Skocz do zawartości
  • 0

Brak możliwości przesunięcia NPC/Chodzący npc


NikoShow
 Udostępnij

Pytanie

Witam, otóż mam taki kodzik:

Spoiler

# Script by NikoKlb and Anemonex          
# Name: HelperNPC                         
# Version: Beta 2.3                       
#=============================================
 
#=============================================
#  Licencja HelperNPC by NikoKlb!             
#   + Nie zezwalam na:                        
# - Usuwanie tresci o autorze!                
# - Udostepnaniu skryptu innym!               
# - Podszywanie sie pod autora!               
# - Uzywanie kodu skryptu w swoich skryptach! 
# - Zarabianie na skrypcie!                   
#   + Zezwalam na:                            
# - Dodawanie kodu na swoja potrzebe!         
# - Modyfikowanie wiadomosci!                 
#=============================================
 
# medyk.* - Wszystkie pozwolenia
# medyk.spawn - Używanie komendy "/medyk spawn"
# medyk.slim - spawnowanie Medyka za pomoca "slimeballa"
# medyk.use - Używanie ziarna aby się uleczyć
#medyk.crafting - Używanie komendy /medyk crafting pokazuje jak scraftowac Medyka
 
#HelperNPC 2.3#
 
options:
       
    # Co ile sekund gracz może się uleczyć.
    cooldown: 10
       
    # Jaki ma pokazywać tag przed wiadomośćiami.
    tag: [&fHelp&cerNPC]
    wer: &c2.3
 
    #Czy włączyć craftowanie Medyka.W craftingu
    #Tak- true
    #Nie- false
    Medyk: true
       
    #Wiadomość w której wyświetli sie kto ma dostęp do Spawnera Medyka.Np SVip i Vip.(To nie dodaje automatycznie uprawnień)
    Pos:&2SVip i &6Vip &9moga uzywac &fSpaw&cnera&f.
       
on script load:
    register new shaped recipe for slimeball named "&bMedyk" with lore "&7Spawnuje medyka" using paper, paper, paper, paper, rose red, paper, paper, paper, paper
    stop
		
variables:
    {medyk.heal.%player%} = false
    {medyk.timer.%player%} = 0
 
command /medyk [<text>]:
    trigger:
        if arg 1 is "uprawnienia":
            send "medyk.* - Wszystkie pozwolenia"
            send "medyk.spawn - Używanie komendy /medyk spawn"
            send "medyk.slim - spawnowanie Medyka za pomoca Spawnera(slimeballa o nazwie Medyk tylko działa na tego slimeballa)"
            send "medyk.use - Używanie ziarna aby się uleczyć"
            stop
        if arg 1 is "autor":
            send "&9Autorem skryptu HelperNPC jest: NikoKlb"
            send "&cPomoc: Anemonex"
            send "&eWersja skryptu HelperNPC: {@wer}"
        if arg 1 is "medyk":
            give 1 slimeball named "&bMedyk" with lore "&7Spawnuje Medyka" to the player
            stop
        if arg 1 is "spawn":
            if player has permission "medyk.spawn" or "medyk.*":
                spawn 1 zombie at event-location
                set name of spawned entity to "&bMedyk"
                apply slowness 99 to spawned entity for 99999 minutes
                apply fire resistance 99 to spawned entity for 99999 minutes
                set {l::%last spawned entity%} to location of last spawned entity	
                send "&7» {@tag} Stworzyles &bmedyka"                         
                stop
            else:
                send "&7» {@tag} &cNie posiadasz odpowiedniego pozwolenia aby uzyc tej komendy"
                stop
        if arg 1 is not set:
            if player has permission "medyk.spawn" or "medyk.*":
                send "&7» {@tag} Poprawne uzycie: &c/medyk spawn"
                send "&7» {@tag} Komendy znajdziesz pod /phelper"
                stop
            else:
                send "&7» {@tag} &cNie posiadasz odpowiedniego pozwolenia aby uzyc tej komendy"
                stop
on any move:
	if {l::%entity%} is set:
		teleport entity to {l::%entity%}

