Skocz do zawartości
  • 0

Mikstura


creepek
 Udostępnij

Pytanie

10 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

on target:

    if event-entity is villager:

        shoot a Splash Potion from entity at speed 0.5

yy nie testowałem strzelam jak na egzaminach  powinno działać chyba.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
12 godzin temu, xN0MANDx napisał:

on target:

    if event-entity is villager:

        shoot a Splash Potion from entity at speed 0.5

yy nie testowałem strzelam jak na egzaminach  powinno działać chyba.

 

Nie działa :(

Zrobiłem Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! coś i wywala błędy

Spoiler

>sk reload sklep
[08:04:47 INFO]: [Skript] Reloading sklep.sk...
[08:04:49 ERROR]: 'Splash Potion from victim at speed 0.5' is not a direction (sklep.sk, line 242: shoot a Splash Potion from victim at speed 0.5')
[08:04:49 INFO]: [Skript] Encountered 1 error while reloading sklep.sk!
>

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Dnia 16.02.2017 o 08:06, wiktorelex napisał:

Nie działa :(

Zrobiłem Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! coś i wywala błędy

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Ukryj zawartość

>sk reload sklep
[08:04:47 INFO]: [Skript] Reloading sklep.sk...
[08:04:49 ERROR]: 'Splash Potion from victim at speed 0.5' is not a direction (sklep.sk, line 242: shoot a Splash Potion from victim at speed 0.5')
[08:04:49 INFO]: [Skript] Encountered 1 error while reloading sklep.sk!
>

 

Hmmm na większość rzeczy działa jak fireball Witherskull itp. Widzę że zmieniłeś na victim. Kto jest ofiarą itp ? Daj kod cały abym mógł określić przyczynę.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 godziny temu, xN0MANDx napisał:

Hmmm na większość rzeczy działa jak fireball Witherskull itp. Widzę że zmieniłeś na victim. Kto jest ofiarą itp ? Daj kod cały abym mógł określić przyczynę.

 

 

Okej...

on damage:
	if victim is villager:
		send "&8&l>> &cPamietaj! Nigdy nie bij villagerow!" to attacker
		wait 10 ticks
		#villager rzuca potką
		wait 3 ticks
		damage attacker by 0.5 hearts

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Godzinę temu, wiktorelex napisał:

Okej...

on damage:
	if victim is villager:
		send "&8&l>> &cPamietaj! Nigdy nie bij villagerow!" to attacker
		wait 10 ticks
		#villager rzuca potką
		wait 3 ticks
		damage attacker by 0.5 hearts

 

Więc sprawdziłem i...

Oto kod: (Zaimprowizowałem) Miksturę też rzuca, a dokładniej to wyrzuca... W skrypcie nie da się strzelać mikstura rzucaną ten sam błąd masz z blokami itp ale można skoro nie można rzucić to można wyrzucić (item sam się usuwa i nie da się go podnieść) Ale tak czy owak rzuca miksturą tylko nie ma cząsteczek i dźwięku, ale zawsze można dodać za pomocą skQuery efekt pod wyrzucenie. I dodałem if attacker is player do wiadomości, gdyż wysłanie wiadomości potworowi może równać się z crashem serwera (coś nie-możliwego = błąd = crash) tak samo jak naprawienie czegoś z itemów entity = Crash serwera. :)

Spoiler

on damage:
    if victim is villager:
        if attacker is player:
            send "&8&l>> &cPamietaj! Nigdy nie bij villagerow!" to attacker
        wait 10 ticks
        make the victim shoot an item projectile of splash potion at speed 0.5
        wait 3 ticks
        damage attacker by 0.5 hearts

Więc w ten sposób można wyrzucić potkę, jeżeli trzeba to mogę dodać efekt cząsteczek i dźwięku, ale po co lagować serwer :)

Edytowane przez Nieaktywny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /zdrowie [<player>]:
  	trigger:
  		if arg 1 is set:
  			if player has permission "admin":
  				send "&cZdrowie gracza &4%player-arg%&c wynosi &4%health of player-arg%"
  			else:
  				send "&4BLAD&8 >>&c Nie masz uprawnien!"
  				stop
  		else:
  			send "&4&lBLAD&8 >> &cPodaj gracza!"
  			stop

Działa - testowane, liczę na + za pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
16 godzin temu, xN0MANDx napisał:

Przed zadawaniem damage dodaj

If player's health is more than or equal to 2:

Nie testowałem.

(1 to pół serca z tego co pamiętam więc 2 wpisz)

Eee... Mam problem :/

Jak go udeże mieczem z fire aspect to on ciągle rzuca tymi potkami :o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

To dopisz heal victim lub remove ignite from victim po uderzeniu villagera

Godzinę temu, wiktorelex napisał:

Eee... Mam problem :/

Jak go udeże mieczem z fire aspect to on ciągle rzuca tymi potkami :o

 

Edytowane przez Nieaktywny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...