Skocz do zawartości
  • 0

Komenda po rozwaleniu danego bloku


masterolos09
 Udostępnij

Pytanie

Witam, napisalby mi ktos skrypt, który po rozwaleniu gąbki (minecraft:sponge) nazwaną "&eGabka szczescia" i pod nazwą "&a50%"(lore: &a50%) wykonywał by komende "pandora {player} 1" (Dawal by pandore graczowi, który rozwalił tą gabkę) i żeby można było ustawić chance w % (Szczęscie w %)
Proszę o pomoc :)

Edytowane przez masterolos09
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
options:
(tab)szansapandora: 100%
on place of sponge:
(tab)if name of the player's tool is "&eGabka szczescia":
(tab)(tab)if lore of the player's tool is "&a50 Procent":
(tab)(tab)(tab)set {gabkaszczescia.%event-block%} to true
(tab)(tab)(tab)set event-block to sponge
(tab)(tab)(tab)send "&6Postawiles Gabke szczescia!"
(tab)(tab)(tab)stop
on break of sponge:
(tab)if name of the player's tool is "&eGabka szczescia":
(tab)(tab)if lore of the player's tool is "&a50 Procent":
(tab)(tab)(tab)if {gabkaszczescia.%event-block%} is true:
(tab)(tab)(tab)(tab)chance of {@szansapandora}:
(tab)(tab)(tab)(tab)(tab)make console execute command "pandora %player% 1"
(tab)(tab)(tab)(tab)(tab)send "Brawo otrzymales Pandore!"
(tab)(tab)(tab)(tab)(tab)cancel event
(tab)(tab)(tab)(tab)(tab)set event-block to air
(tab)(tab)(tab)(tab)(tab)stop

Skrypt działa tak że jak postawisz gąbkę nazwaną &eGabka szczescia z lorem &a50 Procent to zamieni Ci go na blok Eventowy i jak ją zniszczysz to consola użyje z prawdopodobieństwem 100% komende "pandora %player% 1" czyli da graczowi "pandore" . Przykład :
Nick : Test

Test postawił gabkę : pojawił mu się napis &6Postawiles Gabke szczescia!

Test zniszczył gabkę: dostał "pandore" i gąbka znikła nie dropiac zwykłej gabki
Jakby coś nie działa to pisz :D

Przetestowałem ten skrypt i all działa więc nie powinno być problemów <3

Oczywiście było by dobrze żeby gąbki nie były dostępne "tak o" xd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
13 godzin temu, Tycjan Falana (DeathBot) napisał:
options:
(tab)szansapandora: 100%
on place of sponge:
(tab)if name of the player's tool is "&eGabka szczescia":
(tab)(tab)if lore of the player's tool is "&a50 Procent":
(tab)(tab)(tab)set {gabkaszczescia.%event-block%} to true
(tab)(tab)(tab)set event-block to sponge
(tab)(tab)(tab)send "&6Postawiles Gabke szczescia!"
(tab)(tab)(tab)stop
on break of sponge:
(tab)if name of the player's tool is "&eGabka szczescia":
(tab)(tab)if lore of the player's tool is "&a50 Procent":
(tab)(tab)(tab)if {gabkaszczescia.%event-block%} is true:
(tab)(tab)(tab)(tab)chance of {@szansapandora}:
(tab)(tab)(tab)(tab)(tab)make console execute command "pandora %player% 1"
(tab)(tab)(tab)(tab)(tab)send "Brawo otrzymales Pandore!"
(tab)(tab)(tab)(tab)(tab)cancel event
(tab)(tab)(tab)(tab)(tab)set event-block to air
(tab)(tab)(tab)(tab)(tab)stop

Skrypt działa tak że jak postawisz gąbkę nazwaną &eGabka szczescia z lorem &a50 Procent to zamieni Ci go na blok Eventowy i jak ją zniszczysz to consola użyje z prawdopodobieństwem 100% komende "pandora %player% 1" czyli da graczowi "pandore" . Przykład :
Nick : Test

Test postawił gabkę : pojawił mu się napis &6Postawiles Gabke szczescia!

Test zniszczył gabkę: dostał "pandore" i gąbka znikła nie dropiac zwykłej gabki
Jakby coś nie działa to pisz

Przetestowałem ten skrypt i all działa więc nie powinno być problemów

Oczywiście było by dobrze żeby gąbki nie były dostępne "tak o" xd

Więc z kazdej zwyklej gąbki nienazwanej "Gabka szczescia" tez bedzie wypadala pandora?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...