Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt na schowek


Alkanya
 Udostępnij

Pytanie

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0


on join:
    if {schowek.koxy.%player%} is not set:
        set {schowek.koxy.%player%} to 0
        set {schowek.refy.%player%} to 0
        set {schowek.perly.%player%} to 0

command /schowek:
    trigger:
        open chest with 3 rows named "&6&lSchowek" to player
        wait 2 tick
        format slot 10 of player with 1 of golden apple:1 named "&e&lKoxy" with lore "&7Limit: &63||&7W schowku: &6%{schowek.koxy.%player%}%" to close then run [execute player command "costamtest koxy"]
        format slot 13 of player with 1 of ender pearl named "&e&LPerly" with lore "&7Limit: &66||&7W schowku: &6%{schowek.perly.%player%}%" to close then run [execute player command "costamtest koxy"]
        format slot 16 of player with 1 of golden apple:0 named "&e&lRefile" with lore "&7Limit: &612||&7W schowku: &6%{schowek.refy.%player%}%" to close then run [execute player command "costamtest refy"]
on eat golden apple:1:
    if player has 4 golden apple:1:
        send "&cMasz za duzo koxow, twoje koxy zostaja odlozone do /schowek!"
        loop 1000 times:
            if player has 4 golden apple:1:
                remove 1 golden apple:1 from player
                add 1 to {schowek.koxy.%player%}
    
on eat golden apple:0:
    if player has 13 golden apple:0:
        send "&cMasz za duzo refili, twoje koxy zostaja odlozone do /schowek!"
        loop 1000 times:
            if player has 13 golden apple:0:
                remove 1 golden apple:0 from player
                add 1 to {schowek.refy.%player%}
        

on eat ender pearl:
    if player has 7 ender pearl:
        send "&cMasz za duzo perel, twoje perly zostaja odlozone do /schowek!"
        loop 1000 times:
            if player has 7 ender pearl:
                remove 1 ender pearl from player
                add 1 to {schowek.perly.%player%}
            
command /costamtest [<text>]:
    trigger:
        if arg 1 is "koxy":
            loop {schowek.koxy.%player%} times:
                remove 1 from {schowek.koxy.%player%}
                drop 1 golden apple:1 at player
        if arg 1 is "refy":
            loop {schowek.refy.%player%} times:
                remove 1 from {schowek.refy.%player%}
                drop 1 golden apple:0 at player
        if arg 1 is "perly":
            loop {schowek.perly.%player%} times:
                remove 1 from {schowek.perly.%player%}
                drop 1 ender pearl at player

 

 

Licze na like trochę to pisałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...