Skocz do zawartości
  • 0

problem błąd w skript na top pvp


TheRodzioPL

Pytanie

mam skrypt na top pvp lecz wywala błędy

variables:    {punkty::%player%} = 0    {zabicia.%player%} = 0    {smierci.%player%} = 0    {walkar.%player%} = falseon first join:    set {punkty::%player%} to 0on death:    victim is player    attacker is player:        strike lightning effect at the player        add 1 to {zabicia.%attacker%}        set {_pkt} to random integer between -10 and 30        add {_pkt} to {punkty::%attacker%}        add random integer between -1 and -30 to {pkt}        add {pkt} to {punkty::%victim%}        add 1 to {smierci.%victim%}        broadcast "&cGracz &6%victim% &czostal zabity przez &6%attacker% &a[%{_pkt}%]"    else:        strike lightning effect at the player        add -30 to {punkty::%player%}        add 1 to {smierci.%player%}        broadcast "&6%player% &cumarl &a[-30]"command /ranking:    trigger:        send "&aTwoj ranking: &6%{punkty::%player%}%"command /ranking_zeruj [<text&gt]:    trigger:        if arg 1 is not empty:            set {punkty%arg 1%} to 1000            send "&cWyzerowaj staty wszystkich !"            stopon right click with sword on player:    send "&aRanking gracza &b%clicked player%: &6%{punkty::%clicked player%}%"command /top [<text&gt]:    trigger:        if arg 1 is not set:            send "&cPoprawne uzycie &7/top pvp"        if arg 1 is "pvp":            send "&7<&6*&7>&c========== &a> &b&lTop 10 [PvP] &a< &c==========&7<&6*&7>" to player            set {_num} to size of {punkty::*}            loop {_num} times:                loop {punkty::*}:                    if {_topscore.%loop-number%} is not set:                        set {_topscore.%loop-number%} to loop-value                        set {_topplayer.%loop-number%} to loop-index                    else if loop-value is greater than {_topscore.%loop-number%}:                        set {_topscore.%loop-number%} to loop-value                        set {_topplayer.%loop-number%} to loop-index                remove {_topscore.%loop-number%} from {punkty::*}            loop {_num} times:                if loop-number is less than or equal to 10:                    send "&b* &2Miejsce: &b%loop-number% &3Nick &b%{_topplayer.%loop-number%}%, &9Punkty:&b %{_topscore.%loop-number%}%" to player                    set {punkty::%{_topplayer.%loop-number%}%} to {_topscore.%loop-number%}            stopcommand /rankingzeruj:    trigger:        loop all players:            set {punkty::%loop-player%} to 0

błąd http://imgur.com/oxIUkgu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...