Meksa 88 Opublikowano 8 lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 lipca 2017 Cześć jak przypisać położony blok do tej osoby która go położyła i żeby dla tego położonego bloku była zmienna grupowa czyli {blok.%player%*} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 knugi 762 Opublikowano 8 lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 lipca 2017 Spoiler on place: add location of block to {blok.%player%::*} command /spr: trigger: if size of {blok.%player%::*} is larger than 0: loop {blok.%player%::*}: if "%block at loop-value%" is "air": remove loop-value from {blok.%player%::*} else: send "Polozyles %block at loop-value% na kordach %loop-value%" Coś takiego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Meksa 88 Opublikowano 8 lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 lipca 2017 14 minut temu, knugi napisał: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Ukryj zawartość on place: add location of block to {blok.%player%::*} command /spr: trigger: if size of {blok.%player%::*} is larger than 0: loop {blok.%player%::*}: if "%block at loop-value%" is "air": remove loop-value from {blok.%player%::*} else: send "Polozyles %block at loop-value% na kordach %loop-value%" Coś takiego? I to działa tak że tylko osoba która to położyła może niszczyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 knugi 762 Opublikowano 8 lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 lipca 2017 Nie, jeżeli chcesz takie coś zrobić to musisz dać event on brak i na warunku sprawdzić czy to dana osoba postawiła ten blok: on break: loop {blok.%player::*}: if location of event block is loop-value: set {_x} to true if {_x} is not set: cancel event Tylko, że teraz to będzie działać tak, że gracz nie będzie mógł zniszczyć nawet tego bloku, który powstał z generatora mapy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Meksa 88 Opublikowano 8 lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 lipca 2017 1 minutę temu, knugi napisał: Nie, jeżeli chcesz takie coś zrobić to musisz dać event on brak i na warunku sprawdzić czy to dana osoba postawiła ten blok: on break: loop {blok.%player::*}: if location of event block is loop-value: set {_x} to true if {_x} is not set: cancel event Tylko, że teraz to będzie działać tak, że gracz nie będzie mógł zniszczyć nawet tego bloku, który powstał z generatora mapy A jak zrobię on place chest: I tu jak się nazywa przedmiot To będzie dobrze dzialac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 knugi 762 Opublikowano 8 lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 lipca 2017 Tak Tylko później musisz w on break dać warunek, czy jest to skrzynia. Oczywiście logicznie myśląc, że chcesz tylko te skrzynki zablokować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Meksa 88 Opublikowano 8 lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 lipca 2017 Teraz, knugi napisał: Tak Tylko później musisz w on break dać warunek, czy jest to skrzynia. Oczywiście logicznie myśląc, że chcesz tylko te skrzynki zablokować Okey, czyli to działa tak że skrzynkę będzie mogła otwierać tylko osoba która ją położyła tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 knugi 762 Opublikowano 8 lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 lipca 2017 Chwilka.... on place of chest: if name of player's tool is "Magiczna skrzynka": add location of block to {blok.%player%::*} on break of chest: loop {blok.%player::*}: if location of event block is loop-value: set {_x} to true if {_x} is not set: send "To nie jest twoja skrzynka" cancel event I teraz jest zrobione tak, że będziesz mógł rozwalić tylko swoją magiczną skrzynkę. Jeżeli postawisz jakąś inną, np bez nazwy to jej nie rozwalisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Meksa 88 Opublikowano 8 lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 lipca 2017 (edytowane) 1 godzinę temu, knugi napisał: Chwilka.... on place of chest: if name of player's tool is "Magiczna skrzynka": add location of block to {blok.%player%::*} on break of chest: loop {blok.%player::*}: if location of event block is loop-value: set {_x} to true if {_x} is not set: send "To nie jest twoja skrzynka" cancel event I teraz jest zrobione tak, że będziesz mógł rozwalić tylko swoją magiczną skrzynkę. Jeżeli postawisz jakąś inną, np bez nazwy to jej nie rozwalisz Okey dzięki leci plusik I jeszcze zapytam cię o jedno żeby nie zakładać kolejnego tematu Pytanie: Jak sprawdzić czy w promieniu 40 kratek jest jakiś region z worldguard czy tam worldedit? // @Meksa proszę nie oznaczać najlepszej odpowiedzi, jeśli temat nie jest do zamknięcia Edytowane 8 lipca 2017 przez PoweredDragon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Meksa 88
Cześć jak przypisać położony blok do tej osoby która go położyła i żeby dla tego położonego bloku była zmienna grupowa czyli {blok.%player%*}
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
8 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi