Semar3 3 Opublikowano 14 lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 lipca 2014 Dlaczego else jest raz na tym samym poziome zawsze a raz po innej ilości tabów?Załóżmy - if player's tool is blabla: cancel eventelse: cancel event a czasami np if player's tool is balbla: hahahahahahahah: blablabla: else: cancel eventelse: cancel event Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Shooterowy 356 Opublikowano 14 lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 lipca 2014 Else ma byc na tym samym poziomie co If. Wyklikane z LG L7 II. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Semar3 3 Opublikowano 14 lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 lipca 2014 Else ma byc na tym samym poziomie co If. Wyklikane z LG L7 II. To dlaczego to pierwsze else w drugim przykładzie jest wcięte? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Shooterowy 356 Opublikowano 14 lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 lipca 2014 To dlaczego to pierwsze else w drugim przykładzie jest wcięte?Na telefonie nie widze, wszystko jest tak samo. If cos tam: If cos tam 2: Tratatata Else: Tratatata 2 Else: If cos tam3: If cos tam 4: Tratatata 3 Else: Tratatata 4 Else: Send "Cos innego" Wyklikane z LG L7 II. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 sebafudi 122 Opublikowano 14 lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 lipca 2014 Podam przykład On chat: (tab) player have permission "blabla": (Tab)(tab) stop (tab)else: (Tab)(tab) cancel event W tym momencie gracz nie będzie mógł pisać na czacie, gdy nie ma odpowiednich uprawnień. Inaczej mówiąc cancel event jest wykonywane, gdy gracz nie spełni warunku podanego wyżej. Jeżeli chcemy, aby cancel event było wykonywane zawsze, nie zważając na inne warunki, dajemy go w tej samej linii (pamiętaj, że "stop" zawsze zatrzymuje całe wydarzenie i nie ważne czy potem będzie jakiś kod czy nie, zostanie zatrzymany) Np On place tnt: (Tab)player have permission "lhaha": (Tab)(tab)send "gracz %player% chciał postawić tnt! " to console (Tab) cancel event W tym momencie nie ważne, czy gracz ma uprawnienia czy nie i tak nie będzie mógł postawić tnt. Ale jeżeli ma te uprawnienia to dodatkowo wyśle wiadomość do konsoli. Jeżeli dodałbys stop po wysyłaniu wiadomości to jeżeli gracz miałby uprawnienia to mógłby kłaść tnt a jeżeli nie to nie wyświetlał bo by wiadomości ale by blokowało. 《☆》Wysłane z SG S4 przy użyciu tapatalk. 《☆》Za błędy/doubleposty przepraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Semar3 3
Dlaczego else jest raz na tym samym poziome zawsze a raz po innej ilości tabów?
Załóżmy -
if player's tool is blabla:
cancel event
else:
cancel event
a czasami np
if player's tool is balbla:
hahahahahahahah:
blablabla:
else:
cancel event
else:
cancel event
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi