Witam, otóż gdy kogoś zabije nie dostaje XP i lvl.
Kod:
variables:
{lvl::%player%} = 1
{exp::%player%} = 0
{wymag::%player%} = 100
options:
next: 1,2
on death:
if attacker is a player:
if victim is a zombie:
add 10 to {exp::%attacker%}
if {exp::%attacker%} > {wymag::%attacker%}:
if {lvl::%attacker%} < 250:
set {_exp} to ({exp::%attacker%} - {wymag::%attacker%})
set {exp::%attacker%} to {_exp}
set {wymag::%attacker%} to (({wymag::%attacker%} / 5 ) * 6)
add 1 to {lvl::%attacker%}
send "&8> &7Awansowales na &6%{lvl::%attacker%}% poziom&7!" to attacker
if {lvl::%attacker%} = 10:
send "&7Gracz &5%attacker% &7osiągnął właśnie 10 lvl." to all players
if {lvl::%attacker%} = 20:
send "&7Gracz &5%attacker% &7osiągnął właśnie 20 lvl." to all players
if {lvl::%attacker%} = 30:
send "&7Gracz &5%attacker% &7osiągnął właśnie 30 lvl." to all players
if {lvl::%attacker%} = 40:
send "&7Gracz &5%attacker% &7osiągnął właśnie 40 lvl." to all players
else:
send "&8» &7Osiagnales najwyzszy, &6%{lvl::%attacker%}% wymag&7!" to attacker
command /lvl [<text>]:
trigger:
set {_next} to ({wymag::%player%} - {exp::%player%})
send "&8» &7Aktualnie posiadasz &6%{lvl::%player%}% poziom &8(&6%{exp::%player%}% xp&8)&7."
send "&8» &7Do nastepnego poziomu brakuje Ci &6%{_next}% xp&7."
send "&8» &7Wymagane: &6%{wymag::%player%}% &6xp"
command /resetpoziom:
description: Resetuje poziom gracza
trigger:
set {wymag::%player%} to 100
set {exp::%player%} to 0
set {lvl::%player%} to 1
send "&8» &7Pomyślnie zresetowałeś swój poziom" to player
Pytanie
GabE 0
Witam, otóż gdy kogoś zabije nie dostaje XP i lvl.
Kod:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi