Skocz do zawartości
  • 0

Teleport na spawn


creepek
 Udostępnij

Pytanie

Witam,

Mam problem ze skryptem na teleport na spawn podczas logowania, gdy gracz się zaloguje to wraca na swoje miejsce

aby nie podglądać koordynatów gildii jak się wejdzie z zhackowanego konta

Próbowałem takie coś:

on join:
	if player has permission "musze.teleport":
        set {%player%.x} to x-location of player
        set {%player%.y} to y-location of player
        set {%player%.z} to z-location of player
        teleport player to spawn
        if #gracz sie zalogował:
        	teleport player {%player%.x} {%player%.y} {%player%.z}
	

Ale nie wiem jak sprawdzić czy gracz się poprawnie zalogował

INFO: Korzystam z pluginu AuthMe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Spoiler

 

 

     ForceSpawnLocOnJoin:

            # If enabled, every player that spawn in one of the world listed in

            # "ForceSpawnLocOnJoin.worlds" will be teleported to the spawnpoint after successful

            # authentication. The quit location of the player will be overwritten.

            # This is different from "teleportUnAuthedToSpawn" that teleport player

            # to the spawnpoint on join.

            enabled: false

            # WorldNames where we need to force the spawn location

            # Case-sensitive!

            worlds: 

            - 'world'

            - 'world_nether'

            - 'world_the_end'

        # This option will save the quit location of the players

        SaveQuitLocation: false

 

Mas cos takiego w configu authme.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...