on damage of a player:
        name of attacker is "&bMedyk":
                cancel event
on damage of a player:
        name of attacker is "&bMedyk &6Gracza":
                cancel event
on damage:
    if victim is zombie:
        if name of victim is "&bMedyk":
            if attacker is player:
                if attacker isn't op:
                    cancel event
on damage:
    if victim is zombie:
        if name of victim is "&bMedyk &6Gracza":
            if attacker is player:
                if attacker isn't op:
                    cancel event
on rightclick:
    if player has permission "medyk.slim" or "medyk.*":
        if player have a slimeball:
            if name of player's tool is "&bMedyk":
                make player execute command "medyk spawn"
                send "&7» Stworzyles &bmedyka"
                remove 1 slimeball from the player
                stop
on rightclick on a zombie:
    if name of zombie is "&bMedyk":
        if player has permission "medyk.use" or "medyk.*":
            if player have a seeds in hand:
                if player's health is below 10:
                    if {medyk.heal.%player%} is false:
                        heal the player by 20 hearts
                        set hunger bar to 10
                        send "&7» &cZostales uleczony"
                        set {medyk.heal.%player%} to true
                        remove 1 seeds from the player
                        set {medyk.timer.%player%} to {@cooldown}
                        loop {@cooldown} times:
                            wait 1 real second
                            remove 1 from {medyk.timer.%player%}
                            set {medyk.timer.%player%} to 0
                            set {medyk.heal.%player%} to false
                            stop
                    else:
                        send "&7» {@tag} &cMusisz odczekac %{medyk.timer.%player%}% sekund aby ponownie sie uleczyc"
                        stop
                else:
                    send "&7» {@tag} Jestes calkowicie zdrowy!"
                    set hunger bar to 10
            else:
                send "&7» {@tag} Musisz trzymać nasiona!"
        else:
            send "&7» {@tag} &cNie posiadasz odpowiedniego pozwolenia"
            stop
 
on rightclick on a zombie:
    if name of zombie is "&bMedyk &6Gracza":
        if player has permission "medyk.use" or "medyk.*":
            if player have a seeds in hand:
                if player's health is below 10:
                    if {medyk.heal.%player%} is false:
                        heal the player by 5 hearts
                        send "&7» &cZostales uleczony"
                        set {medyk.heal.%player%} to true
                        remove 1 seeds from the player
                        set {medyk.timer.%player%} to {@cooldown}
                        loop {@cooldown} times:
                            wait 1 real second
                            remove 1 from {medyk.timer.%player%}
                            set {medyk.timer.%player%} to 0
                            set {medyk.heal.%player%} to false
                            stop
                    else:
                        send "&7» {@tag} &cMusisz odczekac %{medyk.timer.%player%}% sekund aby ponownie sie uleczyc"
                        stop
                else:
                    send "&7» {@tag} Jestes calkowicie zdrowy!"
        else:
            send "&7» {@tag} &cNie posiadasz odpowiedniego pozwolenia aby uzyc tej komendy"
            stop
command /PHelper:
        executable by: players and console
        trigger:
                if player has permission "medyk.*":
                        show "s;1;i;sponge;n;&6Reload Skriptu;c;healerreload;s;2;i;clock;n;&3Komendy;c;healer;s;3;i;redstone block;n;&2Wlaczanie skryptu;c;healerenable;s;4;i;wood;n;&cWylaczanie skryptu;c;healerdisable;" with 2 rows named "HelperNPC" to player
                else:
                        send "{@tag} &cNie posiadasz odpowiedniego pozwolenia aby uzyc tej komendy"
 
command /healer:
    permission: medyk.*
    executable by: console
    trigger:
        broadcast "&2=======[List Komend HelperNPC]======="
        broadcast "&6 /medyk spawn - &2Spawnuje Medyka tam gdzie patrzymy"
        broadcast "&6 /PHealer -&2Pokazuje Panel HealerNPC"
        broadcast "&6 /medyk uprawanienia -&2Pokazuje liste uprawnien do danej komendy"
        broadcast "&6 /medyk autor -&2Autor skryptu i &1informacje"
        broadcast "&6 /hwl -&2Wlaczanie skryptu z poza panelu"
        stop
 
command /healerreload:
    executable by: console
    trigger:
        make console execute command "skript reload HelperNPC"
        wait 2 real second
        broadcast "{@tag} &2Skrypt HelperNPC Przeladowano poprawnie!"
        stop
 
command /healerenable:
    executable by: players and console
    aliases: /hwl
    trigger:
        make console execute command "/skript enable %script%"
        wait 1 real second
        make console execute command "/skript reload %script%"
        broadcast "{@tag} &2Skrypt pomyslnie wlaczono"
        stop
 
command /healerdisable:
    executable by: console
    trigger:
        make console execute command "skript disable %script%"
        wait 1 real second
        broadcast "{@tag} &cWylaczono skrypt"
        stop

 

I potrzebowałbym skryptu który uniemożliwi przesunięcie graczom npc(tylko admin).

Chodzi oto że jak jakiś gracz bez uprawnienia przesunie npc to on wróci na miejsce ze spawnowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

0 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Nie udzielono jeszcze odpowiedzi na to pytanie

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...