Rabby 11 Opublikowano 26 maja 2017 Udostępnij Opublikowano 26 maja 2017 Cześć witam ;d, Robie sobie skrypta na sklep za specjalne monety wszystko działa i jest spoko ale to już nie: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! <<=== Kod Chodzi w tym o to, że nie daje kita ani uprawnień. A gdy kit jest dostępny pisze ze czas nie minal Gdy w menu kliknę tą opcje to nic się nie dzieje! Jeżeli chodzi o caly kod on ma dużo linijek ale tylko pierwsza tego dotyczą: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! <<=== Kod Co do bledow nie ma zadnych wszystko w konsoli smiga Proszę o pomoc daje + i naj. Z góry dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xMarcinos 30 Opublikowano 26 maja 2017 Udostępnij Opublikowano 26 maja 2017 (edytowane) W swoim kodzie komendy wszędzie używasz "%player%", co wskazuje na gracza, który wykonuje komendę. W przypadku make console execute "zestaw legendarny %player%" tym "graczem" jest konsola, która uruchamia komendę. Konsola nie może przecież dostać przedmiotów, a więc give diamond pickaxe to player nie może działać. Wymaganym jest tu stworzenie drugiego argumentu do komendy, który odpowiadałby za gracza, który ma dostać przedmiot (jeżeli ktoś wykonywałby komendę z poziomu gracza, nie musiałby tego wpisywać, to także zaimplementowałem w poniższym kodzie). A więc command /zestaw [<text>]: musisz zamienić na command /zestaw [<text>] [<offline player>]: (offline player dlatego, że przy player wyrzucałoby błędy, w przypadku, gdybyśmy nie wpisali gracza, lub gracza nie byłoby na serwerze) A więc kod komendy powinien wyglądać tak: command /zestaw [<text>] [<offline player>]: trigger: if sender is console: if arg 2 is set: if arg 2 is online: set {_gracz} to arg 2 else: set {_gracz} to player if arg 1 is "Gracz": give stone pickaxe to {_gracz} if arg 1 is "Legendarny": if {_gracz} has permission "skrypt.zestaw.legendarny": if {czas::legendarny::%{_gracz}%} is true: give diamond pickaxe to {_gracz} set {czas::legendarny::%{_gracz}%} to false wait 1 ticks set {czas::legendarny::%{_gracz}%} to true send "&c>> &7twoj zestaw: &9Legendarny &7odnowil sie!" to {_gracz} else: send "&cCzas oczekiwania na kit nie minal!" to {_gracz} else: send "&cNie posiadasz uprawnien" to {_gracz} Wystarczyło zrobić zmienną {_gracz}, która definiuje, kto ma dostać przedmioty, być poinformowanym itp. Jeżeli wykonawcą komendy jest konsola i argument gracza spełnia wymogi (argument jest podany, a gracz jest online), wtedy zmienna ustawia się na gracza podanego w argumencie. Jeżeli wykonawcą komendy jest gracz zmienna ustawia się na właśnie niego. A poza tym, zrobiłeś literówkę przy "skrypt.zestaw.legendarny", napisałeś "skypt.zestaw.legendarny", w powyższym kodzie jest poprawione. Jeżeli chcesz, mogę Ci pomóc w zrobieniu lepszego systemu czasowego brania zestawów, napisz do mnie. Z "wait" po restarcie serwera gracz nie będzie mógł już wcale brać zestawu. Mam nadzieję, że wszystko dobrze wytłumaczyłem, za błędy przepraszam :-P, :D. Edytowane 26 maja 2017 przez xMarcinos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Rabby 11
Cześć witam ;d,
Robie sobie skrypta na sklep za specjalne monety wszystko działa i jest spoko ale to już nie:
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! <<=== Kod
Chodzi w tym o to, że nie daje kita ani uprawnień. A gdy kit jest dostępny pisze ze czas nie minal
Gdy w menu kliknę tą opcje to nic się nie dzieje!
Jeżeli chodzi o caly kod on ma dużo linijek ale tylko pierwsza tego dotyczą:
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! <<=== Kod
Co do bledow nie ma zadnych wszystko w konsoli smiga
Proszę o pomoc daje + i naj. Z góry dzięki!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 odpowiedź na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi