Skocz do zawartości
  • 0

Minigra


Poter2003
 Udostępnij

Pytanie

Witam chce zrobic tak ze jak gracz wbije na arene to nie moze juz 2 raz wejsc na arene

Tak samo z wyjsciem ze nie moze wyjsc 2 razy z areny

Pomozecie?

Variables:
    {zombie} = 20 #Liczba zombie do odnowienia w ScoreBoardzie
    {ludzie} = 0
    {wbiles.dayz} = false
    {leave.dayz} = true
command /dayz [<text>] [<text>]:
        trigger:
                if arg 1 is not set:
                        if player has permission "Admin.dz":
                        send "&b                &c&LDay&a&LZ                 "
                        send "&7-&e» &a/dayz setspawn [1-30] &7- Ustawia spawny"
                        send "&7-&e» &a/dayz setlobby &7- Ustawia lobby (sklep z pistoletami, mapy itp.)"
                        send "&7-&e» &a/dayz setzombie &7- Ustawia spawny zombie"
                        send "&7-&e» &a/dayz leave &7- Wychodzi z areny"
                        send "&7-&e» &a/dayz join &7- Dolacza do areny"
                if arg 1 is "setzombie":
                        if player has permission "Admin.CS":
                        if arg 2 is "1":
                                set {zombie.1} to location of player
                                send "&c&LDay&a&LZ &e» &bUstawiono spawn dla Zombie &eSpawn (%arg 2%)"
                        if arg 2 is "2":
                                set {zombie.2} to location of player
                                send "&c&LDay&a&LZ &e» &bUstawiono spawn dla Zombie &eSpawn (%arg 2%)"
                        if arg 2 is "3":
                                set {zombie.3} to location of player
                                send "&c&LDay&a&LZ &e» &bUstawiono spawn dla Zombie &eSpawn (%arg 2%)"
                        if arg 2 is "4":
                                set {zombie.4} to location of player
                                send "&c&LDay&a&LZ &e» &bUstawiono spawn dla Zombie &eSpawn (%arg 2%)"
                        if arg 2 is "5":
                                set {zombie.5} to location of player
                                send "&c&LDay&a&LZ &e» &bUstawiono spawn dla Zombie &eSpawn (%arg 2%)"
                        if arg 2 is "6":
                                set {zombie.6} to location of player
                                send "&c&LDay&a&LZ &e» &bUstawiono spawn dla Zombie &eSpawn (%arg 2%)"
                if arg 1 is "setlobby":
                        if arg 2 is "1":
                                set {lobby.1} to location of player
                                send "&c&LDay&a&LZ &e» &bUstawiono Lobby &eSpawn (%arg 2%)"
                        if arg 2 is "2":
                                set {lobby.2} to location of player
                                send "&c&LDay&a&LZ &e» &bUstawiono Lobby &eSpawn (%arg 2%)"

================================================== to tutaj na dole linijka join
                if arg 1 is "join":
                        send "xd"
                        if {wbiles.dayz} is false:
                                 set {wbiles.dayz} to true
                                 teleport player to {lobby.1} or {lobby.2}
                else:
                        if {wbiles.dayz} is true:
                                send "wbiłes juz"
                if arg 1 is "leave":
                        send "xdd"
                        if {leave.dayz} is true:
                else:
                        send "Wyszłes" 

Edytowane przez Poter2003
Cały kod
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
               if arg 1 is "join":
                        send "xd"
                        if {wbiles.dayz} is false:
                                 set {wbiles.dayz} to true
                                 teleport player to {lobby.1} or {lobby.2}
                else:
                        if {wbiles.dayz} is true:
                                 send "wbiłes juz"
                if arg 1 is "leave":
                        send "xdd"
                        if {leave.dayz} is true:
                                remove 1 from {gracze}
                else:
                        send "" 

takie coś?

 

Edit, zrobione!

Edytowane przez SupcioXD
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
6 minut temu, SupcioXD napisał:

               if arg 1 is "join":
                        send "Dolaczyłes do areny"
                        if {wbiles.dayz} is false:
                                 set {wbiles.dayz} to true
                                 teleport player to {lobby.1} or {lobby.2}
                else:
                        if {wbiles.dayz} is true:
                                 send "wbiłes juz"
                if arg 1 is "leave":
                        send "xdd"
                        if {leave.dayz} is true:
                else:
                        send "Odszedłes z areny" 

takie coś?

Nie działa wyskakuje dolaczyłes do areny i odszedłes z areny :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
               if arg 1 is "join":
                        send "Dolaczyłes do areny"
                        if {wbiles.dayz} is false:
                                 set {wbiles.dayz} to true
                                 teleport player to {lobby.1} or {lobby.2}
                        if {wbiles.dayz} is true:
                                 send "wbiłes juz"
                if arg 1 is "leave":
                        send "xdd"
                        if {leave.dayz} is true:
                        send "Odszedłes z areny" 

teraz?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 minuty temu, SupcioXD napisał:

               if arg 1 is "join":
                        send "Dolaczyłes do areny"
                        if {wbiles.dayz} is false:
                                 set {wbiles.dayz} to true
                                 teleport player to {lobby.1} or {lobby.2}
                        if {wbiles.dayz} is true:
                                 send "wbiłes juz"
                if arg 1 is "leave":
                        send "xdd"
                        if {leave.dayz} is true:
                        send "Odszedłes z areny" 

teraz?

 

Zobacz cały kod on jest na górze

Licze ze mi pomozesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
               if arg 1 is "join":
                        if {wbiles.dayz.%player%} is false:
                                 send "Dolaczyłes do areny"
                                 set {wbiles.dayz.%palyer%}} to true
                                 teleport player to {lobby.1} or {lobby.2}
                        if {wbiles.dayz.%player%} is true:
                                 send "wbiłes juz"
                                 set {wbiles.dayz.%player%} to false

zrób podobnie na leave albo pisz pw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...