Skocz do zawartości
  • 0

TurboDrop


Hvgdc

Pytanie

9 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Proszę bardzo jeżeli coś nie działa pisz:

#Jednostka czasu:
options:
    jednostkaczasu: minutes #minuty
    
    

command /turbodrop [<player>] [<text>]:
    trigger:
        if arg 1 is online:
            if arg 2 is "1" or "2" or "3" or "4" or "5":
                set {turbodrop::%player%} to true
                broadcast "&aGracz %player-arg% dostal turbodropa!"
                wait arg-2 {@jednostkaczasu}
                set {turbodrop::%player%} to false
                send "&CTwoj turbodrop sie skaczyl" to player-arg

on script load:
    set {turbodrop::*} to false
    loop all players:
        set {turbodrop::%loop-players%} to false
        stop
    
on join:
    if {turbodrop::%player%} is true:
        send "&aAktualnie masz aktywny turbodrop! kilof w reke i kopac ;)"
        stop

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
11 minut temu, mkmess91 napisał:

Proszę bardzo jeżeli coś nie działa pisz:

#Jednostka czasu:
options:
    jednostkaczasu: minutes #minuty
    
    

command /turbodrop [<player>] [<text>]:
    trigger:
        if arg 1 is online:
            if arg 2 is "1" or "2" or "3" or "4" or "5":
                set {turbodrop::%player%} to true
                broadcast "&aGracz %player-arg% dostal turbodropa!"
                wait arg-2 {@jednostkaczasu}
                set {turbodrop::%player%} to false
                send "&CTwoj turbodrop sie skaczyl" to player-arg

on script load:
    set {turbodrop::*} to false
    loop all players:
        set {turbodrop::%loop-players%} to false
        stop
    
on join:
    if {turbodrop::%player%} is true:
        send "&aAktualnie masz aktywny turbodrop! kilof w reke i kopac ;)"
        stop

A to odrazu działa? 

Czy muszę coś dodać? 

Odrazu zwiększa drop czy jak to zrobiłeś? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

#Jednostka czasu:
options:
    jednostkaczasu: minutes #minuty

#Turboszansa
options:
    diament: 100
    zloto: 100
    zelazo: 100
    

command /turbodrop [<player>] [<text>]:
    trigger:
        if arg 1 is online:
            if arg 2 is "1" or "2" or "3" or "4" or "5":
                set {turbodrop::%player%} to true
                broadcast "&aGracz %player-arg% dostal turbodropa!"
                wait arg-2 {@jednostkaczasu}
                set {turbodrop::%player%} to false
                send "&CTwoj turbodrop sie skaczyl" to player-arg

on script load:
    set {turbodrop::*} to false
    loop all players:
        set {turbodrop::%loop-players%} to false
        stop
    
on join:
    if {turbodrop::%player%} is true:
        send "&aAktualnie masz aktywny turbodrop! kilof w reke i kopac ;)"
        stop

on mine stone:
    if {turbodrop::%player%} is set:
        if chance of {@diament}%:
            give 1 diamond to the player
        if chance of {@zelazo}%:
            give 1 iron ingot to the player
        if chance of {@zloto}%:
            give 1 gold ingot to the player

 

 

Najlepiej napisz jakie chcesz dropy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
options:
		iloscexpa: 5
		procentzelazo: 50
		procentzloto: 50
		procentszmaragd: 50
		procentredstone: 50
		procentwegiel: 50
		procentdiament: 50

command /drop:
	trigger:
		send "&fZelazo: &6Szansa: &f{@procentzelazo}%%"
		send "&fZloto: &6Szansa: &f{@procentzloto}%%"
		send "&fSzmaragd: &6Szansa: &f{@procentszmaragd}%%"
		send "&fCzerwony Piasek: &6Szansa: &f{@procentredstone}%%"
		send "&fWegiel: &6Szansa: &f{@procentwegiel}%%"
		send "&fDiament: &6Szansa: &f{@procentdiament}%%"

on mine of stone:
	if player is holding any pickaxe:
		chance of {@procentzelazo}%:
			drop 1 iron ore at event-block
			send "&aZdobyles Rude Zelaza"
			add {@iloscexpa} exp to player
			stop
		chance of {@procentzloto}%:
			drop 1 gold ore at event-block
			send "&aZdobyles Rude Zlota"
			add {@iloscexpa} exp to player
			stop
		chance of {@procentszmaragd}%:
			drop 1 emerald at event-block
			send "&aZdobyles Szmaragd"
			add {@iloscexpa} exp to player
			stop
		chance of {@procentredstone}%:
			drop 1 redstone at event-block
			send "&aZdobyles Czerwony Piasek"
			add {@iloscexpa} exp to player
			stop
		chance of {@procentwegiel}%:
			drop 1 coal at event-block
			send "&aZdobyles Wegiel"
			add {@iloscexpa} exp to player
			stop
		chance of {@procentdiament}%:
			drop 1 diamond at event-block
			send "&aZdobyles Diament"
			add {@iloscexpa} exp to player
			stop

 

Tu  mój drop a procenty są takie bo muszę później pozmieniać 

 

Łączę //xVendrome

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...