Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt na drop


MrDominis
 Udostępnij

Pytanie

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Prosze jak mozesz daj like :)

options:
	Poziom: 70
	Diament: 200
on connect:
	if {Bruk::%player%} is set:
		stop
	set {Bruk::%player%} to true
	set {Bruk::%player%} to now
	stop
on break of stone:
	tool is pickaxe:
		player's gamemode is survival
		if player's y-coordinate is less than {@Poziom}:
			chance of {@Diament}%:
				if player can hold 1 diamond of unbreaking 10 named "&aSuper Diax":
					add 1 diamond of unbreaking 10 named "&aSuper Diax" to player
				else:
					drop 1 diamond of unbreaking 10 named "&aSuper Diax"
command /drop [<text>]:
	aliases: kamien, stone
	trigger:
		if arg 1 is not set:
			wait 1 tick
			open chest with 1 rows named "&a&lDrop" to player
			wait 2 tick
			format slot 0 of player with 1 of diamond named "&bDiament!" with lore " &7Szansa na drop: &c{@Diament}" to close
			format slot 8 of player with 1 of cobblestone named "&8Bruk!" with lore " &7Klik aby &cwylaczyc/wlaczyc" to run [execute player command "/bruk"]
on break of stone:
    if {Bruk::%player%} is false:
        cancel event
        block is stone
        set block to air
        stop
    if {Bruk::%player%} is true:
        stop

command /bruk:
	trigger:
		if {Bruk::%player%} is false:
			set {Bruk::%player%} to true
			send "&aWlaczono wypadanie bruku!"
		else:
			set {Bruk::%player%} to false
			send "&cWylaczono wypadanie bruku!"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
35 minut temu, XBeTeRR napisał:

Prosze jak mozesz daj like :)

options:
	Poziom: 70
	Diament: 200
on connect:
	if {Bruk::%player%} is set:
		stop
	set {Bruk::%player%} to true
	set {Bruk::%player%} to now
	stop
on break of stone:
	tool is pickaxe:
		player's gamemode is survival
		if player's y-coordinate is less than {@Poziom}:
			chance of {@Diament}%:
				if player can hold 1 diamond of unbreaking 10 named "&aSuper Diax":
					add 1 diamond of unbreaking 10 named "&aSuper Diax" to player
				else:
					drop 1 diamond of unbreaking 10 named "&aSuper Diax"
command /drop [<text>]:
	aliases: kamien, stone
	trigger:
		if arg 1 is not set:
			wait 1 tick
			open chest with 1 rows named "&a&lDrop" to player
			wait 2 tick
			format slot 0 of player with 1 of diamond named "&bDiament!" with lore " &7Szansa na drop: &c{@Diament}" to close
			format slot 8 of player with 1 of cobblestone named "&8Bruk!" with lore " &7Klik aby &cwylaczyc/wlaczyc" to run [execute player command "/bruk"]
on break of stone:
    if {Bruk::%player%} is false:
        cancel event
        block is stone
        set block to air
        stop
    if {Bruk::%player%} is true:
        stop

command /bruk:
	trigger:
		if {Bruk::%player%} is false:
			set {Bruk::%player%} to true
			send "&aWlaczono wypadanie bruku!"
		else:
			set {Bruk::%player%} to false
			send "&cWylaczono wypadanie bruku!"

 

Dzieki tylko teraz jak dodawac inne rudy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Tam gdzie jest chance of diamond kopiujesz to do konca robisz odstep i wklejasz i aby zmieniasz np. Diamond na gold ingot a w komendzie drop kopiujesz to z diamentem i dajesz na dol i znowu zmieniasz na gold ingot mam nadzieje ze cos zrozomiales xd nic trudnego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...