Skocz do zawartości
  • 0

add 1 to ....


PEPQ65
 Udostępnij

Pytanie

Witam, mam problem mam taki kod:

variables:

    {ranking.%player%} = 20



on death:

    if victim is player:

        if attacker is player:

            add 2 to {ranking.%attacker%}

            remove 2 from {ranking.%victim%}



command /sprawdz [<player>]:

    trigger:

        send "%{ranking.%player-arg%}%"

Gdy zabije gracza ranking caly czas stoi na 20 kazdemu, w czym jest problem? 0 bledow w konsoli. Posiadam SKRIPT WILDSKRIPT SKQUERY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
variables:
    {ranking.%player%} = 20

on death:
	if attacker is a player:
		if victim is a player:
			add 2 to {ranking.%attacker%}
			remove 2 from {ranking.%victim%}
			stop



command /sprawdz [<player>]:
	trigger:
		if arg 1 is set:
			send "%{ranking.%arg 1%}% &fpkt"
		else:
			send "&cPodaj nick gracza!" 
			stop

Sprawdz moze teraz bedzie dzialac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...