Skocz do zawartości
  • 0

Sklep w gui


Smoczek111

Pytanie

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

NPC - Gracz

on rightclick on player:
[TAB]if name of clicked entity is "Aptekarz":
[TAB][TAB]send "&7Aptekarz: &8Witam pana"
[TAB][TAB]open chest with 1 rows named "Aptekarz" to player
[TAB][TAB]wait 3 tick
[TAB][TAB]format slot 4 of player with 1 of iron ingot with name "&cLeki" with lore "&7Cena zakupu: &a50 &2Monet" to run [buyPills(player)]
function buyPills(player: player):
[TAB]close {_player}'s inventory
[TAB]if {_player}'s ballance >= 50:
[TAB][TAB]remove 50 from {_player}'s ballance
[TAB][TAB]give 1 iron ingot with name "&cLeki" to {_player}
[TAB][TAB]send "&8Aptekarz&7 Prosze , oto twoje leki!" to {_player}
[TAB]else:
[TAB][TAB]send "&8Aptekarz:&7 Przepraszam , lecz nie posiadasz wymaganej ilosci monet!" to {_player}

A jesli NPC to villager

Wymagania: Skript 2.2

skQuery , Vault oraz [Chyba] WildSkript

on rightclick on entity:
[TAB]if event-entity is villager:
[TAB][TAB]if name of event-entity is not "Aptekarz":
[TAB][TAB][TAB]stop
[TAB][TAB]send "&7Aptekarz: &8Witam pana"
[TAB][TAB]open chest with 1 rows named "Aptekarz" to player
[TAB][TAB]wait 3 tick
[TAB][TAB]format slot 4 of player with 1 of iron ingot with name "&cLeki" with lore "&7Cena zakupu: &a50 &2Monet" to run [buyPills(player)]
function buyPills(player: player):
[TAB]close {_player}'s inventory
[TAB]if {_player}'s ballance >= 50:
[TAB][TAB]remove 50 from {_player}'s ballance
[TAB][TAB]give 1 iron ingot with name "&cLeki" to {_player}
[TAB][TAB]send "&8Aptekarz&7 Prosze , oto twoje leki!" to {_player}
[TAB]else:
[TAB][TAB]send "&8Aptekarz:&7 Przepraszam , lecz nie posiadasz wymaganej ilosci monet!" to {_player}

 

Edytowane przez KGaZ
Wymagania
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...