Skocz do zawartości
  • 0

Jak przypisać blok?


Meksa
 Udostępnij

Pytanie

8 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Spoiler

on place:
	add location of block to {blok.%player%::*}
command /spr:
	trigger:
		if size of {blok.%player%::*} is larger than 0:
			loop {blok.%player%::*}:
				if "%block at loop-value%" is "air":
					remove loop-value from {blok.%player%::*}
				else:
					send "Polozyles %block at loop-value% na kordach %loop-value%"

 

Coś takiego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
14 minut temu, knugi napisał:
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Ukryj zawartość


on place:
	add location of block to {blok.%player%::*}
command /spr:
	trigger:
		if size of {blok.%player%::*} is larger than 0:
			loop {blok.%player%::*}:
				if "%block at loop-value%" is "air":
					remove loop-value from {blok.%player%::*}
				else:
					send "Polozyles %block at loop-value% na kordach %loop-value%"

 

Coś takiego?

I to działa tak że tylko osoba która to położyła może niszczyć? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Nie, jeżeli chcesz takie coś zrobić to musisz dać event on brak i na warunku sprawdzić czy to dana osoba postawiła ten blok:

on break:
	loop {blok.%player::*}:
		if location of event block is loop-value:
			set {_x} to true
	if {_x} is not set:
		cancel event

Tylko, że teraz to będzie działać tak, że gracz nie będzie mógł zniszczyć nawet tego bloku, który powstał z generatora mapy :/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, knugi napisał:

Nie, jeżeli chcesz takie coś zrobić to musisz dać event on brak i na warunku sprawdzić czy to dana osoba postawiła ten blok:


on break:
	loop {blok.%player::*}:
		if location of event block is loop-value:
			set {_x} to true
	if {_x} is not set:
		cancel event

Tylko, że teraz to będzie działać tak, że gracz nie będzie mógł zniszczyć nawet tego bloku, który powstał z generatora mapy :/ 

A jak zrobię on place chest:

I tu jak się nazywa przedmiot 

To będzie dobrze dzialac? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, knugi napisał:

Tak ;) Tylko później musisz w on break dać warunek, czy jest to skrzynia.

Oczywiście logicznie myśląc, że chcesz tylko te skrzynki zablokować 

Okey,  czyli to działa tak że skrzynkę będzie mogła otwierać tylko osoba  która ją położyła tak? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Chwilka.... 

 

on place of chest:
	if name of player's tool is "Magiczna skrzynka":
		add location of block to {blok.%player%::*}
on break of chest:
	loop {blok.%player::*}:
		if location of event block is loop-value:
			set {_x} to true
	if {_x} is not set:
		send "To nie jest twoja skrzynka"
		cancel event

 

I teraz jest zrobione tak, że będziesz mógł rozwalić tylko swoją magiczną skrzynkę. Jeżeli postawisz jakąś inną, np bez nazwy to jej nie rozwalisz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 godzinę temu, knugi napisał:

Chwilka.... 

 


on place of chest:
	if name of player's tool is "Magiczna skrzynka":
		add location of block to {blok.%player%::*}
on break of chest:
	loop {blok.%player::*}:
		if location of event block is loop-value:
			set {_x} to true
	if {_x} is not set:
		send "To nie jest twoja skrzynka"
		cancel event

 

I teraz jest zrobione tak, że będziesz mógł rozwalić tylko swoją magiczną skrzynkę. Jeżeli postawisz jakąś inną, np bez nazwy to jej nie rozwalisz

Okey dzięki leci plusik 

I jeszcze zapytam cię o jedno żeby nie zakładać kolejnego tematu

Pytanie:

Jak sprawdzić czy w promieniu 40 kratek jest jakiś region z worldguard czy tam worldedit? 

 

// @Meksa proszę nie oznaczać najlepszej odpowiedzi, jeśli temat nie jest do zamknięcia

 

Edytowane przez PoweredDragon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...