Skocz do zawartości
  • 0

Poważne problem


LordYu
 Udostępnij

Pytanie

Witajcie

Nie będę owijał w bawełnę

Szukam sposobu który bez wprowadzania zmiennych {cos::%player%} będzie

przechowywał 4 różne zmienne typu liczbowego

które będą przechowywać 4 różne typy surowców

drewno, kamień, jedzenie, złoto

 

Wpadlem na pomysł stworzenia 4 itemów których gracz nie wyrzuci

z nazwami typu "Drewno: 500" i jakimś lore do opisu

i podczas chęci budowy skrpyt sprawdzałby nazwę czy jest to drewno 500 czy 100

ale nie wiem jak zrobić aby można było sprawdzać czy nazwa (te 500) jest większe niż coś

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...