Skocz do zawartości
  • 0

Losowanie diaxa


Quak
 Udostępnij

Pytanie

8 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
function randomDiamond(p: player):
	loop all players:
		send "%{_p}%" to all ops
		add loop-player to {_x::*}
		broadcast "&3Za 3 sekundy losowanie na diament!"
		set {_num} to 3
		loop 3 times:
			broadcast "&3%{_num}%..."
			remove 1 from {_num}
			wait 1 seconds
		if (size of {_x::*}) > 4:
			set {_z} to random element out of {_x::*}
			give {_z} diamond
			broadcast "&aGracz %{_z}% wygral diamenta :D"
		else:
			broadcast "&cNa serwerze jest za malo graczy...Losowanie anulowane."

every 5 minute:
	loop all players:
		randomDiamond(loop-player)
		exit loop

command /losowanie:
	permission: loswanie.xxx
	permission message: &cNIe masz uprawnien.
	trigger:
		randomDiamond(player)

@Quak - poprawiłem.

Edytowane przez KrejzolekPRO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
17 godzin temu, KrejzolekPRO napisał:
function randomDiamond(p: player):
	loop all players:
		send "%{_p}%" to all ops
		add loop-player to {_x::*}
		broadcast "&3Za 3 sekundy losowanie na diament!"
		set {_num} to 3
		loop 3 times:
			broadcast "&3%{_num}%..."
			remove 1 from {_num}
			wait 1 seconds
		if (size of {_x::*}) > 4:
			set {_z} to random element out of {_x::*}
			give {_z} diamond
			broadcast "&aGracz %{_z}% wygral diamenta :D"
		else:
			broadcast "&cNa serwerze jest za malo graczy...Losowanie anulowane."

every 5 minute:
	loop all players:
		randomDiamond(loop-player)
		exit loop

command /losowanie:
	permission: loswanie.xxx
	permission message: &cNIe masz uprawnien.
	trigger:
		randomDiamond(player)

@Quak - poprawiłem.

Powtarza się z 5 razy i nie daje diamentu nawet.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
every 5 minutes:
	if number of all players is equal to or greater than 5:
		give a diamond to a random player out of all players

command /losowanie:
	permission: losowanie
	permission message: &4Odmowa dostępu!
	trigger:
		give a diamond to a random player out of all players

@KrejzolekPRO bez sensu tak to skomplikowałeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
16 minut temu, Jqmey napisał:
every 5 minutes:
	if number of all players is equal to or greater than 5:
		give a diamond to a random player out of all players

command /losowanie:
	permission: losowanie
	permission message: &4Odmowa dostępu!
	trigger:
		give a diamond to a random player out of all players

@KrejzolekPRO bez sensu tak to skomplikowałeś.

Ty używasz gotowych funkcji typu random player aut of all players, jakby nie patrząc ja tworze w pewnym sensie swoje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
33 minuty temu, KrejzolekPRO napisał:

Ty używasz gotowych funkcji typu random player aut of all players, jakby nie patrząc ja tworze w pewnym sensie swoje.

A w jakim celu tworzysz skoro można skorzystać z gotowych? Żeby skrypt był jak najdłuższy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
6 godzin temu, KrejzolekPRO napisał:

Nie, ale w innych językach programowania nie zawsze mamy podane wszystko na tacy.

Niezwykle ciekawe, ale jaki to ma związek z tematem? Autor prosił o program w innym języku programowania czy o skrypt?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...