Skocz do zawartości
  • 0

Malutki problem z loopem.


Evolve_x3
 Udostępnij

Pytanie

Witam, mam mały problem z loopem. Jak wszystkich graczy którzy mają ustawioną zmienną i zabrać im z tej zmiennej wartość?

Może jeszcze raz prościej:

Zapentliłem zmienną i graczy w niej lecz gdy event (every 1 minutes) się wykona zabiera tą wartość (20) tylko jednemu graczowi. Zrobić aby zabierało wszystkim?

 

Oto kod:

 

every 1 minutes:
	loop {transformacja::czas::*}:
		set {_bossbar} to "%loop-value%" parsed as integer
		set {_player} to "%loop-index%" parsed as player
		if {transformacja::czas::%loop-index%} <= 0:
			delete {transformacja::czas::%{_player}%}
			set {transformacja::status::%{_player}%} to false
			set {transformacja::moc::%{_player}%} to 0
			stop
		else:
			remove 20 from {transformacja::czas::%{_player}%}
			remove bossbar from {_player}
			display "&a» &dPozostaly czas transformacji &a«" on bossbar with {_bossbar} percent by 5 seconds for {_player}
			stop

 

Oto komunikat z komendy:

fbhqjklzu

command /comaszdomnie:
	trigger:
		send "%{transformacja::status::%player%}%"
		send "%{transformacja::czas::%player%}%"
		send "%{transformacja::moc::%player%}%"
		loop {transformacja::czas::*}:
			send "%loop-index%: %loop-value%"

 

Po zapisaniu mnie do zmiennej wygląda to tak:

 

fbhqndnkv

Edytowane przez herro
poprawa SS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...