NorteX 16 Opublikowano 2 lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 lipca 2017 (edytowane) HELP ME Chcę zrobić żeby ustawiało {_random} na losową liczbę między 50 a 1000, a potem dodawało {_random} do stanu konta gracza mam taki kod: on mine of stone: chance of 50%: set {_random} to random number between 50-1000 add {_random} to player's balance Czyli żeby przy wykopaniu kamienia było 50% szans na to, że gracz dostanie 50-1000 $ do konta. Mam plugin Vault i Essentials. HELP! (Błędy: 'random number between 50-1000' is not an entity type (drop.sk, line 19: set {_random} to random number between 50-1000') i dalej: 'player's balance' is not an entity type (drop.sk, line 20: add {_random} to player's balance') koniec.) HELP ME! Edytowane 2 lipca 2017 przez PoweredDragon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 NorteX 16 Opublikowano 2 lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 2 lipca 2017 (edytowane) A.. jeżeli zrobie tak: chance of 50%: set {_random} to random number between 50-1000 add {_random} to player's balance też nie działa Edytowane 2 lipca 2017 przez NorteX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 knugi 759 Opublikowano 2 lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 lipca 2017 Spoiler on break of stone: chance of 50%: set {_r} to random integer between 50 and 1000 add {_r} to player's balance send "Dodalo %{_r}% do twojego konta. Stan konta: %player's balance%" Ten kodzik u mnie śmiga wyśmienicie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
NorteX 16
HELP ME
Chcę zrobić żeby ustawiało {_random} na losową liczbę między 50 a 1000, a potem dodawało {_random} do stanu konta gracza
mam taki kod:
on mine of stone:
chance of 50%:
set {_random} to random number between 50-1000
add {_random} to player's balance
Czyli żeby przy wykopaniu kamienia było 50% szans na to, że gracz dostanie 50-1000 $ do konta. Mam plugin Vault i Essentials.
HELP!
(Błędy:
'random number between 50-1000' is not an entity type (drop.sk, line 19: set {_random} to random number between 50-1000')
i dalej:
'player's balance' is not an entity type (drop.sk, line 20: add {_random} to player's balance')
koniec.)
HELP ME!
Edytowane przez PoweredDragonOdnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi