MrBartusek 1 Opublikowano 25 lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 25 lutego 2017 potrzebuje skryptu który na zasiłek czyli co 30 min będzie dawać {@zasilek_ilosc} kasy i jak wpisz sie komendę /zasiłek to pokaże się czas (w minutach). A i czas będzie się liczył tylko wtedy gdy gracz jest online Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Testowy 5 Opublikowano 25 lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 25 lutego 2017 Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Nie testowane! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MrBartusek 1 Opublikowano 25 lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 lutego 2017 38 minut temu, Testowy napisał: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Nie testowane! Tera nie moge sprawdzić ale pewnie wywali ze nie będsie wiedzieć o jakiego playera chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Testowy 5 Opublikowano 25 lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 25 lutego 2017 jeżeli tak będzie spróbuj zamienić is na has Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 mkmess91 40 Opublikowano 25 lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 25 lutego 2017 options: zasilek: 100 #zasiłek ile_trzeba_czekac: 30 #minuty every 1 minute: loop all players: if loop-players is online: remove 1 from {zasilektime.%loop-players%} command /zasilek: trigger: send "&7Czas do zasilku &6%{zasilektime.%player%}% minut" if {zasilektime.%player%} is 0: add {@zasilek} to player's balance set {zasilektime.%player%} to {@ile_trzeba_czekac} on join: if {kkk.%player%} is not set: set {kkk.%player%} to 0 set {zasilektime.%player%} to {@ile_trzeba_czekac} masz liczę na (+) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MrBartusek 1 Opublikowano 25 lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 lutego 2017 A, 29 minut temu, mkmess91 napisał: options: zasilek: 100 #zasiłek ile_trzeba_czekac: 30 #minuty every 1 minute: loop all players: if loop-players is online: remove 1 from {zasilektime.%loop-players%} command /zasilek: trigger: send "&7Czas do zasilku &6%{zasilektime.%player%}% minut" if {zasilektime.%player%} is 0: add {@zasilek} to player's balance set {zasilektime.%player%} to {@ile_trzeba_czekac} on join: if {kkk.%player%} is not set: set {kkk.%player%} to 0 set {zasilektime.%player%} to {@ile_trzeba_czekac} masz liczę na (+) No to by raczej zadziałało tylko nie pomyśleliśvie o tym ze przydało by sie sprawdzanie czasu w every minute bo będzie szło na minus Ps. A co to kkk.%player% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 mkmess91 40 Opublikowano 25 lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 25 lutego 2017 nie będzie szło na - command /zasilek: trigger: send "&7Czas do zasilku &6%{zasilektime.%player%}% minut" if {zasilektime.%player%} is 0: add {@zasilek} to player's balance set {zasilektime.%player%} to {@ile_trzeba_czekac} #masz tutaj setowanie na 30 kkk.%player% dałem taką zmienną po 1 wejściu all działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MrBartusek 1 Opublikowano 25 lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 lutego 2017 Ale masz sprawdzanie czy czas jest na 0 dopiero na /zasilek Daj mi chwile to to przerobie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 mkmess91 40 Opublikowano 25 lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 25 lutego 2017 every 1 minute: loop all players: if {zasilektime.%loop-players} is less than 1: set {zasilektime.%loop-player%} to 0 dodaj gdzieś to MrBartusek 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MrBartusek 1 Opublikowano 25 lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 lutego 2017 not o czej zara to zrobie bo guglowu janusz nie ogarnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MrBartusek 1 Opublikowano 25 lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 lutego 2017 options: ilosc: 100 #ilosc zasiłku ilosc_vip: 200 # ilosc zasiłku dla vipów czas: 30 #w minutach every 1 minute: loop all players: remove 1 from {zasilek::czas::%loop-player%} if {zasilek::czas::%loop-player%} is less than or equal to 0: set {zasilek::czas::%loop-player%} to {@czas} if loop-player has permission "lepszy_zasilek.vip": send "&6&lOTRZYMAŁEŚ ZASIŁEK VIPA" to loop-player add {@ilosc_vip} to loop-player's balance else: send "&6&lOTRZYMAŁEŚ ZASIŁEK" to loop-player add {@ilosc_vip} to loop-player's balance command /zasilek: trigger: send "&7Czas do zasilku &6%{zasilek::czas::%player%}% minut" prosz Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! masz plusika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MrBartusek 1 Opublikowano 25 lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 lutego 2017 aaa i jeszcze trza ustawić na start zasiłek czas na 0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
MrBartusek 1
potrzebuje skryptu który na zasiłek czyli
co 30 min będzie dawać {@zasilek_ilosc} kasy i jak wpisz sie komendę /zasiłek to pokaże się czas (w minutach). A i czas będzie się liczył tylko wtedy gdy gracz jest online
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
11 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi