Skocz do zawartości
  • 0

Stały efekt w zbroji


jasiubor
 Udostępnij

Pytanie

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

można napisać taki skrypt. Problem w tym że z effektami to zawsze jest od c**ja roboty. Ja bym to zrobił np przy użyciu max hp. 

coś w stylu:
On inventory close:
     if name of player's chestplate is "&7Zaje**ta zbroja":
          set max health of player to 40
     else:
          set max health of player to 20

i jeszcze w razie by się zniszczyła zbroja:

on damage:
     victim is a player:
          if name of player's chestplate is not "&7Zaje**ta zbroja":
               set max health of player to 20
          

Nie testowałem ale powinno działać. 
Aczkolwiek to jest tak niedoskonałe i tak ciężkie że nie polecę..        

Zostaw ciasteczko jak ci to pomogło a jak nie to zostaw ciasteczko

Edytowane przez Soltysâ„¢_GOLD
bo mam głupi skrót klawiszowy co wysyła zamiast przenieść do następnej linijki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Dnia 19.09.2016 o 12:34, Soltysâ„¢_GOLD napisał:

Działa? Działa. to po co drążyć temat?

Kolega chyba zapomniał o ciasteczku to delikatnie przypominam.

Chodzi o to, że mam dużo skryptów i chcę zostawić RAM, bo jeśli będzie grało na tym ze 100-200 osób, to zabierze pewnie z 0,5-1,0 gb, bo sprawdza na inventory close, a przecież eq się bardzo dużo otwiera. I jeszcze dodać to, że to sprawdza tylko pojedyńczo itemki, czyli np. sprawdzi 4 itemki, i będzie trzeba dodać zmienną (If, a pod tym add 20 to {zycie::%player%} a potem jeszcze wait 10 ticks i set max health of player to {zycie::%player%}

 

EDIT: A chcę zrobić tak ze 10 zbrojek. (Całych setów)

Edytowane przez jasiubor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...