Mam problem ze skryptem na teleport na spawn podczas logowania, gdy gracz się zaloguje to wraca na swoje miejsce
aby nie podglądać koordynatów gildii jak się wejdzie z zhackowanego konta
Próbowałem takie coś:
on join:
if player has permission "musze.teleport":
set {%player%.x} to x-location of player
set {%player%.y} to y-location of player
set {%player%.z} to z-location of player
teleport player to spawn
if #gracz sie zalogował:
teleport player {%player%.x} {%player%.y} {%player%.z}
Ale nie wiem jak sprawdzić czy gracz się poprawnie zalogował
Pytanie
creepek 66
Witam,
Mam problem ze skryptem na teleport na spawn podczas logowania, gdy gracz się zaloguje to wraca na swoje miejsce
aby nie podglądać koordynatów gildii jak się wejdzie z zhackowanego konta
Próbowałem takie coś:
Ale nie wiem jak sprawdzić czy gracz się poprawnie zalogował
INFO: Korzystam z pluginu AuthMe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi