Skocz do zawartości
  • 0

Nie poruszanie się


DeLajt
 Udostępnij

Pytanie

Witam robię tp potrzebuje kodu który będzie anulował teleport po poruszeniu się gracza kawałek kodu : 

 

command /home1:
    trigger:
        send player title "&7Teleportacja" with subtitle "&6Nie ruszaj sie!" for 2 seconds
        wait 1 second
        send player title "&7Teleportacja" with subtitle "&65 sekund" for 1 seconds
        wait 1 second
        send player title "&7Teleportacja" with subtitle "&64 sekund" for 1 seconds
        wait 1 second
        send player title "&7Teleportacja" with subtitle "&63 sekund" for 1 seconds
        wait 1 second
        send player title "&7Teleportacja" with subtitle "&62 sekund" for 1 seconds
        wait 1 second
        send player title "&7Teleportacja" with subtitle "&61 sekund" for 1 seconds
        wait 1 second
        teleport player to {home1.%player%}

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
command /home1:
    trigger:			
		set {_num} to 0
		set {_lokacja} to "%x-coordinates of player%, %z-coordinates of player%, %y-coordinates of player%"
		send player title "&7Teleportacja" with subtitle "&6Nie ruszaj sie!" for 1 seconds
		loop 5 times:
			send player title "&cTeleportacja..." with subtitle "&6Poczekaj jeszcze: %{_num}% sek." for 1 seconds
			wait 1 seconds
			add 1 to {_num}
			if {_lokacja} is "%x-coordinates of player%, %z-coordinates of player%, %y-coordinates of player%":
				if {_num} = 5:
					teleport player to {home1.%player%}
					send "&aZostales przeteleportowany na home."
			else:
				send "&cPoruszyles sie!"
				exit loop
			

 

Edytowane przez KrejzolekPRO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

\

6 godzin temu, KrejzolekPRO napisał:
command /home1:
    trigger:			
		set {_num} to 0
		set {_lokacja} to "%x-coordinates of player%, %z-coordinates of player%, %y-coordinates of player%"
		send player title "&7Teleportacja" with subtitle "&6Nie ruszaj sie!" for 1 seconds
		loop 5 times:
			send player title "&cTeleportacja..." with subtitle "&6Poczekaj jeszcze: %{_num}% sek." for 1 seconds
			wait 1 seconds
			add 1 to {_num}
			if {_lokacja} is "%x-coordinates of player%, %z-coordinates of player%, %y-coordinates of player%":
				if {_num} = 5:
					teleport player to {home1.%player%}
					send "&aZostales przeteleportowany na home."
			else:
				send "&cPoruszyles sie!"
				exit loop
			

 

Wszystko fajnie tylko odlicza do tyłu :D Pozostało 1 sekunda 2 sekundy itd. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
6 godzin temu, DeLajt napisał:

\

Wszystko fajnie tylko odlicza do tyłu :D Pozostało 1 sekunda 2 sekundy itd. :P

No tak, bo to był kawałek kodu z mojego skryptu i zapomniałem to zmienić :D Proszę:

command /home1:
    trigger:			
		set {_num} to 5
		set {_lokacja} to "%x-coordinates of player%, %z-coordinates of player%, %y-coordinates of player%"
		send player title "&7Teleportacja" with subtitle "&6Nie ruszaj sie!" for 1 seconds
		loop 5 times:
			send player title "&cTeleportacja..." with subtitle "&6Poczekaj jeszcze: %{_num}% sek." for 1 seconds
			wait 1 seconds
			remove 1 from {_num}
			if {_lokacja} is "%x-coordinates of player%, %z-coordinates of player%, %y-coordinates of player%":
				if {_num} = 0:
					teleport player to {home1.%player%}
					send "&aZostales przeteleportowany na home."
			else:
				send "&cPoruszyles sie!"
				exit loop

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...