Skocz do zawartości
  • 0

Poszukuję skript na Różdżki oraz Pokeball


_Ronald_
 Udostępnij

Pytanie

Siemanko! Tam jak w temacie proszę o napisanie taki skryptów:

  • NA różdżki (do spawna i bazy) na spawn różdżka to blaze rod, a do bazy stick  (wszystkie z enchantem) i po teleportacji zabiera nam przedmiot
  • ;) oraz
  • Na pokeball (double_plant z enchantem) który może nam schować np krówke     
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

No mogę, ale takie prostsze ;p

Za chwilkę będzie.

 

Edit:

Spoiler
##########################################################
#Skrypt by jasiubor JasiuborTroll on yt :D               #            
#Nie zezwalam na sprzedawanie skryptu                    #        
#Nie zezwalam na zmienianie linijek z "#"                #            
#Nie zezwalam na jakikolwiek sposób podszywania się pod  #                          
#autora tzn. podemnie.                                   #
##########################################################




command /rozdzkabaza
	aliases: /rb, /rbaza
	trigger:
		if player has 2 blocks of gold:
			if players has 2 sticks:
				wait a tick
				remove 2 blocks of gold and 2 sticks from the player
				add one blaze rod of unbreaking 10 with name "&2&lRozdzka teleportujaca" with lore "&5Kliknij PPM, aby teleportować się do bazy.||&5Kliknij LPM, aby ustawić miejsce teleportacji." to player
command /rozdzka
	aliases: /rozdzkaspawn, /rs, /random
	trigger: 
		if player has 1 block of gold:
			if player has 2 sticks:
				remove 1 block of gold and 2 sticks from the player
				add stick of protection 10 with name "&2&lRozdzka teleportujaca" with lore "&5Kliknij PPM, aby teleportować się na spawn." to player'
on rightclick with stick:
	if player's tool's name is "&2&lRozdzka teleportujaca"
		remove 1 blaze rod of unbreaking 10 from player
		send "&aZa 10 sekund zostaniesz teleportowany!"
		apply slowness 3 to the player for 30 seconds
		wait 10 seconds
		teleport player to 0 0 0  #Tu wpisz koordynaty spawnu
		wait a tick
on rightclick with blaze rod:
	if player's tool's name is "&2&lRozdzka teleportujaca"
		if {baza::%player%} is set:
			remove one stick of protection 10 from the player
			send "&aZa 10 sekund zostaniesz teleportowany!"
			apply slowness 3 to the player for 10 seconds
			wait 10 seconds
			teleport player to {baza::%player%}
		else:
			send "&cNajpierw musisz ustawić miejsce teleportacji!"
on leftclick with blaze rod:
	if {odnowienie} is less than 5:
		send "&cMusisz poczekać zanim to znowu uzyjesz!"
		set {odnowienie::%player%} to 1
		wait a second
		set {odnowienie::%player%} to 2
		wait a second
		set {odnowienie::%player%} to 3
		wait 1 second
		set {odnowienie::%player%} to 4
		wait 1 second
		set {odnowienie::%player%} to 5
		wait 1 second
		set {odnowienie::%player%} to 6
		wait 1 second
		set {odnowienie::%player%} to 0		
	else:
		set {odnowienie::%player%} to location of player
		wait a tick
		send "&aZapisano miejsce teleportacji!"
			

 

Sory, że tak długo, ale wczoraj musiałem się zrywać ;)

Potem dodam jeszcze z pokeballami (będzie uproszczona wersja, bo się dopiero uczę c:

NIE TESTOWANE

Edit:

Spoiler
##########################################################
#Skrypt by jasiubor JasiuborTroll on yt :D               #            
#Nie zezwalam na sprzedawanie skryptu                    #        
#Nie zezwalam na zmienianie linijek z "#"                #            
#Nie zezwalam na jakikolwiek sposób podszywania się pod  #                          
#autora tzn. podemnie.                                   #
##########################################################		
on rightclick with paper:     #Zmien teksture papieru na PokeBalla w plikach serwerowych, napewno znajdziesz txt na necie
	if player's tool is named "&4&lPoke&f&lBall":
		if targetted entity is a cow:
			set {pokeball::%player%} to cow
			set lore of event item to "&5Masz krowe w &4&lPoke&f&lBall'u&5!"
		if targetted entity is sheep:
			set lore of event item to "&5Masz owcę w &4&lPoke&f&lBall'u&5!"	
			set {pokeball::%player%} to sheep
		if targetted entity is chicken:
			set lore of event item to "&5Masz kurczaka w &4&lPoke&f&lBall'u&5!"	
			set {pokeball::%player%} to chicken
		if targetted entity is wolf:
			set lore of event item to "&5Masz wilka w &4&lPoke&f&lBall'u&5!"	
			set {pokeball::%player%} to wolf
		if targetted entity is pig:
			set lore of event item to "&5Masz świnię w &4&lPoke&f&lBall'u&5!"	
			set {pokeball::%player%} to pig
		else:
			send "&cMusisz namierzyć krowę, owcę, kurczaka, świnię lub wilka, aby coś złapać!"
			stop
on leftclick with paper:
	if player's tool is named "&4&lPoke&f&lBall"
		spawn {pokeball::%player%} at player's location
		clear {pokeball::%player}
		stop
command /pokeball <text> <text>
	aliases: /pb
	trigger:
		if arg 1 is "craft":
			if player has 6 iron ingot:
				if player has 1 stone button:
					if player has 2 diamonds:
						if p;ayer has 1 redstone dust:
							remove 6 iron ingot from the player
							remove 1 stone button from the player
							remove 2 diamonds from the player
							remove 1 redstone dust from the player
							drop paper named "&4&lPoke&f&lBall" with lore "&5Kliknij PPM na zwierzaka, aby go złapać."
							send "&aStworzono &4&lPoke&f&lBall'a.&aPodnies go z ziemi, jeśli miałeś pełny ekwipunek."

 

Jakiś błąd ? - pisz na PW

//Kody pakuję do spoilera ~Derpy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...