Skocz do zawartości
  • 0

MrBartusek

Pytanie

11 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

options:
    zasilek: 100 #zasiłek
    ile_trzeba_czekac: 30 #minuty
    
every 1 minute:
    loop all players:
        if loop-players is online:
            remove 1 from {zasilektime.%loop-players%}
            
command /zasilek:
    trigger:
        send "&7Czas do zasilku &6%{zasilektime.%player%}% minut"
        if {zasilektime.%player%} is 0:
            add {@zasilek} to player's balance
            set {zasilektime.%player%} to {@ile_trzeba_czekac}
        
on join:
    if {kkk.%player%} is not set:    
        set {kkk.%player%} to 0
        set {zasilektime.%player%} to {@ile_trzeba_czekac} 

masz liczę na (+)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

A, 

29 minut temu, mkmess91 napisał:

options:
    zasilek: 100 #zasiłek
    ile_trzeba_czekac: 30 #minuty
    
every 1 minute:
    loop all players:
        if loop-players is online:
            remove 1 from {zasilektime.%loop-players%}
            
command /zasilek:
    trigger:
        send "&7Czas do zasilku &6%{zasilektime.%player%}% minut"
        if {zasilektime.%player%} is 0:
            add {@zasilek} to player's balance
            set {zasilektime.%player%} to {@ile_trzeba_czekac}
        
on join:
    if {kkk.%player%} is not set:    
        set {kkk.%player%} to 0
        set {zasilektime.%player%} to {@ile_trzeba_czekac} 

masz liczę na (+)

No to by raczej zadziałało tylko nie pomyśleliśvie o tym ze przydało by sie sprawdzanie czasu w every minute bo będzie szło na minus

Ps. A co to kkk.%player% 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

nie będzie szło na -

 

command /zasilek:
    trigger:
        send "&7Czas do zasilku &6%{zasilektime.%player%}% minut"
        if {zasilektime.%player%} is 0:
            add {@zasilek} to player's balance
            set {zasilektime.%player%} to {@ile_trzeba_czekac}  #masz tutaj setowanie na 30

 

kkk.%player%

dałem taką zmienną po 1 wejściu 

 

all działa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
options:
	ilosc: 100 #ilosc zasiłku
	ilosc_vip: 200 # ilosc zasiłku dla vipów
	czas: 30 #w minutach

every 1 minute:
	loop all players:
		remove 1 from {zasilek::czas::%loop-player%}
		if {zasilek::czas::%loop-player%} is less than or equal to 0:
			set {zasilek::czas::%loop-player%} to {@czas}
			if loop-player has permission "lepszy_zasilek.vip":
				send "&6&lOTRZYMAŁEŚ ZASIŁEK VIPA" to loop-player
				add {@ilosc_vip} to loop-player's balance
			else:
				send "&6&lOTRZYMAŁEŚ ZASIŁEK" to loop-player
				add {@ilosc_vip} to loop-player's balance
						
            
command /zasilek:
    trigger:
        send "&7Czas do zasilku &6%{zasilek::czas::%player%}% minut"

prosz

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! masz plusika :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...