Skocz do zawartości
  • 0

Potrzebny skrypt #3


RycerzJanek
 Udostępnij

Pytanie

1 odpowiedź na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Napisałem Ci plugin: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Kod:

Spoiler
package com.krejzolekpro.vector;

import org.bukkit.event.Listener;
import org.bukkit.plugin.java.JavaPlugin;
import org.bukkit.Location;
import org.bukkit.Material;
import org.bukkit.block.BlockFace;
import org.bukkit.event.EventHandler;
import org.bukkit.event.player.PlayerMoveEvent;
import org.bukkit.util.Vector;

public class Main extends JavaPlugin implements Listener{
	
	public void onEnable(){
		getServer().getPluginManager().registerEvents(this, this);
	}
	@EventHandler
	public void onMove(PlayerMoveEvent e){
		Location to = e.getTo(); 
		Location from = e.getFrom();
		Location l = e.getPlayer().getLocation();
		if ((from.getBlockX() != to.getBlockX()) || (from.getBlockY() != to.getBlockY()) || (from.getBlockZ() != to.getBlockZ()) || (from.getWorld() != to.getWorld())) {
			if(l.getBlock().getType().equals(Material.STONE_PLATE) && l.getBlock().getRelative(BlockFace.DOWN).getType().equals(Material.EMERALD_BLOCK)){
				e.getPlayer().setVelocity(new Vector(l.getDirection().getX(), l.getDirection().getY() + 0.5, l.getDirection().getZ()).multiply(2));
			}
		}
	}

}

 

Ten kod jest z #15 odcinka pana KamilKime. Myślę, że skan nie potrzebny, skoro w spojlerze jest src.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...