :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Neonek 2 Opublikowano 9 sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 sierpnia 2014 Tylko dla Admina bym prosił :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Hydorax 194 Opublikowano 9 sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 sierpnia 2014 (edytowane) OKs skrypt raczej gotowy, jeśli znajdziesz jakiś błąd to napisz Komenda do czyszczenia wszystkich punktów gracza : /zeruj <nick gracza> Potrzebne do tej komendy uprawnienie "czysc.player" Kod https://code.skript.pl/Yh7nEOvN/ Mam nadzieję że pomogłem Edytowane 18 sierpnia 2017 przez Ewald Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Neonek 2 Opublikowano 9 sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 sierpnia 2014 (edytowane) Pomogłeś to napewno :)a Problem jest teraz z tym: Zdrowie na start dałem 2 (Czyli 2 serca), gdy dodaje punkt w Witalnosc robi mi się 27 serduszek o.O Edytowane 9 sierpnia 2014 przez Neonek Hydorax 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Hydorax 194 Opublikowano 9 sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 sierpnia 2014 Pomogłeś to napewno :)a Problem jest teraz z tym: Zdrowie na start dałem 2 (Czyli 2 serca), gdy dodaje punkt w Witalnosc robi mi się 27 serduszek o.OWiem w czym tkwi problem ta zmienna się zapamiętała więc trzeba ją zamienić na inną nazwę zrobisz to sam ? czy to poprawić to ?I najlepiej daj od razu tyle serduszek ile ma być :)(Czy 2 to nie za mało :u ) Neonek 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Neonek 2 Opublikowano 9 sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 sierpnia 2014 Poprawie jak wejdę na kompa nie ma problemu dziękuję :) 2 jak na pierwsze poziomy to wystarczająco jak się expi na kurczakach czy coś :D Dziękuję za pomoc ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Hydorax 194 Opublikowano 9 sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 sierpnia 2014 (edytowane) Nie ma za co :) A te zmienne to pozamieniaj linijki{health.%player%}na np.{healt.%player%}i tak samo z linijkami:add 1 to {health.%player%}set max health of player to {health.%player%}add 2 to {health.%player%}set max health of player to {health.%player%}zamień {health.%player%} na {healt.%player%} c: Edytowane 9 sierpnia 2014 przez Hydorax Neonek 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Neonek 2 Opublikowano 9 sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 sierpnia 2014 No i działa pięknie dziękuje jeszcze raz :) ^^ Hydorax 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Neonek 2
Witam mógłby mi ktoś napisać skrypt na Zdrowie i level up to znaczy:
*Zdrowie na start dla każego gracza hp = 50
*Dwie klasy postaci Wojownik i Mag
*Exp z świni = 10
*Po wbiciu Levela dodaje nam punkt umiejetnosci
*Gdy dodamy go Zdrowia hp + 10 (Woj.) hp + 5 (Mag)
*Gdy dodamy go do Zwinności atak gracza wzrasta o 1 dla każdej profesji
*2 Atrybuty Zdrowie i Zwinność
Jeżeli oczywiście jest to możliwe, z góry dziękuje.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
16 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi