Skocz do zawartości
  • 0

Naprawiającie się przedmioty w ekwipunku


EvErMaN
 Udostępnij

Pytanie

Witam mam następujący problem gdy wpisuje komendę /drop to naprawiają mi się wszystkie przedmioty w eq, oraz gdy wykopiemy rudę także się naprawia. Poniżej podaję kod skryptu.

Spoiler
options:
	minediamondore: &cDiamenty wypadaja tylko ze stone!
	mineironore: &cZelazo wypada tylko ze stone!
	minegoldore: &cZloto wypada tylko ze stone!
	mineemeraldore: &cSzmaragdy wypadaja tylko ze stone!
	minelapislazuliore: &cLapis Lazuli wypada tylko ze stone!
variables:
	{wysokosc_red} = 40
	{wysokosc_diax} = 28
	{diax.proc} = 1.5 #procenta tu zmienic
	{iron.proc} = 4 
	{gold.proc} = 3
	{coal.proc} = 7
	{lapi.proc} = 2
	{emer.proc} = 1.5
	{book.proc} = 5
	{tnt.proc} = 5 
	{ender.proc} = 5 
	{but.proc} = 0.5
	{1.apple.proc} = 3
	{jablk.proc} = 5
	{red.proc} = 7
command /drop:
	trigger:
		if player has permission "drop.gracz":
			wait 1 tick
			open chest with 2 rows named "&2&lDrop &0&l:)" to player
			format slot 0 of player with 1 of diamond named "&b&lDiamond" with lore "&aDrop - %{diax.proc}% procent  ||&fPoniżej %{wysokosc_diax}% poziomu" to close
			format slot 1 of player with 1 of iron ingot named "&f&lIron Ingot" with lore "&aDrop - %{iron.proc}% procent  ||&fNa każdej wysokosci" to close
			format slot 2 of player with 1 of gold ingot named "&6&lGold Ingot" with lore "&aDrop - %{gold.proc}% procent  ||&fNa każdej wysokosci" to close
			format slot 3 of player with 1 of coal named "&7&lCoal" with lore "&aDrop - %{coal.proc}% procent  ||&fNa każdej wysokosci" to close
			format slot 4 of player with 1 of lapis lazuli named "&b&lLapis Lazuli" with lore "&aDrop - %{lapi.proc}% procent  ||&fNa każdej wysokosci" to close
			format slot 5 of player with 1 of bookshelf named "&e&lBookShelf" with lore "&aDrop - %{book.proc}% procent  ||&fNa każdej wysokosci" to close
			format slot 6 of player with 1 of tnt named "&c&lTNT" with lore "&aDrop - %{tnt.proc}% procent  ||&fNa każdej wysokosci" to close
			format slot 7 of player with 1 of ender pearl named "&2&lEnder Pearl" with lore "&aDrop - %{ender.proc}% procent  ||&fNa każdej wysokosci" to close
			format slot 8 of player with 1 of bottle o' enchanting named "&b&lButeleczka Camposa" with lore "&aDrop - %{but.proc}% procent  ||&fPoniżej %{wysokosc_diax}% poziomu" to close
			format slot 9 of player with 1 of apple named "&c&lJablko" with lore "&aDrop - %{1.apple.proc}% procent  ||&fNa każdej wysokosci" to close
			format slot 10 of player with 1 of redstone named "&c&lRedstone" with lore "&aDrop - %{red.proc}% procent  ||&fPoniżej %{wysokosc_red}% poziomu" to close

on break of leaves:
	if player has permission "drop.gracz":
		chance of {jablk.proc}%:
			drop 1 apple
			send "&7Gratulacje! Znalazles &bJabłko"
on break of stone:
	if player has permission "drop.gracz":
		if player's tool is iron pickaxe and diamond pickaxe:
			wait 1 tick
			drop 1 exp
			chance of {diax.proc}%:
				if player's y-coordinate is smaller than {wysokosc_diax}:
					wait 1 tick
					drop 5 diamond
					send "&7Gratulacje! Znalazles &bDIAMENT"
					drop 50 exp
			chance of {red.proc}%:
				if player's y-coordinate is smaller than {wysokosc_red}: 
					wait 1 tick
					drop 8 redstone
					send "&7Gratulacje! Znalazles &cREDSTONE"
					drop 50 exp
		if player's tool is pickaxe:
			wait 1 tick
			drop 1 exp
			chance of {1.apple.proc}%:
				drop 2 apple
				send "&7Gratulacje! Znalazles &cJabłko"
			chance of {iron.proc}%:
				drop 5 iron ore 
				send "&7Gratulacje! Znalazles &fRUDE ZELAZA"
				drop 10 exp
			chance of {gold.proc}%:
				drop 5 gold ore 
				send "&7Gratulacje! Znalazles &6RUDE ZLOTA"
				drop 10 exp
			chance of {coal.proc}%:
				drop 5 coal
				send "&7Gratulacje! Znalazles &7WEGIEL"
				drop 10 exp
			chance of {emer.proc}%:
				drop 5 emerald
				send "&7Gratulacje! Znalazles &aSZMARAGD"
				drop 10 exp
			chance of {lapi.proc}%:
				drop 5 lapis lazuli
				send "&7Gratulacje! Znalazles &bLAPIS LAZULI"
				drop 10 exp
			chance of {book.proc}%:
				drop 5 bookshelf
				send "&7Gratulacje! Znalazles &eBookShelfa"
				drop 10 exp
			chance of {tnt.proc}%:
				drop 5 tnt
				send "&7Gratulacje! Znalazles &cTNT"
				drop 10 exp
			chance of {ender.proc}%:
				drop 1 ender pearl
				send "&7Gratulacje! Znalazles &2Ender Pearl"
				drop 10 exp				
			chance of {but.proc}%:
				if player's y-coordinate is smaller than {wysokosc_diax}:
					give player 1 bottle o' enchanting named "&bButeleczka Szczescia od &aCamposa &f&l:D"
					send "&7Gratulacje! Znalazles &fButeleczke &aCamposa"
					drop 400 exp
on break of diamond ore:
	cancel event
	send "{@minediamondore}"
	wait 1 tick
	set block to air
on break of iron ore:
	cancel event
	send "{@mineironore}"
	wait 1 tick
	set block to air
    damage player's tool by 1
on break of gold ore:
	cancel event
	send "{@minegoldore}"	
	wait 1 tick
	set block to air
on break of emerald ore:
	cancel event
	send "{@mineemeraldore}"
	wait 1 tick
	set block to air
on break of lapis lazuli ore:
	cancel event
	send "{@minelapislazuliore}"
	wait 1 tick
	set block to air

 

Liczę na pomoc

//Kod jest długi, więc jest w spoilerze ~Derpy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Ale gdy w skrypcie usunę "cancel event" to się nie naprawiają, jeśli pisze bez sensu to dlatego że jestem świeży :D

Jednak po wyłączeniu skryptu nadal się naprawiają po wykopaniu rudy, może być to wina world guarda?

 

Ale zauważyłem jeśli użyję komendy /give to wtedy itemy też się naprawiają :/ Co może być nie tak?

Edytowane przez EvErMaN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...