Skocz do zawartości
  • 0

Zlecenia o głowę gracza.


xFreku

Pytanie

Info o skrypcie:

- Główna komendą jest /zlecenia,

 

- Aby aktywować zlecenie o głowę gracz trzeba wpisać /zlecenia zabij <nick gracza> <pieniądze za głowę>

 

- Gdy już się wpisze tą komendę @up dodaje nazwę gracza [ten który ma umrzeć] do listy zleceń która znajduje się pod komendą /zlecenia lista,

 

- Łowca który chce zabić tego gracza który jest na liście zleceń musi je najpierw akceptować komendą /zlecenia akceptuj <nick gracza>,

 

- Aby zlecenie już zakończyć zleceniodawca musi wpisać komendę /zlecenia koniec <nick gracza>,

 

- Głowa gracza który ma umrzeć jest w kolorze &c [czyli po śmierci gracza wypada głowa o kolorze różowym],

 

- Po ukończeniu zlecenia, to zlecenie się usuwa z listy.

 

Jeżeli coś nie zrozumiałeś napisz niżej a napewno to Ci wytłumaczę.

Osoba która napisze ten skrypt dostanie ile chce lajków :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 odpowiedź na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
on load:	add "FrekuPL" to {zlecenia.list.kill::*}command /zlecenia [<text>] [<text>]	[<number>]:	trigger:		if arg 1 is set:			if arg 1 is "zabij":				if arg 2 is set:					if arg 3 is set:						set {_is} to false						loop {zlecenia.list.kill::*}:							if loop-value is arg 2:								set {_is} to true								exit loop						if {_is} is false:							add arg 2 to {zlecenia.list.kill::*}							set {zlecenie.%arg 2%.tf} to true							set {zlecenie.%arg 2%.zleceniodawca} to player							set {zlecenie.%arg 2%.koszt} to arg 3							send "Pomyślnie dodałeś ofiarę %arg 2% za cenę %arg 3% na listę zleceń"						send "Już jest zlecenie na tego gracza!"					else:						send "Musisz podać kwotę!"				else:					send "Musisz podać nick ofiary"			if arg 1 is "akceptuj":				if arg 2 is set:					if {zlecenie.%arg 2%.tf} is true:						set {zlecenie.%arg 2%.przyjal.%player%} to true						send "Pomyślnei przyjałeś zlecenie na %arg 2%"						add arg 2 to {zlecenie.moje.%player%}					else:						send "Zlecenie na gracza %arg 2% nie istnieje!"				else:					send "Musisz podać nick wybranej ofiary"			if arg 1 is "zakoncz":				if arg 2 is set:					if player is {zlecenie.%arg 2%.zleceniodawca}:						delete {zlecenie.%arg 2%.zleceniodawca}						delete {zlecenie.%arg 2%.tf}						delete {zlecenie.%arg 2%.koszt}						remove arg 2 from {zlecenia.list.kill::*}					else:						send "Nie jesteś zleceniodawcą!"				else:					send "Musisz podac nick ofiary którą wybrałeś do zabicia"			if arg 1 is "lista":				if arg 2 is "propozycje":					loop {zlecenia.list.kill::*}:						send "Nick: %loop-value% zleceniodawca: %{zlecenie.%loop-value%.zleceniodawca}% nagroda: %{zlecenie.%loop-value%.koszt}%"				if arg 2 is "moje":					send "%{zlecenie.moje.%player%}%"		else:			send "pomoc"			send "/zlecenia zabij nick"			send "/zlecenia akceptuj nick"			send "/zelecenia zakoncz nick"			send "/zlecenia lista propozycje"			send "/zlecenia lista moje"on death of player:	set {_is} to false	loop {zlecenia.list.kill::*}:		if loop-value is victim:			set {_is} to true			exit loop	if {_is} is true:		add victim's skull with name "&c%victim%" to attacker's inventory		delete {zlecenie.%victim%.zleceniodawca}		delete {zlecenie.%victim%.tf}		add {zlecenie.%victim%.koszt} to player's account		delete {zlecenie.%victim%.koszt}		remove victim from {zlecenia.list.kill::*}		send "Zlecenie na gracza %vtictim% wykonane!"

 

 
 
 
 
nie testowałem, ale jak małe błędy to raczej będziesz umiał naprawić :)
Edytowane przez Slupik98
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...