Skocz do zawartości
  • 0

Nie chce zapętlić zmiennej ani argumentu


chonsiu
 Udostępnij

Pytanie

Witam.

Tworzę skrypt do wywoływania efektów wizualnych na graczu, i Skript "nie chce" zapętlić argumentu, czy też zmiennej argumentu (set {zmienna.%player%} to "%arg 2%"). Oto kod:

[spoiler]variables:	{wlacznik.%player%} = false	{statusEfektu.%player%} = false	{nazwaEfektu.%player%} = ""	{silaEfektu.%player%} = 1command /efekt [<text&gt] [<number=1&gt]: 	description: A description of what this command does	trigger:		if arg 1 isn't set:			message "Prosze wpisac argument"		if "%arg 1%" is "ogien":			set {nazwaEfektu.%player%} to mobspawner flames			if {wlacznik.%player%} is false:				message "Efekt o nazwie %arg 1% zostal wylaczony"				set {wlacznik.%player%} to true				set {statusEfektu.%player%} to false				stop trigger			if {wlacznik.%player%} is true:				message "Efekt o nazwie %arg 1% zostal wlaczony"				set {wlacznik.%player%} to false				set {statusEfektu.%player%} to true		while player is online:			if {statusEfektu.%player%} is true:				wait 1 second				loop "%arg 2%" times:					play {nazwaEfektu.%player%} at the player			else:				stop trigger
Edytowane przez chonsiu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Powiedziałbym suchar, żeby było mokro, ale nie.

Proszę o jakieś bardziej rozwinięte odpowiedzi i wypowiedzenie się osób które potrafią chociaż czytać kod.

Pozdrawiam

@SzymnYo

Z kodu wynika, że skrypt loopować czynność (w tym przypadku efekt wizualny płomienia, w przyszłości innych efektów). Dodając możliwość wpisania drugiego argumentu, i dodania go pętli jako wartość (ile razy ma powtarzać czynność) Skript odmawia posłuszeństwa. Próbowałem także dodać argument drugi jako zmienną, i zmienną jako wartość do pętli - też nic.

Edytowane przez chonsiu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
variables:    {wlacznik.%player%} = false    {statusEfektu.%player%} = false    {nazwaEfektu.%player%} = ""    {silaEfektu.%player%} = 1command /efekt [<text&gt] [<number=1&gt]:    description: A description of what this command does    trigger:        if arg 1 isn't set:            message "Prosze wpisac argument"        if arg 1 is "ogien":            set {nazwaEfektu.%player%} to "mobspawner flames"            if {wlacznik.%player%} is false:                message "Efekt o nazwie %arg 1% zostal wylaczony"                set {wlacznik.%player%} to true                set {statusEfektu.%player%} to false                stop trigger            if {wlacznik.%player%} is true:                message "Efekt o nazwie %arg 1% zostal wlaczony"                set {wlacznik.%player%} to false                set {statusEfektu.%player%} to true                while player is online:                    if {statusEfektu.%player%} is true:                        wait 1 second                        loop arg 2 times:                            play {nazwaEfektu.%player%} at player                    else:                        stop trigger
~ tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...