MrDominis 3 Opublikowano 14 listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 14 listopada 2016 Napisal by mi ktos moze skrypt na /drop z funkcja wylanczania coobla i zeby np z kamienia leci diamentt to zeby on mial nazwe Super Diax z enchantem niezniszczalnosc 10 Da sie takie cos zrobic? Jesli tak byl bym bardzo wdzieczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 XBeTeRR 63 Opublikowano 14 listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 14 listopada 2016 Prosze jak mozesz daj like options: Poziom: 70 Diament: 200 on connect: if {Bruk::%player%} is set: stop set {Bruk::%player%} to true set {Bruk::%player%} to now stop on break of stone: tool is pickaxe: player's gamemode is survival if player's y-coordinate is less than {@Poziom}: chance of {@Diament}%: if player can hold 1 diamond of unbreaking 10 named "&aSuper Diax": add 1 diamond of unbreaking 10 named "&aSuper Diax" to player else: drop 1 diamond of unbreaking 10 named "&aSuper Diax" command /drop [<text>]: aliases: kamien, stone trigger: if arg 1 is not set: wait 1 tick open chest with 1 rows named "&a&lDrop" to player wait 2 tick format slot 0 of player with 1 of diamond named "&bDiament!" with lore " &7Szansa na drop: &c{@Diament}" to close format slot 8 of player with 1 of cobblestone named "&8Bruk!" with lore " &7Klik aby &cwylaczyc/wlaczyc" to run [execute player command "/bruk"] on break of stone: if {Bruk::%player%} is false: cancel event block is stone set block to air stop if {Bruk::%player%} is true: stop command /bruk: trigger: if {Bruk::%player%} is false: set {Bruk::%player%} to true send "&aWlaczono wypadanie bruku!" else: set {Bruk::%player%} to false send "&cWylaczono wypadanie bruku!" MrDominis 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MrDominis 3 Opublikowano 14 listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 listopada 2016 35 minut temu, XBeTeRR napisał: Prosze jak mozesz daj like options: Poziom: 70 Diament: 200 on connect: if {Bruk::%player%} is set: stop set {Bruk::%player%} to true set {Bruk::%player%} to now stop on break of stone: tool is pickaxe: player's gamemode is survival if player's y-coordinate is less than {@Poziom}: chance of {@Diament}%: if player can hold 1 diamond of unbreaking 10 named "&aSuper Diax": add 1 diamond of unbreaking 10 named "&aSuper Diax" to player else: drop 1 diamond of unbreaking 10 named "&aSuper Diax" command /drop [<text>]: aliases: kamien, stone trigger: if arg 1 is not set: wait 1 tick open chest with 1 rows named "&a&lDrop" to player wait 2 tick format slot 0 of player with 1 of diamond named "&bDiament!" with lore " &7Szansa na drop: &c{@Diament}" to close format slot 8 of player with 1 of cobblestone named "&8Bruk!" with lore " &7Klik aby &cwylaczyc/wlaczyc" to run [execute player command "/bruk"] on break of stone: if {Bruk::%player%} is false: cancel event block is stone set block to air stop if {Bruk::%player%} is true: stop command /bruk: trigger: if {Bruk::%player%} is false: set {Bruk::%player%} to true send "&aWlaczono wypadanie bruku!" else: set {Bruk::%player%} to false send "&cWylaczono wypadanie bruku!" Dzieki tylko teraz jak dodawac inne rudy XBeTeRR 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 XBeTeRR 63 Opublikowano 14 listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 14 listopada 2016 Tam gdzie jest chance of diamond kopiujesz to do konca robisz odstep i wklejasz i aby zmieniasz np. Diamond na gold ingot a w komendzie drop kopiujesz to z diamentem i dajesz na dol i znowu zmieniasz na gold ingot mam nadzieje ze cos zrozomiales xd nic trudnego MrDominis 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
MrDominis 3
Napisal by mi ktos moze skrypt na /drop z funkcja wylanczania coobla i zeby np z kamienia leci diamentt to zeby on mial nazwe Super Diax z enchantem niezniszczalnosc 10
Da sie takie cos zrobic?
Jesli tak byl bym bardzo wdzieczny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi