np. Gracz [nick] ugotował sie w lawie
itp. Na spadnie utoniecie wybuch na wszystkie moby . Nie trzeba ze gracz zabil gracza bo to mam juz
COS TEGO
on death:
if victim is player:
if victim is wearing diamond chestplate named "&aAniol Stroz":
stop
else:
if attacker is a zombie:
broadcast "{@x}&8[&2»&8] &a{@c2}%victim% &7{@c1}zostal zabity przez &a{@c2}Zombie"
stop
if attacker is a giant:
broadcast "{@x}&8[&2»&8] &a{@c2}%victim% &7{@c1}zostal zabity przez &a{@c2}Giganta"
stop
if attacker is a skeleton:
broadcast "{@x}&8[&2»&8] &a{@c2}%victim% &7{@c1}zostal zabity przez &a{@c2}Szkieleta"
stop
if attacker is a creeper:
broadcast "{@x}&8[&2»&8] &a{@c2}%victim% &7{@c1}zostal zabity przez &a{@c2}Creepera"
stop
if attacker is a spider:
broadcast "{@x}&8[&2»&8] &a{@c2}%victim% &7{@c1}zostal zabity przez &a{@c2}Pajaka"
stop
if attacker is a cave spider:
broadcast "{@x}&8[&2»&8] &a{@c2}%victim% &7{@c1}zostal zabity przez &a{@c2}Jaskiniowego pajaka"
stop
if attacker is a silverfish:
broadcast "{@x}&8[&2»&8] &a{@c2}%victim% &7{@c1}zostal zabity przez &a{@c2}Rybika cukrowego"
stop
if attacker is a enderman:
broadcast "{@x}&8[&2»&8] &a{@c2}%victim% &7{@c1}zostal zabity przez &a{@c2}Endermana"
stop
if attacker is a blaze:
broadcast "{@x}&8[&2»&8] &a{@c2}%victim% &7{@c1}zostal zabity przez &a{@c2}Blaze'a"
stop
if attacker is a ghast:
broadcast "{@x}&8[&2»&8] &a{@c2}%victim% &7{@c1}zostal zabity przez &a{@c2}Ghasta"
stop
if attacker is a zombie pigman:
broadcast "{@x}&8[&2»&8] &a{@c2}%victim% &7{@c1}zostal zabity przez &a{@c2}Zombie pigmana"
stop
if attacker is a slime:
broadcast "{@x}&8[&2»&8] &a{@c2}%victim% &7{@c1}zostal zabity przez &a{@c2}Szlam"
stop
if attacker is a witch:
broadcast "{@x}&8[&2»&8] &a{@c2}%victim% &7{@c1}zostal zabity przez &a{@c2}Wiedzme"
stop
if attacker is a wither:
broadcast "{@x}&8[&2»&8] &a{@c2}%victim% &7{@c1}zostal zabity przez &a{@c2}Wiedzmina"
stop
if attacker is a ender dragon:
broadcast "{@x}&8[&2»&8] &a{@c2}%victim% &7{@c1}zostal zabity przez &a{@c2}Smoka kresu"
stop
Pytanie
DONING 6
Witam potrzebuje wiadomosci po smieci
np. Gracz [nick] ugotował sie w lawie
itp. Na spadnie utoniecie wybuch na wszystkie moby . Nie trzeba ze gracz zabil gracza bo to mam juz
COS TEGO
on death:
if victim is player:
if victim is wearing diamond chestplate named "&aAniol Stroz":
stop
else:
if attacker is a zombie:
broadcast "{@x}&8[&2»&8] &a{@c2}%victim% &7{@c1}zostal zabity przez &a{@c2}Zombie"
stop
if attacker is a giant:
broadcast "{@x}&8[&2»&8] &a{@c2}%victim% &7{@c1}zostal zabity przez &a{@c2}Giganta"
stop
if attacker is a skeleton:
broadcast "{@x}&8[&2»&8] &a{@c2}%victim% &7{@c1}zostal zabity przez &a{@c2}Szkieleta"
stop
if attacker is a creeper:
broadcast "{@x}&8[&2»&8] &a{@c2}%victim% &7{@c1}zostal zabity przez &a{@c2}Creepera"
stop
if attacker is a spider:
broadcast "{@x}&8[&2»&8] &a{@c2}%victim% &7{@c1}zostal zabity przez &a{@c2}Pajaka"
stop
if attacker is a cave spider:
broadcast "{@x}&8[&2»&8] &a{@c2}%victim% &7{@c1}zostal zabity przez &a{@c2}Jaskiniowego pajaka"
stop
if attacker is a silverfish:
broadcast "{@x}&8[&2»&8] &a{@c2}%victim% &7{@c1}zostal zabity przez &a{@c2}Rybika cukrowego"
stop
if attacker is a enderman:
broadcast "{@x}&8[&2»&8] &a{@c2}%victim% &7{@c1}zostal zabity przez &a{@c2}Endermana"
stop
if attacker is a blaze:
broadcast "{@x}&8[&2»&8] &a{@c2}%victim% &7{@c1}zostal zabity przez &a{@c2}Blaze'a"
stop
if attacker is a ghast:
broadcast "{@x}&8[&2»&8] &a{@c2}%victim% &7{@c1}zostal zabity przez &a{@c2}Ghasta"
stop
if attacker is a zombie pigman:
broadcast "{@x}&8[&2»&8] &a{@c2}%victim% &7{@c1}zostal zabity przez &a{@c2}Zombie pigmana"
stop
if attacker is a slime:
broadcast "{@x}&8[&2»&8] &a{@c2}%victim% &7{@c1}zostal zabity przez &a{@c2}Szlam"
stop
if attacker is a witch:
broadcast "{@x}&8[&2»&8] &a{@c2}%victim% &7{@c1}zostal zabity przez &a{@c2}Wiedzme"
stop
if attacker is a wither:
broadcast "{@x}&8[&2»&8] &a{@c2}%victim% &7{@c1}zostal zabity przez &a{@c2}Wiedzmina"
stop
if attacker is a ender dragon:
broadcast "{@x}&8[&2»&8] &a{@c2}%victim% &7{@c1}zostal zabity przez &a{@c2}Smoka kresu"
stop
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi