on damage:
if {GraczDowod.%victim%} is true:
set {_ZbrojaOch} to 0
if name of victim's helmet contains "&5Immortalny Helm":
remove 1 from {_ZbrojaOch}
if name of victim's chestplate contains "&5Immortalna Zbroja":
remove 1 from {_ZbrojaOch}
if name of victim's leggings contains "&5Immortalne Nogawice":
remove 1 from {_ZbrojaOch}
if name of victim's boots contains "&5Immortalne Buty":
remove 1 from {_ZbrojaOch}
increase the damage by {_ZbrojaOch}%
send "%damage%" to victim
Wyskakuje mi ciągle błąd że {_ZbrojaOch}% is not entity przez ten procent ,ale inaczej się nie da aby uznawane to było jak procent. Jak dałem zmienną jako procent to mi tylko zmieniło na setne (w liczbach - 0,04 i odejmowała jak zwykłe liczby nie jak w procentach),ale nie zmniejszało o procenty. Pewnie słabo dziś myślę (5 godzin snu to chyba troszkę mało na męczący dzień xd). Ktoś ma jakieś rady.
Pytanie
Nieaktywny
Mam taki kod
on damage:
if {GraczDowod.%victim%} is true:
set {_ZbrojaOch} to 0
if name of victim's helmet contains "&5Immortalny Helm":
remove 1 from {_ZbrojaOch}
if name of victim's chestplate contains "&5Immortalna Zbroja":
remove 1 from {_ZbrojaOch}
if name of victim's leggings contains "&5Immortalne Nogawice":
remove 1 from {_ZbrojaOch}
if name of victim's boots contains "&5Immortalne Buty":
remove 1 from {_ZbrojaOch}
increase the damage by {_ZbrojaOch}%
send "%damage%" to victim
Wyskakuje mi ciągle błąd że {_ZbrojaOch}% is not entity przez ten procent ,ale inaczej się nie da aby uznawane to było jak procent. Jak dałem zmienną jako procent to mi tylko zmieniło na setne (w liczbach - 0,04 i odejmowała jak zwykłe liczby nie jak w procentach),ale nie zmniejszało o procenty. Pewnie słabo dziś myślę (5 godzin snu to chyba troszkę mało na męczący dzień xd). Ktoś ma jakieś rady.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi