siemka mam problem, jak zrobić aby gracz po wpisaniu /gotow nie mogl jej ponownie wpisać ale dalsza cześć kodu mu się pokazywała i wykonywała?
command /gotow:
trigger:
if {gotow::%player%} = 1:
add 1 to {gotow}
send "&e(&3 - &e) &8&m &7&l << &3Areny &7&l>> &8&m &e (&3 - &e)" to player
send " &aPomyslnie wpisano komende" to player
send " &aPoczekaj na reszte graczy" to player
send " &aObecnie zapisanych jest: &3%{gotow}%" to player
send "&e(&3 - &e) &8&m &e (&3 - &e)" to player
execute console command "gm 0 %player%"
execute console command "pex user %player% group set pvp"
set {gotow::%player%} to 0
else:
send " &aJestes juz w arenie!"
if {gotow} >= {liczba}:
if {gotow} > 1:
send "&e(&3 - &e) &8&m &7&l << &3Areny &7&l>> &8&m &e (&3 - &e)" to player
send " &aUwaga! &3Arenka &aWystartowala!" to player
send " &aKazdy ma &360 sekund &ana znalezienie kryjowki!" to player
send " &aGraczy na arenie: &3%{gotow}%" to player
send "&e(&3 - &e) &8&m &e (&3 - &e)" to player
set {arena.start} to 1
wait 30 second
execute console command "pvp on %player%"
execute console command "rg flag pvp2 pvp allow"
send " &aUwaga! &3Pvp &arozpoczete!"
set {liczba} to 0
if {gotow} = 2:
send " &aUwaga! Pozostalo tylko &3%{gotow}% &aGraczy" to player
Pytanie
Szwagru 21
siemka mam problem, jak zrobić aby gracz po wpisaniu /gotow nie mogl jej ponownie wpisać ale dalsza cześć kodu mu się pokazywała i wykonywała?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi