LordYu 296 Opublikowano 4 lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 4 lutego 2017 Witajcie Nie będę owijał w bawełnę Szukam sposobu który bez wprowadzania zmiennych {cos::%player%} będzie przechowywał 4 różne zmienne typu liczbowego które będą przechowywać 4 różne typy surowców drewno, kamień, jedzenie, złoto Wpadlem na pomysł stworzenia 4 itemów których gracz nie wyrzuci z nazwami typu "Drewno: 500" i jakimś lore do opisu i podczas chęci budowy skrpyt sprawdzałby nazwę czy jest to drewno 500 czy 100 ale nie wiem jak zrobić aby można było sprawdzać czy nazwa (te 500) jest większe niż coś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Nieaktywny Opublikowano 4 lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 4 lutego 2017 Jeżeli nie chcesz uzywac zmiennych, to tylko plik albo baza danych. Tylko pamiętaj ze wczytywanie wszystkiego life-time nie ma sensu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 LordYu 296 Opublikowano 4 lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 4 lutego 2017 Nie chcę przeciążać skryptów z powodu 50 graczy gdzie każdy ma po 4 zmienne (albo i więcej) Może jest inny sposób, który podczas klikania w tabliczkę sprawdzi ile w,w surowców ma gracz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
LordYu 296
Witajcie
Nie będę owijał w bawełnę
Szukam sposobu który bez wprowadzania zmiennych {cos::%player%} będzie
przechowywał 4 różne zmienne typu liczbowego
które będą przechowywać 4 różne typy surowców
drewno, kamień, jedzenie, złoto
Wpadlem na pomysł stworzenia 4 itemów których gracz nie wyrzuci
z nazwami typu "Drewno: 500" i jakimś lore do opisu
i podczas chęci budowy skrpyt sprawdzałby nazwę czy jest to drewno 500 czy 100
ale nie wiem jak zrobić aby można było sprawdzać czy nazwa (te 500) jest większe niż coś
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi