creepek 66 Opublikowano 15 lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 15 lutego 2017 Witam, Mam takie małe pytanie Jak zrobić że villager rzuca miksturą na gracza ale aby ta mikstur nie nadawała nikomu żadnych efektów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Nieaktywny Opublikowano 15 lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 15 lutego 2017 on target: if event-entity is villager: shoot a Splash Potion from entity at speed 0.5 yy nie testowałem strzelam jak na egzaminach powinno działać chyba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 creepek 66 Opublikowano 16 lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 lutego 2017 12 godzin temu, xN0MANDx napisał: on target: if event-entity is villager: shoot a Splash Potion from entity at speed 0.5 yy nie testowałem strzelam jak na egzaminach powinno działać chyba. Nie działa Zrobiłem Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! coś i wywala błędy Spoiler >sk reload sklep [08:04:47 INFO]: [Skript] Reloading sklep.sk... [08:04:49 ERROR]: 'Splash Potion from victim at speed 0.5' is not a direction (sklep.sk, line 242: shoot a Splash Potion from victim at speed 0.5') [08:04:49 INFO]: [Skript] Encountered 1 error while reloading sklep.sk! > Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Nieaktywny Opublikowano 17 lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 17 lutego 2017 Dnia 16.02.2017 o 08:06, wiktorelex napisał: Nie działa Zrobiłem Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! coś i wywala błędy Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Ukryj zawartość >sk reload sklep [08:04:47 INFO]: [Skript] Reloading sklep.sk... [08:04:49 ERROR]: 'Splash Potion from victim at speed 0.5' is not a direction (sklep.sk, line 242: shoot a Splash Potion from victim at speed 0.5') [08:04:49 INFO]: [Skript] Encountered 1 error while reloading sklep.sk! > Hmmm na większość rzeczy działa jak fireball Witherskull itp. Widzę że zmieniłeś na victim. Kto jest ofiarą itp ? Daj kod cały abym mógł określić przyczynę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 creepek 66 Opublikowano 17 lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 lutego 2017 3 godziny temu, xN0MANDx napisał: Hmmm na większość rzeczy działa jak fireball Witherskull itp. Widzę że zmieniłeś na victim. Kto jest ofiarą itp ? Daj kod cały abym mógł określić przyczynę. Okej... on damage: if victim is villager: send "&8&l>> &cPamietaj! Nigdy nie bij villagerow!" to attacker wait 10 ticks #villager rzuca potką wait 3 ticks damage attacker by 0.5 hearts Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Nieaktywny Opublikowano 17 lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 17 lutego 2017 (edytowane) Godzinę temu, wiktorelex napisał: Okej... on damage: if victim is villager: send "&8&l>> &cPamietaj! Nigdy nie bij villagerow!" to attacker wait 10 ticks #villager rzuca potką wait 3 ticks damage attacker by 0.5 hearts Więc sprawdziłem i... Oto kod: (Zaimprowizowałem) Miksturę też rzuca, a dokładniej to wyrzuca... W skrypcie nie da się strzelać mikstura rzucaną ten sam błąd masz z blokami itp ale można skoro nie można rzucić to można wyrzucić (item sam się usuwa i nie da się go podnieść) Ale tak czy owak rzuca miksturą tylko nie ma cząsteczek i dźwięku, ale zawsze można dodać za pomocą skQuery efekt pod wyrzucenie. I dodałem if attacker is player do wiadomości, gdyż wysłanie wiadomości potworowi może równać się z crashem serwera (coś nie-możliwego = błąd = crash) tak samo jak naprawienie czegoś z itemów entity = Crash serwera. Spoiler on damage: if victim is villager: if attacker is player: send "&8&l>> &cPamietaj! Nigdy nie bij villagerow!" to attacker wait 10 ticks make the victim shoot an item projectile of splash potion at speed 0.5 wait 3 ticks damage attacker by 0.5 hearts Więc w ten sposób można wyrzucić potkę, jeżeli trzeba to mogę dodać efekt cząsteczek i dźwięku, ale po co lagować serwer Edytowane 17 lutego 2017 przez Nieaktywny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 creepek 66 Opublikowano 17 lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 lutego 2017 (edytowane) A jak sprawdzić ile gracz ma życia? Bo nie chce zabijać graczy Edytowane 17 lutego 2017 przez wiktorelex Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 HeezQ 231 Opublikowano 17 lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 17 lutego 2017 command /zdrowie [<player>]: trigger: if arg 1 is set: if player has permission "admin": send "&cZdrowie gracza &4%player-arg%&c wynosi &4%health of player-arg%" else: send "&4BLAD&8 >>&c Nie masz uprawnien!" stop else: send "&4&lBLAD&8 >> &cPodaj gracza!" stop Działa - testowane, liczę na + za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Nieaktywny Opublikowano 17 lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 17 lutego 2017 Przed zadawaniem damage dodaj If player's health is more than or equal to 2: Nie testowałem. (1 to pół serca z tego co pamiętam więc 2 wpisz) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 creepek 66 Opublikowano 18 lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 18 lutego 2017 16 godzin temu, xN0MANDx napisał: Przed zadawaniem damage dodaj If player's health is more than or equal to 2: Nie testowałem. (1 to pół serca z tego co pamiętam więc 2 wpisz) Eee... Mam problem Jak go udeże mieczem z fire aspect to on ciągle rzuca tymi potkami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Nieaktywny Opublikowano 18 lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 18 lutego 2017 (edytowane) To dopisz heal victim lub remove ignite from victim po uderzeniu villagera Godzinę temu, wiktorelex napisał: Eee... Mam problem Jak go udeże mieczem z fire aspect to on ciągle rzuca tymi potkami Edytowane 18 lutego 2017 przez Nieaktywny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
creepek 66
Witam,
Mam takie małe pytanie
Jak zrobić że villager rzuca miksturą na gracza ale aby ta mikstur nie nadawała nikomu żadnych efektów
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
10 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi