stefanik11 61 Opublikowano 17 czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 czerwca 2017 Witam, jakoiż jestem początkujący w javie, chciałbym dopytać się o pewne rzeczy, na które nie znalazłem odpowiedzi w internecie. #1 kiedy używać statycznych zmiennych (w jakich przypadkach)? #2 czym jest abstrakcyjność klas? #3 jakie właściwości mają zmienne protected? (protected String zmienna;)? Z góry dziękuję i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...