keszir 6 Opublikowano 15 września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 września 2016 Witam, ma ktos pomysl jak zapisac efekty potek ktore ma gracz na sobie do zmiennej? Najlepiej by bylo jak by zapisywal sie tez czas trwania danych efektow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 jasiubor 36 Opublikowano 15 września 2016 Udostępnij Opublikowano 15 września 2016 every 10 seconds: loop all players: if loop-player has potion effect: set {potka::%player%} to %player's effects% parsed as text A jeśli nie działa, to zmień %player's effect% na effects of potions Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 keszir 6 Opublikowano 15 września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 września 2016 17 minut temu, jasiubor napisał: every 10 seconds: loop all players: if loop-player has potion effect: set {potka::%player%} to %player's effects% parsed as text A jeśli nie działa, to zmień %player's effect% na effects of potions Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 jasiubor 36 Opublikowano 16 września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 września 2016 Spróbuj zamienić to na potion effects, albo potion effect Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 keszir 6 Opublikowano 17 września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 września 2016 Nie dziala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
keszir 6
Witam, ma ktos pomysl jak zapisac efekty potek ktore ma gracz na sobie do zmiennej? Najlepiej by bylo jak by zapisywal sie tez czas trwania danych efektow.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi